Kihla- ja vihkisormus, missä järjestyksessä? Vihki- alla, kihlasormus päällä mulla.
Juurikin näin.Kihlasormus on ollu alla, sehän se eka on sormeen sujahtanu
Voit sä siihenkin vastata, mitä mieleen tuli.Jaa, eipä tässä kysyttykään sitä mitä otsikosta tuli mieleen...
Yleensä vastaankin.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24514795:Voit sä siihenkin vastata, mitä mieleen tuli.
Suvaitsevainen ja ymmärtäväinen ihminen!No kyllä mie sen ymmärrän että jos sormukset näyttää paremmalta toisin käsin nii ne sitte laittaa "väärään" järjestykseen.
Niin, kuten esim. siitä, että kummalta puolelta voidellaan näkkileipä tai meneekö kinkku vai juusto ensin leivän päälle..mulla myös siinä järjestyksessä missä on sormeen tulleet, eli ensin kihla, sitten vihki. Mutta mulla on kummassakin sormuksessa timantteja ja vihkisormus valkattu senkin perusteella että sopii tuohon kihlasormuksen jatkoksi. Mutta toki jos omaa silmää mielyttää enemmän se että sormuksen on toisin päin niin mikä niitä estää vaihtamasta toisin päin? Tässä nyt ei kuitenkaan ole kysymys mistään järkyttävän suuresta ongelmasta..