alkuraskuden oireettomuus huolena

Yli vuosi yritystä takana ja vihdoinkin raskaustestiin tuli plussa yli viikko sitten.:O Nyt sitten kaikki pelot pyörii päässä ja varsinkin oireettomuus aiheuttaa huolta.: / Väsymystä kyllä on, mutta muita oireita ei mitään. Viikkoja ei kylläkään ole kasassa kuin 6+1, mutta esikoisen aikoina tässä vaiheessa oli pahaolo koko päiväistä ja rinnat kipeinä. Nyt ei ole mitään näistä, välillä tuntuu painon tunne kohdussa. Varasin ultra-ajan ja sain sen viikon päähän.

Onko muita joilla alkuraskaus on mennyt oireettomasti ja kaikki ollut silti hyvin?
 
En usko, et ois aihetta huoleen. :) Ite odotan esikoistani ja mullakaan ei ollut noilla viikoilla ku väsymystä vaan!
En tiedä lohduttiko paljoa, mut itellä siis ainakin näin.. :)

kish & tyttönen 28+5
 
Ihan samat kokemukset täällä. Itselläni ei ollu yhtikäs mitään tuntemuksia vielä tuossa vaiheessa. Kävin kahteen otteeseen verikokeessakin mitauttamassa hcg-arvon, kun en meinannut uskoa positiivista testiä todeksi. Mutta hcg-arvo oli mitä pitäkin ja raskaana olin. Oireet (lähinnä hirvittävä pahointivointi) mulla alkoi 7+0. Ultrassa kävin itsekin ja vastasi ihan viikkoa, sydän sykki jne. Nyt on 9+0 menossa. Onnea odotukseen!
 
Oireeton olin minäkin, sekä esikoisen raskausajasta että tästä toisesta.. :) Tai tässä toisessa alko sit rv12 --> tulee kaikenmaailman vaivaa, mut alkuraskaus meni ihan normaaleissa olotiloissa..
 
Mulla oli ihan oireeton alkuraskaus tai siis menkat jäi pois ja se oli siinä :D Ehkä joskus rv8 alkoi noita repäisykipuja ja rv10 vasta pahoinvointi, sitä ennen olo oli kuin ennenkin pienen pieniä nippailuja lukuunottamatta :) Eiköhän kaikki ole hyvin, onnea ja tarrasukkia paljon sulle :)
 
Olipas kiva kuulla, että oireeton alkuraskaus ei välttämättä tarkoita pahaa. Tänään on pahaolo vaivannut aamusta asti, joten taitaa näitä raskaus oireita pikku hiljaa ilmestyä mullekkin. On se vaan kumma, että ensi yritetään kovasti tulla raskaaksi ja sitten, kun on raskaana, kaikki asiat huolestuttavat. Vaikkakin tiedän, etä se on turhaa, kun niihin ei voi itse vaikuttaa...
 

Yhteistyössä