alkuraskauden ultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ++
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

++

Vieras
Kuinka aikaisin ootte saanet ultrassa sykkeen näkyviin? Haluisin aikaistaa mun alkuraskauden ultraa rv 7+0 (nyt varattu n. 8+0) ja mietin et eikö silloin jo pitäis syke aika varmasti näkyä, jos on näkyäkseen?

netissä on www.tekay.fi sellainen kiekko..kun syötät tiedot siihen, nii näkyy millo sydänäänet on nähtävissä :) periaatteessaha sydänäänet näkyy seittemännel viikol eli 6+ mut vähä riippuu..

Meillä näkyi syke ekassa raskaudessa 6+2 (meni myöhemmin kesken) ja tässä toisessa 7+0 näkyi jo vaikka mitä muutakin! Eli kyllä siellä varmasti pitäisi jotain jo näkyä.

Tietenkin, jos on kovin epätasainen kierto, voi olla että todellisuudessa et oo vielä niin pitkällä, mutta luulisi siinäkin tapauksessa jo 7+0 näkyvän kun oon lukenut, että normaalisti näkyy 5+4.

kuukautisten mukaan piti olla viikkoja jo 7, mutta ultran mukaan oli vasta 5+2 jonkin päivän heitolla. Ei näkynyt sykettä, viikkoa myöhemmin kun ultrattiin, se sykekin näkyi. Vuotojen takia siellä kävin.

mä kävin tänään , oli 7+1 ja siellä se sydän pompotti oikein kunnolla,se lääkäri sanoi että aiemmin ei oikeastaan edes kannata tulla, kun voi käydä niin ettei näy mitään ja sitten tulee turhaa murhetta.. näin siis mehiläisessä Lahdessa

Yhteistyössä