Minulla näkyi noilla paikkeilla (jos muistan oikein) , kun piti käydä katsastaan silloin et onko kaikki siellä missä kuuluu, kun on ollu aiemmin ongelmia. :heart:
Mut ei kannata huolestua heti vaikka ei vielä näkyskään, koska saattaa alussa olla vielä epävarmaa tuo mikä on tarkka rv.
En muista että mikä se raja on milloin alkaa näkyä.
olen menossa rv 6+5 ultraan yksityiselle, mietin vaan että jos onkin vaikka hedelmöityminen muutaman päivän heitolla jäljessä, että jos sit ei näykkään.. mut jos pitää paikkaansa viikot, niin pitäs kuulemma näkyä.
Miksi niin kiire? Mulla on kohtu taaksepäin kallellaan, eikä näkynyt vasta kuin rv 10 -> viime kerralla. Th lähetti ultraan jo rv 6, sen jälkeen saikin olla monta kertaa huolissaan.. Ja luulin jo, että kesken on mennyt, kun mitään ei näy.
Turhaa kiirettä pidetään nykyään noiden ultrien kanssa :|
mulla näkyi rv 6+3 syke hyvin, vaikka alkion koko vastasikin viikkoja 5+5, lääkäri arvioi noin raskauden olevan noin 6+0. Ekassa julkisessa ultrassa viikoilla 11+6, koko kuitenkin oli juuri tuo 11+6.
Kävin eilen eli 18.9 ultrassa ja viikkoja oli eilen 6+4 ja syke näkyi, vaikka lääkäri varoittelikin ensin, että ei se vielä välttämättä näy. ja crl oli 6,7 mm, kovin pieni vielä, mutta innoissani odotan raskauden etenemistä
Näkyi 6+0, vaikka olin satavarma että menossa jo 6+5. Eli viikot voi heittää. Ei kantsi liian aikasin mennä, mut itse oon kyl tyytyväinen, et varhaisultrassa kävin.. Selviää ainakin pari olennaista asiaa.