alkon mainokset! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matilda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä tuo mainos on suunnattu kaikille alkoholia nauttiville vanhemmille. Että jokainen heräisi ajattelemaan miten ne muutamakin pullo muuttaa käytöstä ja et lapselle se on hankala ymmärtää. Mua ei ala itkettämään mainos, lähinnä nousee raivo pintaan koska olen oman isäni kanssa joutunut kestämään sen viinan tuoman muutoksen ihmisessä. Viimeksi toissapäivänä pahoitin mieleni kun menin lapsen kanssa hänen luo ja ukko oli ihan seipäät. Meidän 3-v vilkuili mua hämmentyneenä kun papan jutut oli ihan syvältä. Lähdettiin sitten saman tien pois. Mun puolesta ne mainokset vois pyöriä vaikka nonstoppina jos se vaikka aivopesis joitakin ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mä en oikein ymmärrä että kenelle ne on suunnattu. Niille holisteilleko, joiden elämä on tuollaista, ja jotka ei omasta mielestään edes ota paria kaljaa enempää ja kaikki on ok, vai kenelle?

No niille, jotka esim. joulun alla julistivat suureen ääneen täällä, että naukkailusta lasten aikana ei satavarmasti ole mitään haittaa.

Aivan upeita, koskettavia mainoksia, jotka pistää ajattelemaan.
Mielestäni hienosti suunnattu juuri heille, jotka kuvittelevat, ettei heidän käytöksensä muutamasta naukusta muutu. Ja nimenomaan äideille ja isille, lasten parhaaksi.

Mulla kans tullu melkein tippa silmään kun nuo mainokset tulee...
Kyllä sit tulee mietittyä omaa lastaan siinä kohti... tulee mieleen että tuollaista lapsuutta ja muistoja en lapselleni halua.

Lisään vielä että meillä lapsen ollessa kotona vain toinen ottaa ja silloin kun lapsi on jo nukkumassa.
Meistä siis toinen on aina selvä kun lapsi kotona.
Ja meillä nyt muutenkin tosi harvoin otetaan.

Jouduin yksin seuraamaan äitini alkoholisoitumista. Isä oli kuollut. Äidin käytös pikkuhiljaa muuttui ja se oli austa asti kauheaa, pelkäsin hajua, sitä että äidillä oli se pullo aukastuna.
Siksi en tajua, kun puolustellaan. Se pelkän alkon hajukin oli kauheaa ja sitten äiti pikkuhiljaa muuttui.. Ottakaa sitä alkoa, jos on pakko, kun lapset nukkuu. Eihän se nyt teitä riistä, jos odotatte

Yhteistyössä