N
naapurinkumminkaima
Vieras
kuulin eräältä lapselta kun oltiin kaupassa yhdessä hänen kanssaan miten hän on maistanut tälläistä siideriä (toi kopparberin sidun hyllystä)...minä jäin suu auki kattomaan, että mitä?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Minä oon juonu pullon olutta kaks-vuotiaana!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja naapurinkumminkaima:kuulin eräältä lapselta kun oltiin kaupassa yhdessä hänen kanssaan miten hän on maistanut tälläistä siideriä (toi kopparberin sidun hyllystä)...minä jäin suu auki kattomaan, että mitä?!
Alkuperäinen kirjoittaja RumaBetty:Minä olen antanut maistaa siideriä.Ei siitä mitään tule.Minä sain leikki-ikäisenä maistaa isältä olutta.Maistui silloin hyvälle.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:uskoa ny kaikki lapsen puheet....niitä purkkeja on miljoona samanlaista,jotain energiajuomaa saanu maistaa
Alkuperäinen kirjoittaja tosi o:meidän 2,5v osaa näyttää "meijän äitin limpparin"; rekorderlig tölkin kaupan hyllystä. olen juonut sitä tänä vuonna lasten nähden kolme kertaa.. hävettää. ja todellakin juon erittäin arvoin mitään. kaikki kaljarekat on isin autoja..
Alkuperäinen kirjoittaja b.j:Alkuperäinen kirjoittaja tosi o:meidän 2,5v osaa näyttää "meijän äitin limpparin"; rekorderlig tölkin kaupan hyllystä. olen juonut sitä tänä vuonna lasten nähden kolme kertaa.. hävettää. ja todellakin juon erittäin arvoin mitään. kaikki kaljarekat on isin autoja..
Kertoo hyvin siitä, miten merkittävänä lapsi pitää vanhempiensa humalatilaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tosi o:en ole ollut humalassa. tai olenhan mä. kun ei ole tullut otettua niin kyllä se tuntuu jo yksi tölkki minkä kaveriporukassa seurana on juonut.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja b.j:Alkuperäinen kirjoittaja tosi o:en ole ollut humalassa. tai olenhan mä. kun ei ole tullut otettua niin kyllä se tuntuu jo yksi tölkki minkä kaveriporukassa seurana on juonut.. :/
Jos käytöksesi, katseesi ja olemuksesi EI muutu alkoholista, niin miksi ihmeessä lapsi pitää sitä niin merkittävänä, että muistaa ja muistuttaa?