alkuraskauden pahoinvointi, onko mistään apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko teillä kokemusta, mistä voisi olla apua jatkuvaan pahaan oloon, jatkuvaan nälkään ja heikotukseen?
Aikaisemmista raskauksista ei minulla ole ollut näin hirveää. Vielä en ole neuvolassa käynyt, että mitään vinkkejä en ole saanut.
Kauanko muilla on tää kestänyt?

mulla ei ainakaan autanut mikään.. okesentelue, oksentelua, oksentelua! Kylkiluu murtui oksemtamisesta, huulet paloi jne. kuivuin tosi pahasti. tiputuksesat oli apua hetkeksi. kokeilin kaikkea maan ja taivaan väliltä

Miten olis pahoinvointirannekkeet? En ole itse käyttänyt, mutta joillekin niistä on ollut apua.

Mulla pahoinvointi kesti rv7-rv15. Makuuasento auttoi oloon (illat meni maatessa), piti jättää aamupala pois. En mä mitään ihmehelpotusta löytänyt, piti vaan kärsiä.

Minulla molemmissa raskauksissa pahoinvointia ja oksentelua ympäri vuorokauden synnytykseen asti. Voit uskoa, että kaikki mahdolliset konstit kokeilin. Ranteessa olevan akupisteen painelut, hunaja-sitruuna-inkivääri-juomat, Postafen,...

Ainoa, mikä auttoi vähän, oli jatkuva syöminen ja aloillaan makaaminen. Siitä seurauksena kertyi 20 kg molemmissa raskauksissa. Kilot sulivat kyllä sitten imetyksen myötä pikkuhiljaa pois eli ongelmaa niistä ei jäänyt.