Testin tekeminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

seba

Uusi jäsen
05.10.2011
5
0
1
Moikka! Mistä tiedän milloin tehdä testi kun viime kuukautiset alkoivat elokuun 20 päivä ja jäivät "välistä" syyskuussa, syyskuussa oli ovulaatio ~22 päivä (ovulaatiotesti näytti) ja silloin harrastelimme useamman kerran koska lapsi olisi toiveissa. Nyt siis ovulaatiosta kulunut noin 15 päivää ja menkat eivät ole alkaneet. Suussa oli muutaman päivän ajan todella vahva metallinmaku ajoittain, nyt vähän laimeampana, nännit todella kipeät, pientä kuvotusta, aamulämpö 37,1 - 37,3 (norm. 36,6), mahakipuja sekä alaselän kipua + naama kukkii normaalia enemmän :< Milloin siis testi kannattaisi tehdä, että saisi mahd. oikean tuloksen varmasti? Itse en oikein tiedä miten lasketaan koska kiertoni on niin epäsäännöllinen, joten jospa teistä joku tietäisi ja osaisi minua auttaa. Kaunis kiitos! :)

jos olet saanut ovisplussan 22 päivä syyskuuta sinulla tosiaan olisi tänään dpo15, eli 15 päivää ovulaatiosta, kuukautiset alkaa n1. 14 päivää ovulaatiosta! sinulla siis kuukautiset päivän myöhässä. eli testin voit tehdä koska vaan, luulisi näyttävän raskauden selvästi :) oli se amu tai päiväpissa! ;)

onnea testaamiseen :flower:

Tein testin, siihen tuli testiviivan kohdalle ainoastaan niin, että alhaalta alkoi pienen pieni pätkä punaista väriä näkyä, mutta muuten en mielestäni kyllä nähnyt mitään muuta testiviivan kohdalla tai sitten oli todellinen haamu.. Testi oli merkiltään David. Mitähän se tarkoittaa? Niiiiiiiin ärsyttää tämä epätietoisuus :kieh: En kuitenkaan vielä viitsisi käyttää "kallista" clearbluen testiä kun menkat vasta niin vähän myöhässä ja olen ymmärtänyt, että raskaushormonien määrä lisääntyy niin eritahtia naisilla, että en oikein tiedä mitä pitäisi tehdä :D

Yhteistyössä