Allekirjoita adressi - Huuma-ohjelmasta rivoudet pois pikkulasten suusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos nyt vaikka mietitään tämän iltaista Huumaa ja poikien haastattelua. Niin nuo pojathan ei sanoneet mitään pervoa missään kohtaa. Me aikuiset toki löydetään niistä muitakin merkityksiä, mutta se on vaan meidän irstas mielikuvitus :saint: . Ainakin meidän poika osasi ja ymmärsi nauraa vaan sitä kun pojat kysyi Röyhkältä että koska hän on viimeksi katsonut peiliin.

Mä en todellakaan jaksa nähdä tuollaisesta yhtään mitään vaivaa ja se ei kyllä tee musta itsekästä. Ja aika hiton kärjistettyjä vertauksia täällä porukat heittelee: julkisiä lääkärileikkejä ja lasten auton alle juoksemisia, huh huh :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Jos nyt vaikka mietitään tämän iltaista Huumaa ja poikien haastattelua. Niin nuo pojathan ei sanoneet mitään pervoa missään kohtaa. Me aikuiset toki löydetään niistä muitakin merkityksiä, mutta se on vaan meidän irstas mielikuvitus :saint: . Ainakin meidän poika osasi ja ymmärsi nauraa vaan sitä kun pojat kysyi Röyhkältä että koska hän on viimeksi katsonut peiliin.

Mä en todellakaan jaksa nähdä tuollaisesta yhtään mitään vaivaa ja se ei kyllä tee musta itsekästä. Ja aika hiton kärjistettyjä vertauksia täällä porukat heittelee: julkisiä lääkärileikkejä ja lasten auton alle juoksemisia, huh huh :headwall: :headwall:

joo ei mustakaan saa itsekästä tuon perusteella tehtyä. mun mielestä asiaan on syytä puuttua jos perusturvallisuus tai noiden poikin henkinen kehitys on vaarassa. ja tosiaan.. kun ne irstaat merkitykset yleensä ovat ihan omien aivojen tuotetta ei noiden poikien suusta tullutta. ihmiset vaan mieltää eri asiat eri tavoin.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

joo ei mustakaan saa itsekästä tuon perusteella tehtyä. mun mielestä asiaan on syytä puuttua jos perusturvallisuus tai noiden poikin henkinen kehitys on vaarassa. ja tosiaan.. kun ne irstaat merkitykset yleensä ovat ihan omien aivojen tuotetta ei noiden poikien suusta tullutta. ihmiset vaan mieltää eri asiat eri tavoin.

Eli me ollaan TAAS samoilla linjoilla :D (tuli vaan mieleen se pitkä homokeskustelu-ketju)

Niin, tokihan ne irstaat merkitykset ovat nimenomaan meidän aikuisten päässä. Mutta tässä tosiaan pitää ottaa huomioon, että kysymykset eivät lähde lapsilta itseltään, vaan aikuisilta.

Pahoittelen kärjistettyjä vertauksia, mutta kun tuntuu että tätä asiaa on niin vaikea joidenkin nyt ymmärtää :(

Eli me ollaan TAAS samoilla linjoilla :D (tuli vaan mieleen se pitkä homokeskustelu-ketju)

juuh, huomasin saman :D tässä nyt vaan on osattava ymmärtää sekin et me vanhemmat ja perheet ollaan erilaisia, erilaisine kasvatustapoinemme. me hyväksytään eri asiat ja ollaan hyväksymättä.. jos noiden poikien vanhemmat ovat sitä mieltä että heidän pojat ei tuosta piloille mene, eikä asia vaikuta heidän kehitykseensä niin mitä mulla on siihen nokan koputtamista.

Alkuperäinen kirjoittaja kukkahattuäiti76:
Niin, tokihan ne irstaat merkitykset ovat nimenomaan meidän aikuisten päässä. Mutta tässä tosiaan pitää ottaa huomioon, että kysymykset eivät lähde lapsilta itseltään, vaan aikuisilta.

Pahoittelen kärjistettyjä vertauksia, mutta kun tuntuu että tätä asiaa on niin vaikea joidenkin nyt ymmärtää :(

Vielä pakko painottaa että nyt ei ole kyse ymmärtämisestä. Kyllä mä ainakin ymmärrän ihan että mitä tässä ajetaan takaa. Mä en vaan lainkaan ole samaa mieltä. En pienimmässäkään määrin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Tämäniltaisessa jaksossa:
- Sulla on veemäisen miehen maine. Miten me voitais saada semmoinen maine kanssa?

Ei kaksimielistä, mutta ei kyllä alle 10-vuotiaan suuhun sopivaakaan.

HE eivät ole alle 10-vuotiaita!

Vielä pakko painottaa että nyt ei ole kyse ymmärtämisestä. Kyllä mä ainakin ymmärrän ihan että mitä tässä ajetaan takaa. Mä en vaan lainkaan ole samaa mieltä. En pienimmässäkään määrin.

komppaan taas..

Ja mun piti kompata tota sun kasvatuskommenttiasi :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä taas on pipot kireellä!!!

Miettikääpä mitä jotkut ton ikäset pojat keskenään puhelee ni on toi aika kesyä siihen verrattuna, mutta onpahan taas saanu kiihkoilijat kärpäsestä härkästä!!!

samaa mieltä..

komppaan taas..

Ja mun piti kompata tota sun kasvatuskommenttiasi :D

:D

juuh, huomasin saman :D tässä nyt vaan on osattava ymmärtää sekin et me vanhemmat ja perheet ollaan erilaisia, erilaisine kasvatustapoinemme. me hyväksytään eri asiat ja ollaan hyväksymättä.. jos noiden poikien vanhemmat ovat sitä mieltä että heidän pojat ei tuosta piloille mene, eikä asia vaikuta heidän kehitykseensä niin mitä mulla on siihen nokan koputtamista.

Siitähän tässä just on kyse, että se saattaa hyvinkin noiden poikien kehitykseen vaikuttaa! Ja silloin se kyllä vaikuttaa tasan kaikkiin aikuisiin, sekä noiden poikien tuleviin läheisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhhymä:

Ai, kerro ihmeessä minkä ikäisiä jos tiedät. Mä googlella löysin tiedon että 8- ja 9-vuotiaita.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Matias_Hangasmaa

mun matikalla tulee kohta 13 täyteen

OK! Kiitos tiedosta. Mä löysin sitten vanhaa tietoa. Tiedätkö minkä ikäinen se toinen poika on?

Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhhymä:

Ai, kerro ihmeessä minkä ikäisiä jos tiedät. Mä googlella löysin tiedon että 8- ja 9-vuotiaita.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Matias_Hangasmaa

mun matikalla tulee kohta 13 täyteen

OK! Kiitos tiedosta. Mä löysin sitten vanhaa tietoa. Tiedätkö minkä ikäinen se toinen poika on?

Pikku Heikki on 10v

Alkuperäinen kirjoittaja kukkahattuäiti76:

Siitähän tässä just on kyse, että se saattaa hyvinkin noiden poikien kehitykseen vaikuttaa! Ja silloin se kyllä vaikuttaa tasan kaikkiin aikuisiin, sekä noiden poikien tuleviin läheisiin.

ja siltikin sen päätöksen tkeminen asiasta kuuluu näille pojille ja heidän vanhemmilleen. mä luulen et meidän avioero vaikutta lapsiin ja mahdollisesti henkiseen kehitykseenkin, mut se oli meidän (ex.n) päätös ja me ollaan vastuussa seurauksista.

Avioero tuskin vaikuttaa kenenkään lapsen SEKSUAALISEEN kehitykseen! Sitä paitsi avioerossa yleensä on ideana se, että se vaikutta pidemmän päälle POSITIIVISESTI perheen tilanteeseen, eli esim. lapset eivät joudu kuuntelemaan vanhempien jatkuvaa riitelyä.

no mä en usko et ton ikäisten poikien seksuaaliseen kehitykseen vaikuttaa tollaiset kysymykset.. kun alkaa tulla puhe dildoista, perseeseen panemisesta jne ni sit vois jo toppuutella.

No mites SMkeilaus ja melamestari?

Nimenomaan tämän adressin on tarkoitus herättää keskustelua, kun täälläkin löytyy tosi monta joita toi ohjelma tökkää silmään ja lujaa. Ettei tarvitsisi olla vain meidän huolestuneiden kouhottajien / hyväksyvien mutun varassa, että onko tosta haittaa ja kelle, vai onko toi vaan ihan pirun törkeetä.

voisiko joku nyt vaikka kertoa hieman enemmän, mitä pervouksia ja rivoja nämä pikku pojat sitten ovat puhuneet? Siis esimerkkejä enemmän,kiitos! itse katsoin Huuman viime viikolla, jossa haastattelivat Janne Ahosta, eikä siinä ainakaan ollut mitään niin kamalaa, että lähtisin siitä adressia kirjoittamaan. Ei sitten yhtään mitään härskiä tai seksiin liittyvää!

Aivan käsittämätöntä paskaa, ettäkö tuonikäisten lasten on joidenkin teidän mielestä ihan ok laukoa telkkarissa aikuisten käskystä kaikenlaista kaksimielistä! Haluaisitteko tosiaan, että omatkin lapsenne puhuisivat tuollaisia? Täällä on vedottu siihen, että kyllä 10- ja 13-vuotiaat pojat puhuu keskenään paljon pahempiakin juttuja... no aivan, miksiköhän? Kun jopa osa meistä äideistä hyväksyy tuollaiset jutut ja naureskelee niille hyvinä vitseinä. Jos me emme suojele lapsia ja yritä muuttaa sitä tapaa, jolla seksuaalisuuteen suhtaudutaan niin kuka sen tekee?
13-vuotias poika voi olla esiteini, mutta hän on myös lapsi. Lapsen maailmaan ei kuulu se, että aikuiset nauravat hänen laukomilleen kaksimielisyyksille!

löytyykö noille sanoille asiayhteys.. siis minkälaisiin lauseisiin luuluu? edelleen vaan luulen et nää asiat kieroutuu meidän aikuisten mielessä.. en mä 10v tiennyt mitä melamestari tarkoittaa.. tai no mihin se mielletään. olisin kuvitellut sen liittyvän taitavaan melojaan.. ja keilaus.. ja tokihan te huolestuneet vanhemmat saatte tuon adressin allekirjoittaa, minä en allekirjoita koska en näe riittävää syytä.

Pikkupojat kysyivät: "Olet tehnyt yhden kappaleen Henry Saaresta. Teittekö paljonkin kenttätyötä ennenkuin panitte koko jutun paperille?"
Ja: "Millainen kynämies se Henry Saari oikein on?"
Ja Röyhkä sitten idioottina vastaa: "Se on semmonen, aika isokynänen mies."

Siis onhan nuo ihan aikuisten kirjoittamia, aikuisten tarkoituksella laatimia, kaksimielisiksi suunniteltuja juttuja. Ja tosiaan pojat kyselivät, miten tullaan veemäisiksi miehiksi ja saako silleen naisia ja mikäs niissä naisissa niin kiinnostaa kun on Röyhkä tehnyt paljon lauluja naisista...

Se ajatus on mielestäni pidettävä mielessä: tuossa ohjelmassa aikuiset KÄYTTÄVÄT lapsia kaksimielisen aikuisten viihteen tekemiseen. Ja se on väärin.

Yhteistyössä