Alla vai päällä?

"vieras"
En tiedä muista, mutta mä ainakin olen mennyt ensin kihloihin ja sitten vasta naimisiin joten sormukset ovat siinä järjestyksessä missä ovat sormeen tulleet. En tajua, miksi järjestystä pitäisi sekottaa naimisiin mennessä.

juuuu
[QUOTE="vieras";24514771]En tiedä muista, mutta mä ainakin olen mennyt ensin kihloihin ja sitten vasta naimisiin joten sormukset ovat siinä järjestyksessä missä ovat sormeen tulleet. En tajua, miksi järjestystä pitäisi sekottaa naimisiin mennessä.[/QUOTE]

Musta näyttää paremmalta, että se timangi on siellä alla.

[QUOTE="vieras";24514771]En tiedä muista, mutta mä ainakin olen mennyt ensin kihloihin ja sitten vasta naimisiin joten sormukset ovat siinä järjestyksessä missä ovat sormeen tulleet. En tajua, miksi järjestystä pitäisi sekottaa naimisiin mennessä.[/QUOTE]

No siksi, kun ne mun sormukset näyttää paremmalta tuossa järjestyksessä :D

mulla myös siinä järjestyksessä missä on sormeen tulleet, eli ensin kihla, sitten vihki. Mutta mulla on kummassakin sormuksessa timantteja ja vihkisormus valkattu senkin perusteella että sopii tuohon kihlasormuksen jatkoksi. Mutta toki jos omaa silmää mielyttää enemmän se että sormuksen on toisin päin niin mikä niitä estää vaihtamasta toisin päin? Tässä nyt ei kuitenkaan ole kysymys mistään järkyttävän suuresta ongelmasta..

kinkkujuusto
mulla myös siinä järjestyksessä missä on sormeen tulleet, eli ensin kihla, sitten vihki. Mutta mulla on kummassakin sormuksessa timantteja ja vihkisormus valkattu senkin perusteella että sopii tuohon kihlasormuksen jatkoksi. Mutta toki jos omaa silmää mielyttää enemmän se että sormuksen on toisin päin niin mikä niitä estää vaihtamasta toisin päin? Tässä nyt ei kuitenkaan ole kysymys mistään järkyttävän suuresta ongelmasta..
Niin, kuten esim. siitä, että kummalta puolelta voidellaan näkkileipä tai meneekö kinkku vai juusto ensin leivän päälle.. :D

Ja mulla on kumpikin kaapissa kun ei mahdu enää sormeen.. :/

kojoootti
En ole naimisissa, mutta mä ajattelin olla pihi ja käyttää kihlasormusta vihkisormuksena jos ja kun joskus naimisiin menen. Ei kaiverrettu näihin mitään joten voidaan kaivertaa sitten tulevaisuudessa.
Joo, en ole ollenkaan häähullu :D

Periaatteessa kihlasormus alla ja vihkisormus päällä, koska tosiaan siinä järjestyksessä ne on alun perin olleet. Mutta käytännössä ihan kuinka päin vain, sillä ei noita toisistaan erota kuin tarkasti tuijottamalla, eikä minulla ole siihen aikaa eikä mielenkiintoa. :) Muuta eroa ei ole kuin se, että vihkisormus on aavistuksen leveämpi.

Nyt oli pakko tiirata, ja just väärinpäinhän ne on menneet. :D

"Ani"
Eikös ne ole ihan miten minäki päivänä paremmalta tuntuu tai sattuu käteen menemään... Eikai MITN muuta väliä kuin ehkä se, kummn päin vaan näyttää/tuntuuu mukavammalta.

Minerva harmaana
Mulla on kihlasormus eka ja sen päällä bonarisormus. Vihkisormus killuu oikeen käden nimettömässä, eläväisisä nuo sormukset - ne vaihtelee sormia ja järjestystä ihan mielipuolisesti.

Yhteistyössä