Alkuraskaus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuh

Vieras
Oon vasta rv:lla 5. Kuinka pian mieliteot jne tulee esille ja mitä niistä voi päätellä? Itse tykkään yleensä paljon makeasta. Nyt tekee mieli enemmän suolaista, makeaa ei niinkään.

esikoisesta himoitsin noilla viikoilla vain hedelmää. sen jälkeen jatkuvasti lihaa. shampanja oli koko raskauden kestävä teema. välillä teki mieli kakkua.

tällä kertaa (rv 14) söisin ihan vaan hedelmää ja leipää. ei sitä leipääkään tekis niin mieli mutta muukaan ei mee alas. tomaatit maistuu mädälle kalalle.

Okein odotan joulua enemmän kuin koskaan että saa kinkkua ja laatikoita! :D Tyttöä kun odotin niin söin paljon tuorekurkkua ja kaikkea kevyttä, hedelmiä jne. Aattelin että oisko nyt sit poika tulossa kun tekee kaikkea suolaista ja rasvaista mieli. :)

No ei niistä mieliteoista voi mitään päätellä kovin varmasti. Mulla on hävinnyt molemmissa raskauksissa kokonaan makean himo ja ennemminkin on maistunut vain suolainen ruoka, eikä aina sekään. Ihan tyttöjä on molemmat.

No ei tietenkään varmaksi voi siitä mitään päätellä. Ajattelin vaan kun nyt on ihan erilailla kun viime raskaudessa. Rinnatkin on tosi kipeet mitä ei viime raskaudessa ollut ollenkaan.

Mä sit taas söin esikoisesta mitä vain suklaata ja paljon ja tyttö tuli. Toisesta (joka jouduttiin keskeyttää) söin pelkkää salaattia hänkin ois tyttö ollu ja kolmannesta ihan mitä tahansa makeaa eniten jäätelöä kesäkaudella kaikki varmoi et tyttö on kun samat mielihalut ja tytöistä syödään makeeta mut niinpä vaan poika tuli :) itse olen oppinut katsomaan vatsasta näistäkin omat mielipiteet mut enpä oo viel tähän mennes väärässä ollut :). Eli pojasta nätti raskausmasu edessä takaata ei ees huomais et on raskaana. Ja tytös leviää masu ja varmasti näkee takaatakin raskauden. Mut siihen on viel aikaa sulla ennen kun siit voi päätellä. Ja sit oli sydämensyke mist pysty päättelemään kumpi en vaan kuollaksenikaan muista kummalla sukupuolella oli hitaampi syke. :)

Täällä rv 11+5 ja mielitekoja ei niinkään, mut äklötyksiä tullut mm. jauheliha, en pysty ees koskemaan kaupassa jauhelihapakettiin ilman että meinaa alkaa laatta lentää. Muutenkin sellasen paistetut rasvaisen kärisevär ruuat ja liharuuat tuppaa vähän ällöttämään.

No ei tuo maha juttukaan todellakaan pidä paikkaansa, itselläkin oli ihan eteenpäin oleva maha, ei levinnyt kyljille > tyttö tuli.

Kaikenlaista voi pohtia ja miettiä, mutta nykyään yleensä saa halutessaan jo puolivälissä sen sukupuolen tietää rakenneultrassa, joten ei tarvi kaikkea taikauskoista välttämättä uskoa :D

Esikoisesta teki mieli eniten jätskiä ja suklaata, tyttö tuli. Nyt eniten himottaa ranskikset ja hampurilaiset ym ja toisaalta myös hedelmät. En tiiä vielä kumpi olis tulossa.

Joo ja ei sen niin väliä kumpi sieltä tulee. :) Mutta jotenkin on sellainen olo että poika tulee.. :) Selviää taas varmaan ultrassa sitten sukupuoli, vaikka ei sekään ole aivan varma vaikka itsellä on kyllä pitänyt paikkansa.

Yhteistyössä