Alle viikko enää Suomessa

Näistä kirjoituksista tulee mieleen että pitikö sitä lasta tehdä... Ei sillä ettei äiti voisi mitään tehdä kun lapsen meni tekemään, mutta tuon ikäisen lapsen äidin paikka on mielestäni enemmin kotona kuin etelän mailla.
Minä en voisi lähteä ja jättää 1,5 kk ajaksi lastani isän hoitoon joka ei edes kotona asu! Mutta onnea valitsemallesi tielle ap.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mä mietin sellasta, että ostaisin jonkun kivan seinäkalenterin josta likka saisi isänsä kanssa joka päivä rastita yhden päivän yli. Vähän joulukalenteri periaatteella. Isolla ympyröidä se päivä kun tulen takaisin. Olisko ihan pöhkö ajatus?

eikun just kiva!! =)

musta tää ketju on jo haukkumisen puolella kyllä... tosi ikävää sua kohtaan... :/

nyt pakko lähtiä meikäläisen töihin, mutta jos ketju menee vielä ikävämmäski niin sulje ihmeessä kone...ei tarvitse välittää mitä jotku ihme urpot mesoovat!!!!!!!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näistä kirjoituksista tulee mieleen että pitikö sitä lasta tehdä... Ei sillä ettei äiti voisi mitään tehdä kun lapsen meni tekemään, mutta tuon ikäisen lapsen äidin paikka on mielestäni enemmin kotona kuin etelän mailla.
Minä en voisi lähteä ja jättää 1,5 kk ajaksi lastani isän hoitoon joka ei edes kotona asu! Mutta onnea valitsemallesi tielle ap.

Sulla taisi mennä ohi ja pahoin se, että lapsi on isänsä luona paljon ja isä on ihan yhtä tärkeä kuin mä.

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Mä mietin sellasta, että ostaisin jonkun kivan seinäkalenterin josta likka saisi isänsä kanssa joka päivä rastita yhden päivän yli. Vähän joulukalenteri periaatteella. Isolla ympyröidä se päivä kun tulen takaisin. Olisko ihan pöhkö ajatus?

eikun just kiva!! =)

musta tää ketju on jo haukkumisen puolella kyllä... tosi ikävää sua kohtaan... :/

nyt pakko lähtiä meikäläisen töihin, mutta jos ketju menee vielä ikävämmäski niin sulje ihmeessä kone...ei tarvitse välittää mitä jotku ihme urpot mesoovat!!!!!!!! :hug:

Mä olen jo tottunut saamaan paskaa niskaan tällä palstalla. Olis hauska tietää ovatko nämä haukkujat samanlaisia virtuaalimaailman ulkopuolella ja laukovat ihmisille mitä sattuvat. :whistle: :xmas:

Ei lainkaan pöhköä. Mutta toisaalta ei siitä kannata tehdä isoa numeroa, vois laskea niitä päiviä aina silloin kun lapsi kysyy. Meillä siis on seinäkalenteriin merkitty lähtöpäivä ja paluupäivä (paluu merkintä ehdottomasti isommalla), sit kun lapset kyselee paluusta niin sitten katotaan kalenteria että tässä ollaan nyt ja tossa on paluupäivä ja lasketaan päiviä kumpaankin suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:

eikun just kiva!! =)

Mä olen jo tottunut saamaan paskaa niskaan tällä palstalla. Olis hauska tietää ovatko nämä haukkujat samanlaisia virtuaalimaailman ulkopuolella ja laukovat ihmisille mitä sattuvat. :whistle: :xmas:

niinpä... :whistle:

ja juu uskon että olet tottunut..kivaa se ei silti ole.. :/

mutta nyt mun on ihan oikeesti poistuttava.. :xmas:

Mun äiti oli pakollisissa työharjoitteluissa ulkomailla pariinkin otteeseen kun olin pieni. Enkä todellakaan saanut siitä mitään traumoja ja tuskin Scarletinkaan tytär... relatkaa jo ja lopettakaa toi syyllistäminen.

ja sulle Scarlett, mukavaa harjoittelua!

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
taitaa olla jo sekaisin kuin seinäkello koko lapsiraukka. Ei tuo kk varmaan tunnu enää missään hänelle.

Miten niin????? Sä et tunne mun lasta, joten älä tule tuollaista väittämään!

Olis kiva saada vastaus, että miksi muka mun lapsi on sekaisin kuin seinäkello. Joku on todella pätevästi tehnyt diagnoosin netin välityksellä :laugh: :laugh: B)

Yhteistyössä