Alkoi taas ärsyttää ihan turha asia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhis joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turhis joo

Vieras
Eräällä facen annetaan/lahjoitetaan paikkakuntakirppiksellä joku kyselee hoitotasoa ja pinnasänkyä ja on kuulema kiire kun laskettuaika on 1.7.

Vaikka myö ei todellakaan oltu miehen kanssa rikkaita kun esikoista odotettiin niin meillä oli 9kk aikaa säästää, etsiä käytettyjä halvalla.

Mua niin ärsyttää tuollaiset jotka itkee ettei niiden vauvalla ole sänkyä tai rattaita tai jotain muuta jos niitä aletaan kerjätä vasta kun laskettuaika on melkein ovella!!

Itse kun esikoista odotin, pelkäsin viimeiseen asti, että menee kesken. En tiedä miten se niin pelotti, olen kai vähän pessimisti tai raadollisen realistinen, kun otin senkin mahdollisuuden huomioon. Osasin kuvitella miltä tuntuisi purkaa lastenhuoneesta pinnasänky ja tunkea pehmot pussiin jos raskaus päättyisikin viime hetkillä huonosti ja olisin kaiken hommannut valmiiksi. Siksi vitkuttelin viime hetkeen, mutta ei siitä kyllä stressiä tullut missään vaiheessa. Pieni vauvahan elää hyvin vähällä tavaramäärällä, kunhan ruokitaan ja sylissä pidetään.

• Tykkää
Reactions: FreeFall ja Bellava
Itse kun esikoista odotin, pelkäsin viimeiseen asti, että menee kesken. En tiedä miten se niin pelotti, olen kai vähän pessimisti tai raadollisen realistinen, kun otin senkin mahdollisuuden huomioon. Osasin kuvitella miltä tuntuisi purkaa lastenhuoneesta pinnasänky ja tunkea pehmot pussiin jos raskaus päättyisikin viime hetkillä huonosti ja olisin kaiken hommannut valmiiksi. Siksi vitkuttelin viime hetkeen, mutta ei siitä kyllä stressiä tullut missään vaiheessa. Pieni vauvahan elää hyvin vähällä tavaramäärällä, kunhan ruokitaan ja sylissä pidetään.

No kai sitä silti voi koko odotuksen säästää tarpeita varten? Tämä nainen kyllä itse selitteli et on 4 lasta ennestään että kai nyt jotain tietoa asiasta luulisi olevan.

Yhteistyössä