Alkuraskauden ultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
Kävin tänään ultrassa ja kuukautisten mukaan mulla on rv 9+0. Tiedän milloin vauva on saanut alkunsa ja sen mukaan olis 7+2 (miinus mahdolliset pari päivää, kun ovulaation tarkkaa ajankohtaa en tiedä). Terveydenhoitaja ei saanut mittoja juurikaan ja ultraili kauan. Sydän sykki kyllä hienosti. Sain ensi viikolle uuden ajan, mutta jäin miettimään, että onko tuleva vauva nyt ihan terve, kun ei saanut selvää kunnolla missä on pää ja jalat. Jonkun mitan veti siihen summassa et ultran mukaan näytti sit et viikkoja olis 7+6.
Nyt pelkään kauheasti et vauvalla on joku vika :( Aikaisemmissa raskauksissa oon kerran käynyt rv 7+jtn ja kaikki näkyi ihan hyvin..

Millä viikoilla te olette käyneet ja onko kaikki näkynyt hyvin?

Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi...:
..se alkio on katkaravun näköinen ja n 1cm pitkä, niin juu, kyllähän sillä näkyy jalat, kädet, pää ja tukkakin...

Ultraaja kyllä sanoi, että tässä on suunnilleen pää ja vartalo menee jonnekin tänne..

9+0 näkyi meillä kyllä kädet ja "häntä". Mutta oletko nyt ihan varma siitä hedelmöitymisestä? Kyllä ihmisillä on useinkin ovulaatio vähän myöhässä. Ja tällä tavalla ilman mitään lääketieteellistä pohjaa olen melko varma, että lääkäri arvioi meidän esikoisen nuoremmaksi kuin olikaan. Tyttö syntyi laskettuna päivänä ja oli aivan yliaikaisen oloinen. Mietin että olisiko vaikuttanut kun poltin tupakkaa aika pitkälle alkuraskaudesta kun en raskautta huomannut :ashamed: .

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
9+0 näkyi meillä kyllä kädet ja "häntä". Mutta oletko nyt ihan varma siitä hedelmöitymisestä? Kyllä ihmisillä on useinkin ovulaatio vähän myöhässä. Ja tällä tavalla ilman mitään lääketieteellistä pohjaa olen melko varma, että lääkäri arvioi meidän esikoisen nuoremmaksi kuin olikaan. Tyttö syntyi laskettuna päivänä ja oli aivan yliaikaisen oloinen. Mietin että olisiko vaikuttanut kun poltin tupakkaa aika pitkälle alkuraskaudesta kun en raskautta huomannut :ashamed: .

Kyllä. Mies oli työmatkalla molemmin puolin siitä, kun ollaan seksiä harrastettu, joten hedelmöittyminen on tapahtunut 22.8 tai muutama päivä sen jälkeen, mikäli ovulaatio ei juuri sinä päivänä tapahtunut.
Jotenkin vaan jäi kauhea fiilis käynnistä, kun ultraaja ei osannut oikein mihinkään juuta eikä jaata..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
..se alkio on katkaravun näköinen ja n 1cm pitkä, niin juu, kyllähän sillä näkyy jalat, kädet, pää ja tukkakin...

Ultraaja kyllä sanoi, että tässä on suunnilleen pää ja vartalo menee jonnekin tänne..

No mitä sä sitten pelkäät jos itse vastasit kysymykseesi?

Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi..:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mitä sä sitten pelkäät jos itse vastasit kysymykseesi?

Nii siis ultrattiin kauan ja sit se sano et tässä on EHKÄ suunnilleen pää ja vartalo taitaa mennä tänne, et mitään varmaa ei sanonut vaikka kysyin, niin sit sano et oikein selvää en kyllä saa mistään.

Yhteistyössä