alkoholismiako??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höpö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höpö

Vieras
Mun täytyy kysyä muittenkin mielipidettä,koska ukko sanoo , että mulla on se ongelma, ja kaikki muutkin juo ,vielä enemmänkin.Eli se juo n.10-14 pulloo keskaria pe ja la , molempina päivinä, lisäks voi ottaa viinaakin.Tätä on jatkunu pari vuotta, mua alkaa ällöttää se tölkin avaamisesta kuuluva sihasduskin.
Yhtään täysin selvää vkl ei ole.Ei edes vaikka oon asiasta miljoona kertaa nalkuttanut.Meillä on kaksi pientä lasta, joita kyllä hoitaa hyvin.Tää asia taas vi#ttaa entistä enemmän, kun sillä on talviloma alkamassa, ja kaljaa menee päivittäin.Oonko minä vaan niuho?(en ole itsekkään absolutisti, tykkään kyllä juoda, mutta kohtuudella)

Kiitos vastauksista, kiva tietää, etten ole vain turhaan nalkuttava akka.(mies puolustaa itseään sanomalla, että vaikka hän olis millain vaan, niin mä en kuitenkaa oo tyytyväinen..)

Kyl musta tossa on alkoholismin makua, ei hyvä ei hyvä. Meillä äijä käy n. kerran kuussa, ku mie tykkäsin ku perhe-elämään mentiin että juhlimiset saa jäädä. Kiitosta olen saanu ny tiukasta linjasta sen suhteen, elämä kuulemma maistuu paremmalta. Ite en ota juuri laisinkaan, kesällä kerran.. B)