Alle esikouluikäisten harrastukset?

Meidän Peppi-Lotta 3 vee harrastaa ma voimistelu, to muskari, la liikuntaleikkikoulu.

Sopiva harratsusmäärä riippuu lapsesta ja siitä miten on hoidossa. Meillä Peppi-Lotta ei ole pk:ssa vaan kotihoidossa minun tai pappan kanssa ja käy kerran viikossa srk:n 3-vuotiaiden kerhossa ja kerran viikossa pappan kanssa perhekerhossa.

Meillä tykätään kaikista harrastuksista ja muutenkin mennään ja tehdään paljon.... käydään yhdessä mm. uimassa ja liikunnan ihmemaassa.
 
Mun tyttö (4-v.) on arkipäivät hoidossa päiväkodissa. Käy yhtenä iltana liikuntakerhossa. Mun mielestä hän ei tarvi enempää harrastuksia, koska päiväkodissa on jo niin paljon muita lapsia ja touhua! Enkä kyllä töitten jälkeen ole kovin innokas kiikuttamaan lasta harrastusten pariin...pitäis ennemminkin panostaa omiin harrastuksiin!!
 
Käy muskariliikkarissa kerran viikossa, 45min kestää tämä. Jumpan haluaisi aloittaa, ja kyllä saa senkin aloittaa mutta sitten emme enempää harrastuksia halua koska kerhossa käy kuitenkin pari päivää viikossa, muuten on kotona minun ja pikkusisaruksien kanssa =)
 
Pian 5v poika käy liikuntaleikkikoulussa kerran viikossa 45min. Kotihoidossa mutta 4x/vko kerho tai puolipv pv.kodissa.
Tyttö 2,5v käy muskarissa kerran viikossa, lisäksi mll ja srk kerhot (kaikissa vanhempi mukana).
Pienelle mielestäni riittää yksi harrastus viikossa.
 
Meillä 5v ja 4v pojat käy 4x/vko päiväkodissa aamupäivisin eivätkä sen lisäksi harrasta mitään muuta. Isomman kanssa aloitimme telinejumpan, mutta se jäi, kun poika ei itse halunnut sinne enää yrityksistä huolimatta lähteä. Ehtivät harrastaa sitten myöhemminkin. Aion kyllä huolehtia, että erilaisia harrastusmahdollisuuksia saavat kokeilla ja niistä sitten voivat valita mieleisensä. Siis aikanaan...
 

Yhteistyössä