Alkuraskauden ultra

Minä kävin täällä Oulussa ja se tehtiin sisäisesti. Itse kävin viikolla 8+5 ja todella selvästi näki pikkusen ja pienen sydämmen :heart: en kyllä kuullu itse sykettä vaan se näkyi monitorista. Liekkö vielä noin pienellä voikaan kuulua, en tiedä. Mukava oli kokemus ja oli ihana saada varmuus, että masussa oli elämää! :) Ja mies oli tietty vieressä!
 
Sanoisin että äärimmäisen helpottava kokemus. Syke näkyy ja mikä parasta, näkee sen pienen olevan siellä ihan oikeasti. Ehdottomasti hintansa arvoinen käynti ja ehdottomasti haluan käydä myös seuraavilla kerroilla.
 
Siellä se sydän sykki!
Ja ultra tehtiin vatsan päältä!

Ja lääkärimies laittoi kaiuttimen päälle ja kuulin sykkeen!!

Viikkoja kuulema 7 + 2 ja kaikki hyvin.
Sain kuvan mukaan ja lääkäri vielä merkkasi sikiön siihen, kun on niin pieni papu vielä!

:) Kellukka iloisena =)
 
SPy
Kellukka: Onnea!
Noissa ultrissa on aika paljon eroa että tehdäänkö vatsan päältä vain emättimen kautta. Pääosin vielä tekevät alkuraskauden ultrat ja niskapoimu-ultrat emättimen kautta, mutta gynekologi jolla kävin 4D-ultrassa, kertoi että Oulun seudulla niskapoimu-ultria tehdään vatsan päältä. Täällä Lahdessa kun olin niskapoimu-ultrassa, yritettiin sikiön asennon vuoksi katsoa myös vatsan päältä mutta koska istukka oli edessä, ei näkyvyyttä ollut. Jouduin sitten hyppimään tasajalkaa että saatiin vaavi kääntymään ja näyttämään profiilinsa.

Nyt sitten kellukka vaan odottelemaan niskapoimu-ultraa, sulla ei siihen kuitenkaan ole kuin noin 4-5 viikkoa.

SPy ja Iidavaltteri 28+5
 

Yhteistyössä