N
Nalkuttaja
Vieras
Kertokaas miten teillä käytetään alkoholia ja mikä on normaalia ja mikä ei. Kyselen kun en minä alkoholistin lapsena taida sitä hahmottaa oikein. Minun mielestähän viinaahan ei melkeinpä tarvitsisi käyttää ollenkaan, juon kyllä itsekin ja käyn baarissakin ehkä kerran kaksi kuukaudessa mutta saattaa mennä muutama kuukausi etten juo ollenkaan. Eli kotona en siis tissuttele laisinkaan "turhaan" vaan aina on jokin "syy", oli se sitten vain vaikka tyttöjen ilta.
Mikä siis on ongelma. No, tuon toisen puoliskon alkon käyttö. Kun tavattiin puolisen vuotta sitten, sitä alkoa ei kauheasti mennyt kun hän harrastuksensa takia ei voinut juoda, kun sitä ei voi harrastella kuin vesiselvänä. Minähän tietenkin olin onnessani, että tässäpä mies joka juo sopivasti. Nyt ovat harrastukset talviteloilla ja vapaapäivät näkyy menevän kaljotellessa ja sitten rapulassa, minun mielestä liikaa, ei nyt ihan joka ikinen viikonloppu mutta minun mielestä liikaa.
Niin onko tuo nyt sitten normaalia vai ei. Minulla tietenkin kauhistuttaa, että miten sitten jatkossa. Saanko minä leikkiä yh:ta kun mies juo ja seuraavana päivänä rapulassa makaa kun aina pitää juoda se tajuton kooma. Mies juo kuulemma omien sanojensa mukaan, silloin kun haluttaa. Entä jos se haluttaakin joka päivä? Ääh. Varmaankin ylireagoin, vai reagoinko.
Enpä tiedä enää itsekään. Toisaalta kun muuten niin hyvä mies niin tähänkö se tyssää sitten vai suljenko kitinät sisälleni ja antaa sen sitten vetää ne "saunakaljat". Mulla kun jo ällöttää nähdä se kännissä ja varsinkin rapulassa.
Antakaa jotain perspektiiviä, että olen napiseva ämmä tai jotain.
Mikä siis on ongelma. No, tuon toisen puoliskon alkon käyttö. Kun tavattiin puolisen vuotta sitten, sitä alkoa ei kauheasti mennyt kun hän harrastuksensa takia ei voinut juoda, kun sitä ei voi harrastella kuin vesiselvänä. Minähän tietenkin olin onnessani, että tässäpä mies joka juo sopivasti. Nyt ovat harrastukset talviteloilla ja vapaapäivät näkyy menevän kaljotellessa ja sitten rapulassa, minun mielestä liikaa, ei nyt ihan joka ikinen viikonloppu mutta minun mielestä liikaa.
Niin onko tuo nyt sitten normaalia vai ei. Minulla tietenkin kauhistuttaa, että miten sitten jatkossa. Saanko minä leikkiä yh:ta kun mies juo ja seuraavana päivänä rapulassa makaa kun aina pitää juoda se tajuton kooma. Mies juo kuulemma omien sanojensa mukaan, silloin kun haluttaa. Entä jos se haluttaakin joka päivä? Ääh. Varmaankin ylireagoin, vai reagoinko.
Antakaa jotain perspektiiviä, että olen napiseva ämmä tai jotain.