Allekirjoita adressi - Huuma-ohjelmasta rivoudet pois pikkulasten suusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: en todellakaan allekirjoita.ja ihan vinkki tellun voi tyrkkää kii jos kauhistuttaa :D

Hondatyttö-typykkä ei nyt taida monien muiden lisäksi ihan tajuta tätä pointtia.

Tietysti maailmassa sattuu paljon pahempaakin. Te, ketkä siitä täällä huomauttelette, olette varmasti kilvan parhaillanne laboratorioissa kehittelemässä tehokkaita syöpälääkkeitä tai suojelemassa eläimiä, toimitte tukiperheenä syrjäytyneille lapsille, toimitte kaikin tavoin niin, että ilmastonmuutokselle tulee stoppi. Jos ette tuota kaikkea tee, niin turha aukoa päätään. Jostakin muutoksen on lähdettävä.

Eikä ole mikään puolustus sekään, että on olemassa väkivaltaisia pelejä ja Salkkarit ovat vielä pahempi ohjelma. Eikä sekään, että telkun voi sulkea. Kyllä, sen voi sulkea. Mutta silmiään ei pysty sulkemaan siltä tosiasialta, että kaikenlainen riisto on riistoa, eikä lasten maailmaan kuulu pikkutuhmat kaksimielisyydet. Tästä on olemassa muutakin faktatietoa ihan tutkimuksiin perustuen.

Usein olen omien poikien kanssa huumaa katsonut ja täytyy myöntää, että joskus munkin korvaan säräti, jossain niissä haastatteluissa. Mutta yleensä ne jutut on kuitenkin sillä tasolla, että en näe syytä adressiin nimeäni laittaa. Ihan hyvä kuitenkin, että asia on tullut puheeksi, eikä näitä joitain harvoja ylilyöntejä tule. Tylsäksi se ohjelma menee, jos pikkutuhma puhe pitää kokonaan lopettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:
Pikku-Heikiltä ja Pikku-Lorelta kaksimielisyydet pois!
Huumaa lauantai-iltaisin - kenen ehdoilla?

Lauantai-iltaisin esitetään MTV3-kanavalla Huuma-ohjelmaa. MTV3:n nettisivuilla Pikku-Heikki ja Pikku-Lore kertovat itsestään näin :"Pikku Lore on omasta mielestään vähitellen jo oikea Lore, mutta onneksi matkaa on vielä ainakin 47 senttiä ja 51 kiloa. Pikku Loren uusi aisapari on tietenkin Pikku Heikki ja poikien roolijakokin on jo täysin selvä. Pikku Heikki selvensi asiaa kauden kynnyksellä: "Pikku Lore tekee kaikki työt ja kauden päättäjäisissä minä isken kaikki mimmit."

Mitä tossa ylläolevassa on sellaista ettei se sovi lasten suuhun?

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Tylsäksi se ohjelma menee, jos pikkutuhma puhe pitää kokonaan lopettaa.

Ei missään nimessä pidäkään lopettaa, mutta keskittykööt Iso Lore ja Iso Heikki laukomaan kaksimielisyyksiä ja pikkupojat voisi kysellä pikkupoikien suuhun sopivia asioita.

Allekirjoitin!

Alkuperäinen kirjoittaja nih!:
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Tylsäksi se ohjelma menee, jos pikkutuhma puhe pitää kokonaan lopettaa.

Ei missään nimessä pidäkään lopettaa, mutta keskittykööt Iso Lore ja Iso Heikki laukomaan kaksimielisyyksiä ja pikkupojat voisi kysellä pikkupoikien suuhun sopivia asioita.

Allekirjoitin!

Peesi!

No mä en todellakaan allekirjoita. Ei voi mitään mutta mun mielestä hätävarjelun liioittelua tuollainen. Just katottiin pojan kanssa tuo ja poitsun lemppari on just nuo pojat. Tuo on kuitenkin perheohjelma ja JOS olisi jotain mihin puuttua, niin eiköhän Maikkari olis sen jo tehnyt. Sorppa, tää on mun mielipide.

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Allekirjoitin ! Mua häiritsee aina tuo juttu. Ei se telsun sulkeminen poista tätä ongelmaa. Poistuuko prostituutio jos siitä ei puhuta ääneen ?

Onpas TOOOOODDDEEELLLLLA kaukaa haettu vertaus :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ilana:
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: en todellakaan allekirjoita.ja ihan vinkki tellun voi tyrkkää kii jos kauhistuttaa :D

Hondatyttö-typykkä ei nyt taida monien muiden lisäksi ihan tajuta tätä pointtia.

Tietysti maailmassa sattuu paljon pahempaakin. Te, ketkä siitä täällä huomauttelette, olette varmasti kilvan parhaillanne laboratorioissa kehittelemässä tehokkaita syöpälääkkeitä tai suojelemassa eläimiä, toimitte tukiperheenä syrjäytyneille lapsille, toimitte kaikin tavoin niin, että ilmastonmuutokselle tulee stoppi. Jos ette tuota kaikkea tee, niin turha aukoa päätään. Jostakin muutoksen on lähdettävä.

Eikä ole mikään puolustus sekään, että on olemassa väkivaltaisia pelejä ja Salkkarit ovat vielä pahempi ohjelma. Eikä sekään, että telkun voi sulkea. Kyllä, sen voi sulkea. Mutta silmiään ei pysty sulkemaan siltä tosiasialta, että kaikenlainen riisto on riistoa, eikä lasten maailmaan kuulu pikkutuhmat kaksimielisyydet. Tästä on olemassa muutakin faktatietoa ihan tutkimuksiin perustuen.

ja tää liitty mihin... :/ mä sulle mikään typykkä ole :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Allekirjoitin ! Mua häiritsee aina tuo juttu. Ei se telsun sulkeminen poista tätä ongelmaa. Poistuuko prostituutio jos siitä ei puhuta ääneen ?

Mun mielestä prostituutiokaan ei ole mikään ongelma :whistle: . Paritus sen sijaan on.

Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
kyllä tuon ikäiset lapset jo tajuaa nämä alapää jutut... en allekirjoita koska minusta ohjelmassa ei ole ollut "asiattomia rivouksia"

no en mäkään siin mitään sellaista ole viel nähnyt et adressia pitäis alkaa kirjoitteleen.

Tajuatte varmaan, että on eri asia, jos vajaa 10v lapsi kyselee / puhuu kaksimielisiä yksin kavereiden kanssa kuin se että joku AIKUINEN käskee hänen puhua / kysellä kaksimielisiä toiselta AIKUISELTA?

Pitäisköhän sitten myös lasten keskinäisiä lääkärileikkejä kuvata ja näyttää aikuisille? Anteeksi mutta yök mua oksettaa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Just katottiin pojan kanssa tuo ja poitsun lemppari on just nuo pojat.
No tiedätpähän ainakin kuinka sitten omakin poika käyttäytyy, ihanteidensa tavoin..

Pojat käyttäytyvät muutenkin koppavasti aikuisia kohtaan ohjelmassa, enkä minä ainakaan halua omien lasten näkevän että moinen käytös olisi mitenkään hauskaa tai ihailtavaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja kukkahattuäiti76:
Tajuatte varmaan, että on eri asia, jos vajaa 10v lapsi kyselee / puhuu kaksimielisiä yksin kavereiden kanssa kuin se että joku AIKUINEN käskee hänen puhua / kysellä kaksimielisiä toiselta AIKUISELTA?

Pitäisköhän sitten myös lasten keskinäisiä lääkärileikkejä kuvata ja näyttää aikuisille? Anteeksi mutta yök mua oksettaa... :(

Noita poikia ei takuulla ole tuohon pakotettu ja poikien vanhempien suostumuksella varmasti myös ohjelmassa ovat, joten mun mielestä tosiaan on liioittelua tuo kauhistelu.

Ja lasten lääkärileikit ei kyllä kuulu samaan poppooseen laisinkaan :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja pipo kireellä:
Just katottiin pojan kanssa tuo ja poitsun lemppari on just nuo pojat.
No tiedätpähän ainakin kuinka sitten omakin poika käyttäytyy, ihanteidensa tavoin..

Pojat käyttäytyvät muutenkin koppavasti aikuisia kohtaan ohjelmassa, enkä minä ainakaan halua omien lasten näkevän että moinen käytös olisi mitenkään hauskaa tai ihailtavaa :/

No on TODELLA pipo kireellä :whistle:

Tän iltainen haastattelu oli kyllä ihan kammottava. Kyselivät Kauko Röyhkältä, että miten hekin voisi saada veemäisen maineen ja Henry Saaren kynämiestaidoista ja että "teittekö Henryn kanssa paljonkin taustatyötä". YÄK!

Alkuperäinen kirjoittaja kukkahattuäiti76:

Noita poikia ei takuulla ole tuohon pakotettu ja poikien vanhempien suostumuksella varmasti myös ohjelmassa ovat, joten mun mielestä tosiaan on liioittelua tuo kauhistelu.

Ja lasten lääkärileikit ei kyllä kuulu samaan poppooseen laisinkaan :headwall:

Kukaan ei varmaan oo väittänyt että lapset olisi PAKOTETTU tohon?

Miten niin ei kuulu samaan kategoriaan?

Jepjep. Ja sitten täällä on äitejä - vieläpä poikien äitejä - joiden mielestä me nyt vaan vouhkaamme ja meuhkaamme ja nutturat ovat kireällä.

Eli pitäisikö tässä nyt sitten vaan mukautua, kaikkeen mahdolliseen. Sanoisin nyt Merja Vanhasta mukaellen: vanhemmuudessa tärkeintä ja haastavinta on pitää omat arvot kirkkaina!

Jepjep. Ja sitten täällä on äitejä - vieläpä poikien äitejä - joiden mielestä me nyt vaan vouhkaamme ja meuhkaamme ja nutturat ovat kireällä.

Eli pitäisikö tässä nyt sitten vaan mukautua, kaikkeen mahdolliseen. Sanoisin nyt Merja Vanhasta mukaellen: vanhemmuudessa tärkeintä ja haastavinta on pitää omat arvot kirkkaina!

siksi tää asia lienee kuuluukin vain näiden poikien vanhemmille.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Niin että aikuiset saa peewoilla lasten kustannuksella ihan niin paljon kuin huvittaa, kunhan lasten VANHEMMAT antavat siihen luvan? Onhan vanhemmiltakin moinen peewoilu kielletty?

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Miten kukaan aikuinen VOI olla noin itsekäs? Jos naapurin lapsi juoksisi auton alle, antaistko mennä?

Kyllä aikuisten vastuulla on muutkin kuin omat lapset ja lapsen kasvatukseen osallistuu muutkin aikuiset kuin lapsen vanhemmat: päiväkodin henkilökunta, isovanhemmat, kummit, vanhempien ystävät, televisio, opettajat, media, yhteiskunta, naapurit ja vaikkapa koulutaksin kuljettaja!

Yhteistyössä