Nyt on alkanut siitepölyallergiat vaivaamaan pahasti ja viimeksi sanottiin neuvolassa ettei antihistamiineja saisi syödä lainkaan. Yleensä aina keväällä ja kesällä syönyt niitä päivittäin. Kamalasti kutisee ja inhottava olla. Onkos kokemusta/tietoa josko olisi joku lääke mitä voisi ottaa? En viitsisi näin sunnuntaina turhaan minnekään päivystykseen mennä..apteekissakin saa vaan neuvon ettei kannata ottaa..