allergialääkkeet

Ellenin äiti

Jäsen
03.03.2005
772
0
16
Nyt on alkanut siitepölyallergiat vaivaamaan pahasti ja viimeksi sanottiin neuvolassa ettei antihistamiineja saisi syödä lainkaan. Yleensä aina keväällä ja kesällä syönyt niitä päivittäin. Kamalasti kutisee ja inhottava olla. Onkos kokemusta/tietoa josko olisi joku lääke mitä voisi ottaa? En viitsisi näin sunnuntaina turhaan minnekään päivystykseen mennä..apteekissakin saa vaan neuvon ettei kannata ottaa..
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä