Juu, se on kurjaa, alussa itselle, kun itsetuhoiset vanhemmat sekakäyttää, ja koskaan ei tiedä, missä kunnossa löytyy isä ja missä äiti, kun niitä menee sitten lopulta katsomaan, kun eivät päiväkausiin vastaa. Sitten siivoat veret, kuset ja paskat ja oksennukset pitkin kämppää,
kuuntelen aikasi miten koko maailma on paska kun pakottaa heidät juomaan, ja sitten vielä niitä morkkispuheluita, miten se on aina ihan kaikkien, myös mun syy, että juovat. Kuulemma joutuu juomaan, kun en vie lapsiani sinne , ihan kun uskaltaisin.
sitten kun katkaisee välit vanhempiinsa, ja lakkaa pomppaamasta joka itsemurhauhkauksen perään , kuolkoot jos haluaa, soittelee juoppokaverit perään, että miksi olen niin kurja tytär, että en huolehdi vanhemmistani, että miten he, vanhempieni hyvät kaverit, ovat niin reiluja, että ovat taas hakeneet viinaa äidille ja isälle, kun mä olen niin kiittämätön paska lapsi, etten anna niille rahaa ,vaikka tulen hyvin toimeen.
oikeasti. joskus olisi kiva , jos ne kuolis pois.
ei ainakaan tartteis kokea kuin sen viimeisen kerran se paska pelko tunne, mitä tuntee, kun avaa oven ja pelkää mitä löytää -