alkuraskauden vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Moi,

Mulla raskaus on viikolla 7 ja nyt kahden päivän ajan ollut pientä tiputteluvuotoa, että paperiin jää pyyhkiessä. Pelottaa, mutta käsittääkseni ei vielä tarkoita keskenmenoa varmasti. Veti mielen aika :(. Eikä tässä auta oikein mikään vai mitä voisin tehdä?

Minulla olo noilla vko:lla alkanutta tiputteluvuotoa. Välillä niin runsaasti että sidettäkin käytin. Nyt poika 4 vrk:n ikäinen suloisuus. Eli voi olla vaaratontakin. Ja tuo vuoto kesti minulla n. 1 kk:den.

Ei välttämättä tarkoita yhtään mitään, nuo on melko tavallisia alkuraskaudessa. Tosin itselläni tuli yhdessä raskaudessa rusehtavaa vuotoa kahtena päivänä (viikkoja jotain 10). Menin sit ultraan ihan mielenrauhan takia ja sain tietää, että sikiö oli ollut kuolleena jo kaks vkoa:(
Jos vaan pääset, niin käy ultrassa, antaa se varmuuden itselle.

Mulla oli tokassa raskaudessa ruskeaa/vaaleanpunaista vuotoa. Jäi kanssa paperiin pyyhkiessä. 2 viikkoa sitä kesti. Oli piinaavaa odotella alkuraskauden ultraan. Mun tapauksessa kaikki meni onneksi hyvin ja terve tyttö syntyi.

Mulla oli kolmannessa raskaudessa ruskeaa ja välillä ihan punaistakin, mutta niukkaa vuotoa, soitin sit neuvolaan ja pääsin ultraan viikkoja piti olla 7+4 mut kohdun koko vastas viikkoja 5+ syytä vuotoon ei löydetty.Viikon päästä uusi käynti, kohtu tyhjä eli ei vieläkään mitään ja sain ajan viikon päästä sairaalaan jossa katsoivat vielä ultralla ja totesivat tuulimunaksi,raskauden keskeytys tabletit sain ja kontrolli ultran kolmen viikon päähän, kohtu ei ollut kokonaan tyhjentynyt vaan kaavintaan jouduin.
No täss' neljännessä raskaudessa tihkuvuotoa oli viikolla 8+ ja kunnon verivuoto viikolla 10+ eivät ottaneet naistenklinikalle no kolmen päivän päästä oli alkuraskauden ultra ja pelko oli valtava kunnes lääkäri (sama vielä mikä totes kohdun viimeksi tyhjäksi) sanoi että täällä on sikiö ja vahva syke, no nyt on viikoja 27+1 ja kaikki hyvin=)
Et aina ei tiedä, onko vaaratonta vai vaarallista vuotoa.

Sinuna soittaisin neuvolaan ja yrittäisin puhua itseni ultraan :hug:

mulla alkoi eka verisenä vupto ja sitten tuli rusehtavaa ja soitin äippäpolille ja sanoin asiasta ja pääsin varhaisultraan jossa ei näkynyt mitään muuta kuin sikiöpussi ja kahen viikon päästä tuosta pääsin uudelleen niin siellä köllötteli mein pienokainen,parin viikon ajan kesti vuotoilu...toivotaan parasta sulle <3

Yhteistyössä