Alkuraskaus ja pahoinvointi, voiko olla haittaa?

• Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti
-.-
Mä en oksentele mut pahoinvointi on aivan järkyttävää. Yökin vähän väliä.

Mulle ei maistu ruoka, joten en pysty syömään tällä hetkellä kovinkaan monipuolisesti. Ei vaan mene alas. Paprika, porkkana ja kiivi on sellainen mikä menee. Leipää vähän. Normaali ruuan yritän kyllä syödä mut tökkää muutaman lusikallisen jälkeen.

Nyt syön TAAS kalapuikkoja, koska ne maistuu helposti. Samoin mehujäitä menee reilusti koska ne helpottaa oloa.

Neuvolassa kyllä sanottiin että nyt on tärkein syödä sitä mikä menee alas, mutta mietin voiko yksipuolisesta olla mitään haittaa? Monivitamiinia ja omegaa otan pillerinä.

Kimmu
Kun odotin poikaani, oli hyvin lievää aamupahoinvointia. vaalea leipä ällötti. tyttöä odottaessa oli paha ja yökkö olo lähes koko ajan, ekat kuukaudet. join appelsiinimehua pakastemansikoilla. ja vain kova liikunta auttoi. mutta heti liikunnan loputtua taas ällö olo. mutta helpotti sitten... siunausta ja voimia sinulle! Jeesus auttoi minua kaiken läpi:).

Ei ole mitään haittaa alussa. Pääasia että nesteitä saat. Ihan itsesi vuoksi. Itsekkin kärvistelen kun välillä ei saa alas kuin mustikkaa, jäisenä :D välillä tekee jotain hirveesti mieli, mutta sitten sitä ei Voikkaan syödä.. Ehkä se tästä tasoittuu ja syödään sitten paremmin. =)

"Xxx"
Itselläni oli niin kova pahoinvointi etten saanut mitään pysymään sisällä, vitamiinitabletitkin oksensin heti pois ja paino laski monta kiloa. Terve lapsi kuitenkin syntyi.

Kyllä se vauva imee tarvittavat aineet äiditä.Näin ainakin minulle on neuvolassa sanottu.Minulla on kuusi lasta ja jokaisen kanssa aivan järkyttävä pahoinvointi.Olen monesti joutunut sairaalaankin.Onneksi ei sentään ole koko raskautta kestänyt vaan noin neljännen kuun jälkeen helpottanut tilanne.

Yhteistyössä