Alkuraskauden oireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

seba

Uusi jäsen
05.10.2011
5
0
1
Hei! Ovulaatiostani on aikaa 13 päivää ja vajaa viikko sitten suussani alkoi maistumaan "metallimainen" maku joka tulee ajoittain, mutta joka päivä. Tällaista makua ei ole koskaan aiemmin ollut, eikä hampaissani/suuhygienissa ole mitään vikaa. Eilen nännejäni alkoi särkemään todella paljon. Lisäksi lämpöni oli äsken mitatessa 37,3 (norm. 36,6) eikä ole mitenkään kipeä olo tai että olisi edes tulossa kipeäksi. Menkkakipuina minulla on yleensä, noh ennen alkua kaksi päivää vihanen ku mikä ja koko rinnat särkee, ei siis pelkät nännit, kuten nyt. Voisiko nämä olla alkuraskauden oireita? Milloinhan sitä uskaltaisi tehdä testin? Ensimmäistä lasta odotellessa... :)

Moi, mulla oli oireita jo pari viikkoa ennenkuin menkkojen piti alkaa eikä ne sitten koskaan ole alkaneet. Mutta vaikka tein testi alkamista seuraavana päivänä, viiva oli hyvin haalea eli älä hoppuile vielä :) Veikkaan, että päädytään samaan ryhmään, joille syntyy toivottavasti kesäkuussa vauvoja :heart:

Kiitos Viivi vastauksestasi! Oliko sinulla tuota metallinmakua suussa? Jos oli niin miten kauan sitä jatkui? Oliko välissä esim. päivä/päiviä ettei maistunut ollenkaan? Olen ihan huolissani kun itselläni on maistunut viimeiset neljä päivää ja tänään ei ole maku haitannut ollenkaan, että mistähän johtuu. Lapsi olisi kyllä kovasti toiveissa.... :)

Yhteistyössä