M
matilda
Vieras
siis ihan järkyttäviä noi alkon mainokset! tulee aina melkein itku ku ne tulee. mut ehkä niil on ihan hyvä sanomakin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja silakka:itselläni on ollut kauhea lapsuus juurikin vanhempani joivat alkoholia. alkaa tekeen oikein pahaa se mainos. itku tulee silmään. mieleen oma lapsuus.
Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Miullei oo telkkaria, niin kertoisko joku, mitä niissä on?
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mä en oikein ymmärrä että kenelle ne on suunnattu. Niille holisteilleko, joiden elämä on tuollaista, ja jotka ei omasta mielestään edes ota paria kaljaa enempää ja kaikki on ok, vai kenelle?
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mä en oikein ymmärrä että kenelle ne on suunnattu. Niille holisteilleko, joiden elämä on tuollaista, ja jotka ei omasta mielestään edes ota paria kaljaa enempää ja kaikki on ok, vai kenelle?
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska88JKL:Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Miullei oo telkkaria, niin kertoisko joku, mitä niissä on?
yks o sellane piirros miss laps ja isä leikkii ja sit yh äkkiä isä suuttuu ja juo.. ja lapsi seuraa perässä itkuisena, jotenki näin
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mä en oikein ymmärrä että kenelle ne on suunnattu. Niille holisteilleko, joiden elämä on tuollaista, ja jotka ei omasta mielestään edes ota paria kaljaa enempää ja kaikki on ok, vai kenelle?
tuota mä juuri pyörittelin mielessäni.. kai tuo on tarkoitettu ihan kenelle tahansa alkoa käyttävälle vanhemmalle. se mikä omasta mielestä on kohtuukäyttöä eikä tee pahaa kenellekään, voikin olla sen lapsen mielestä eri juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska88JKL:Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Miullei oo telkkaria, niin kertoisko joku, mitä niissä on?
yks o sellane piirros miss laps ja isä leikkii ja sit yh äkkiä isä suuttuu ja juo.. ja lapsi seuraa perässä itkuisena, jotenki näin
ei vaan isillä on kiva nousuhumala päällä ja leikkii lapsen kanssa.sit menee överiksi ja isä suuttuu (menettää humalassa tasapainonsa) ja lähtee pois. lapsi ei ymmärrä mikä isälle tuli.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mä en oikein ymmärrä että kenelle ne on suunnattu. Niille holisteilleko, joiden elämä on tuollaista, ja jotka ei omasta mielestään edes ota paria kaljaa enempää ja kaikki on ok, vai kenelle?
tuota mä juuri pyörittelin mielessäni.. kai tuo on tarkoitettu ihan kenelle tahansa alkoa käyttävälle vanhemmalle. se mikä omasta mielestä on kohtuukäyttöä eikä tee pahaa kenellekään, voikin olla sen lapsen mielestä eri juttu.