Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Perhe-elämä
alkoholi
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Mies myöskin, post: 5088016"]</p><p>Niin, no, jos minä käyn lenkillä, niin se on se tunnin lenkki, jonka jälkeen tullaan pirteänä kotiin. Eli oletetaan, että esimerkki oli meidän perheestä. Eikö se silloin ole aika epäreilu tilanne? Että mies saa harrastaa koko viikonlopun, kun minun harrastamiseni kestää sen tunnin pari kertaa viikossa. Ja auta armias jos lenkkeilisin ajallisesti yhtä paljon kun mies juo, silloin siitä kärhämä syttyisi (miehen puolelta) Että mitäs sinä päivät pitkät harrastelet ja minun pitää lapset yksin hoitaa jne.!</p><p></p><p>On epäreilu tilanne ehdottomasti, mutta ei alkoholin takia vaan ajankäytön takia. Kyllä kummallakin pitäisi olla jotakuinkin yhtä paljon aikaa omille harrastuksille/puuhailuille.</p><p></p><p>No niinpä...Ongelma kuin ongelma. Alkoholi nyt on kuitenkin meidän perheessä ONGELMA. Tuntuu, kuin yrittäisit koko ajan kieltää, etteikö se olisi meillä ongelma. Se on. Yritä ymmärtää. Alkoholi, se jumalainen neste jolle sinä ylistystäsi täällä pidät, on meidän perheelle, koko perheelle, ongelma. Ehkä jos mieheni olisi tuollainen intohimoinen postimerkkeilijä joka käyttäisi siihen yhtä paljon aikaa ja rahaa, ja se häiritsisi yhtä paljon minun ja lasten elämää kuin juopottelu niin kyllä, olisihan se silloin yhtälailla ongelma!! Mutta nyt vain sattuu olemaan niin, että se ongelma on juopottelu. Voisihanse olla jokin muukin, mutta kun ei ole. Ei siinä auta mikään selittely ja vähättely, että no tämä on vain harrastus. Olkoot sitten harrastus, sovitaan niin, mutta hyvin paljon ONGELMIA ja PAHAA MIELTÄ aiheuttava harrastus! Ja se, että juopottelu saa harrastuksen tittelin, ei yhtään yhtään sen negatiivisia vaikutuksia koko perheeseen.</p><p></p><p>Tässä tullaan juuri siihen kohtaan, että syytät edelleenkin alkoholia teidän ongelmista. Mutta kun se ei ole edelleenkään alkoholin (tässä tapauksessa etanolin C2H5OH) syy, vaan ongelma on siinä miehessä joka käyttää liikaa aikaa ja rahaa harrastaessaan alkoholin käyttöä. Ei ole pesäpallomailankaan vika, jos sillä hakataan joku hengiltä, vaan vika ja ongelma on siinä hakkaavassa ihmisessä. Tai verrattuna siihen postimerkkeilyyn, ei ole postimerkkien, pinsettien ja suurennuslasien vika jos joku perheen jäsen ostaa niitä puolen kuukauden ruokarahoilla ja viettää niitä lajitellessa niin paljon aikaa, että ei ehdi hoitaa kaikkia velvollisuuksiaan (esim. hoitaa lapsia, niin että puoliso pääsee lenkille).</p><p></p><p>Kyllä. Kyllähän rahan saa menemään muihinkin harrastuksiin. En minä nyt sitä tainnut kieltääkään? Mutta ei meillä ole varaa "harrastukseen" joka vie n.100 euroa kuussa. Itseni ei tulisi mieleenikään laittaa sellaista rahasummaa mihinkään harrastukseen. Ja kyllä mieheni osaa säännöstellä rahan kulutustaan, joskus paremmin kuin minä. Mutta katsos kun sitä kaljaa on pakko saada, kun siitä on riippuvainen, niin ei siinä paljoa mietiskellä, että kuinka paljon siihen rahaa menee. ei se silloin ole alkoholismista erillinen ongelma, vaan HYVIN PALJON siihen liittyvä!!</p><p></p><p>Miehesi osaa kyllä varmastikin säännöstellä rahankulutustaan joskus, mutta nimenomaan joskus. Sitä rahan kulutusta on osattava säännöstellä oli kyseessä arki tai viikonloppu, jos kerran raha on tiukalla. Ja alkoholia, nyt saa tehtyä vaikka itse ja se ei paljoa maksa, joten ei ole pakko ostaa kaljaa ja tuhlata siihen rahoja. Kyllä kyse on tällöin omaan rahatilanteeseen nähden tuhlailevasta rahan käytöstä.</p><p></p><p>No, mies on tehnyt muutoksen (Ainakin toistaiseksi), joko minun tai oman halunsa mukaan. Minä annoin tasan kaksi vaihtoehtoa, joko erotaan tai juopottelu loppuu. En minä häntä siihen pakottanut, sanoin vain miten asiat on, minä olin täysin valmis eroamaan. Itse hän siis päätöksensä teki, halusi pysyä yhdessä. Halusi yrittää vähentää juomista. Eikä siinä helpolla päästy, van poliisia sain soitella perään kun mies ensin vihoissaan ja kännipäissään lähti "tappamaan" itseään. Ei tappanut, vaan tuli takaisin ja sanoi miettineensä asioita ja todenneensa, että jotain on muutettava. Sitä tarkoitin myös sillä "viisaampi kuin sinä" lausahduksella. Että siinä vaiheessa kun oli seinä vastassa, niin hän pystyi tajuamaan, että valintoja on tehtävä, eikä jääräpäisesti pitänyt kiinni omasta näkökannastaan. Myönsi jopa, että liikaa alkoa menee. Jos hän haluaa minut, niin juopottelu loppuu/vähenee, oli se kuinka rakas ja rentouttava harrastus tahansa. Yhtälailla minun on pitänyt luopua elämässäni asioista avioliiton ja lasten takia.</p><p></p><p>Jos myönsi ihan tosissaan, että liikaa sitä alkoholia menee, niin sitten on selkeästikkin alkoholi-riippuvainen. Hyvä että on tiedostanut asian, nyt paraneminen voi alkaa. Toivottavasti pysyt tukena, se ei ole miehellesi varmastikkaan ihan helppo juttu.</p><p></p><p>Minä siinä mielessä vähän ihmettelen tuota puolusteluvimmaasi tässä viestiketjussa, koska tilanteemme ovat ihan erilaiset, puhumme eri tilanteita- ilmeisesti? Että minä en esimerkiksi narisisi miehelle, jos tämä kävisi vain muutaman kerran vuodessa ryyppäämässä.</p><p>Käynhän itsekin baarissa, tosin harvemmin räkäkänniä juomassa mutta kuitenkin. En pistäisi pahakseni miehen saunailtoja kavereiden kanssa, koska silloin olisi poissa silmistä juomassa- jota ei oikein meinaa jaksaa katsella- ja jos niitäkin olisi vain silloin tällöin. En minä tuollaista "juopottelua" ,eli lähes suht normaalia käytöstä aikuiselle miehelle, pahana pidä. Eli koko ajan olemme väitelleet aika eri tilanteesta, vai koskeeko puolustuksesi myös näitä joka viikonlopun kännikaloja (kuten mieheni ja monien muiden miehet täällä)? Sillä se taas on asia, jota en ikinä hyväksy, että ne perskännit on joka viikonlopun ilo, tai vaikka se jäisi pelkkään tissutteluun komena päivänä viikossa, niin se on jo liian paljon perheelliselle ihmiselle.</p><p></p><p>Minähän kerroin jo aiemmin, että minä puolustan miehiä (tosin samaa mieltä olen asiasta, vaikka se olisi nainen joka juopottelee). Eli puolustan sekä vähän että paljon alkoholia käyttäviä miehiä ja toin keskusteluun mukaan miesnäkökulman. Ja puolustuksen lisäksi, yritän saada sinut (ja mahdollisesti muutkin) ymmärtämään, että ongelma parisuhteissa ja perheissä ei ole alkoholi tai mikään muukaan harrastus(paitsi jos harrastaa ihmisten tappamista tai vieraissa käyntiä...), vaan ihmiset jotka eivät osaa säätää rahojensa käyttöä tai ajankäyttöä kohdalleen tai ovat kyvyttömiä kommunikoimaan tai ovat väkivaltaisia tai rakkaus on loppunut parisuhteesta yms. Ongelma ei siis ole viina vaan ihmiset ja ihmisten lukuisat ongelmat ja siksi ei saa viina siitä syyttää, kuten ei myöskään pesäpallo mailaa siitä, että joku välivaltainen ihminen on sillä toisen hakannut.</p><p></p><p>Ho hoijakkaa sun kanssas. No, ensinnäkin tarkoitin, että koska niin moni mies ajattelee kuten sinä, että juopottelu on vain rentouttava mukava pikku harrastus, niin sen takia moni perhe ja lapsi joutuu kärsimään mm. avioeron takia, kun vaimo ei jaksa sellaista peliä katsella. Että en nyt sinua sitten kirjaimellisesti syyttänyt. Joko älysit? Ja sitten toisekseen kirjoitin mielestäni aika selvästi tuossa aiemmin, että en usko, että kaikki ongelmat on nyt ratkaistu, koska niitä meillä riittää MUITAKIN kuin alkoholi, kuten sinäkin huomautit. Ja kirjoitin myös että Ilman kaljaa(/juopottelua) niiden ratkominen tuntuu mahdolliselta, helpommalta selvittää! Eli kun ukko pysyy tolkuissaan ja on hiukan alkanut ymmärtää minunkin näkökantaani, niin on helpompi puhua ja selvittää niitä muita ongelmia yhdessä!!! En kirjoittanut mitään tuon tyylistä, että nyt on kaikki hyvin, kun juominen vähenee. Kyllä tässä töitä saa tehdä ilman juopotteluakin, olisi vaan helpompi paneutua niihin muihin ongelmiin, kun on yksi vähemmän. Jos nyt tämän edes suostuisit tajuamaan?</p><p></p><p>Juopottelu on mukava harrastus. Sitä mieltä olen, mutta jos perheeseen kuuluu muitakin ihmisiä, niin silloin on syytä ottaa heitäkin huomioon ja huolehtia velvollisuuksistaan yms... Jep, ja onnea ongelmien selvittelyyn! Sitä onnea täällä pallolla tarvitaan.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Mies myöskin, post: 5088016"] Niin, no, jos minä käyn lenkillä, niin se on se tunnin lenkki, jonka jälkeen tullaan pirteänä kotiin. Eli oletetaan, että esimerkki oli meidän perheestä. Eikö se silloin ole aika epäreilu tilanne? Että mies saa harrastaa koko viikonlopun, kun minun harrastamiseni kestää sen tunnin pari kertaa viikossa. Ja auta armias jos lenkkeilisin ajallisesti yhtä paljon kun mies juo, silloin siitä kärhämä syttyisi (miehen puolelta) Että mitäs sinä päivät pitkät harrastelet ja minun pitää lapset yksin hoitaa jne.! On epäreilu tilanne ehdottomasti, mutta ei alkoholin takia vaan ajankäytön takia. Kyllä kummallakin pitäisi olla jotakuinkin yhtä paljon aikaa omille harrastuksille/puuhailuille. No niinpä...Ongelma kuin ongelma. Alkoholi nyt on kuitenkin meidän perheessä ONGELMA. Tuntuu, kuin yrittäisit koko ajan kieltää, etteikö se olisi meillä ongelma. Se on. Yritä ymmärtää. Alkoholi, se jumalainen neste jolle sinä ylistystäsi täällä pidät, on meidän perheelle, koko perheelle, ongelma. Ehkä jos mieheni olisi tuollainen intohimoinen postimerkkeilijä joka käyttäisi siihen yhtä paljon aikaa ja rahaa, ja se häiritsisi yhtä paljon minun ja lasten elämää kuin juopottelu niin kyllä, olisihan se silloin yhtälailla ongelma!! Mutta nyt vain sattuu olemaan niin, että se ongelma on juopottelu. Voisihanse olla jokin muukin, mutta kun ei ole. Ei siinä auta mikään selittely ja vähättely, että no tämä on vain harrastus. Olkoot sitten harrastus, sovitaan niin, mutta hyvin paljon ONGELMIA ja PAHAA MIELTÄ aiheuttava harrastus! Ja se, että juopottelu saa harrastuksen tittelin, ei yhtään yhtään sen negatiivisia vaikutuksia koko perheeseen. Tässä tullaan juuri siihen kohtaan, että syytät edelleenkin alkoholia teidän ongelmista. Mutta kun se ei ole edelleenkään alkoholin (tässä tapauksessa etanolin C2H5OH) syy, vaan ongelma on siinä miehessä joka käyttää liikaa aikaa ja rahaa harrastaessaan alkoholin käyttöä. Ei ole pesäpallomailankaan vika, jos sillä hakataan joku hengiltä, vaan vika ja ongelma on siinä hakkaavassa ihmisessä. Tai verrattuna siihen postimerkkeilyyn, ei ole postimerkkien, pinsettien ja suurennuslasien vika jos joku perheen jäsen ostaa niitä puolen kuukauden ruokarahoilla ja viettää niitä lajitellessa niin paljon aikaa, että ei ehdi hoitaa kaikkia velvollisuuksiaan (esim. hoitaa lapsia, niin että puoliso pääsee lenkille). Kyllä. Kyllähän rahan saa menemään muihinkin harrastuksiin. En minä nyt sitä tainnut kieltääkään? Mutta ei meillä ole varaa "harrastukseen" joka vie n.100 euroa kuussa. Itseni ei tulisi mieleenikään laittaa sellaista rahasummaa mihinkään harrastukseen. Ja kyllä mieheni osaa säännöstellä rahan kulutustaan, joskus paremmin kuin minä. Mutta katsos kun sitä kaljaa on pakko saada, kun siitä on riippuvainen, niin ei siinä paljoa mietiskellä, että kuinka paljon siihen rahaa menee. ei se silloin ole alkoholismista erillinen ongelma, vaan HYVIN PALJON siihen liittyvä!! Miehesi osaa kyllä varmastikin säännöstellä rahankulutustaan joskus, mutta nimenomaan joskus. Sitä rahan kulutusta on osattava säännöstellä oli kyseessä arki tai viikonloppu, jos kerran raha on tiukalla. Ja alkoholia, nyt saa tehtyä vaikka itse ja se ei paljoa maksa, joten ei ole pakko ostaa kaljaa ja tuhlata siihen rahoja. Kyllä kyse on tällöin omaan rahatilanteeseen nähden tuhlailevasta rahan käytöstä. No, mies on tehnyt muutoksen (Ainakin toistaiseksi), joko minun tai oman halunsa mukaan. Minä annoin tasan kaksi vaihtoehtoa, joko erotaan tai juopottelu loppuu. En minä häntä siihen pakottanut, sanoin vain miten asiat on, minä olin täysin valmis eroamaan. Itse hän siis päätöksensä teki, halusi pysyä yhdessä. Halusi yrittää vähentää juomista. Eikä siinä helpolla päästy, van poliisia sain soitella perään kun mies ensin vihoissaan ja kännipäissään lähti "tappamaan" itseään. Ei tappanut, vaan tuli takaisin ja sanoi miettineensä asioita ja todenneensa, että jotain on muutettava. Sitä tarkoitin myös sillä "viisaampi kuin sinä" lausahduksella. Että siinä vaiheessa kun oli seinä vastassa, niin hän pystyi tajuamaan, että valintoja on tehtävä, eikä jääräpäisesti pitänyt kiinni omasta näkökannastaan. Myönsi jopa, että liikaa alkoa menee. Jos hän haluaa minut, niin juopottelu loppuu/vähenee, oli se kuinka rakas ja rentouttava harrastus tahansa. Yhtälailla minun on pitänyt luopua elämässäni asioista avioliiton ja lasten takia. Jos myönsi ihan tosissaan, että liikaa sitä alkoholia menee, niin sitten on selkeästikkin alkoholi-riippuvainen. Hyvä että on tiedostanut asian, nyt paraneminen voi alkaa. Toivottavasti pysyt tukena, se ei ole miehellesi varmastikkaan ihan helppo juttu. Minä siinä mielessä vähän ihmettelen tuota puolusteluvimmaasi tässä viestiketjussa, koska tilanteemme ovat ihan erilaiset, puhumme eri tilanteita- ilmeisesti? Että minä en esimerkiksi narisisi miehelle, jos tämä kävisi vain muutaman kerran vuodessa ryyppäämässä. Käynhän itsekin baarissa, tosin harvemmin räkäkänniä juomassa mutta kuitenkin. En pistäisi pahakseni miehen saunailtoja kavereiden kanssa, koska silloin olisi poissa silmistä juomassa- jota ei oikein meinaa jaksaa katsella- ja jos niitäkin olisi vain silloin tällöin. En minä tuollaista "juopottelua" ,eli lähes suht normaalia käytöstä aikuiselle miehelle, pahana pidä. Eli koko ajan olemme väitelleet aika eri tilanteesta, vai koskeeko puolustuksesi myös näitä joka viikonlopun kännikaloja (kuten mieheni ja monien muiden miehet täällä)? Sillä se taas on asia, jota en ikinä hyväksy, että ne perskännit on joka viikonlopun ilo, tai vaikka se jäisi pelkkään tissutteluun komena päivänä viikossa, niin se on jo liian paljon perheelliselle ihmiselle. Minähän kerroin jo aiemmin, että minä puolustan miehiä (tosin samaa mieltä olen asiasta, vaikka se olisi nainen joka juopottelee). Eli puolustan sekä vähän että paljon alkoholia käyttäviä miehiä ja toin keskusteluun mukaan miesnäkökulman. Ja puolustuksen lisäksi, yritän saada sinut (ja mahdollisesti muutkin) ymmärtämään, että ongelma parisuhteissa ja perheissä ei ole alkoholi tai mikään muukaan harrastus(paitsi jos harrastaa ihmisten tappamista tai vieraissa käyntiä...), vaan ihmiset jotka eivät osaa säätää rahojensa käyttöä tai ajankäyttöä kohdalleen tai ovat kyvyttömiä kommunikoimaan tai ovat väkivaltaisia tai rakkaus on loppunut parisuhteesta yms. Ongelma ei siis ole viina vaan ihmiset ja ihmisten lukuisat ongelmat ja siksi ei saa viina siitä syyttää, kuten ei myöskään pesäpallo mailaa siitä, että joku välivaltainen ihminen on sillä toisen hakannut. Ho hoijakkaa sun kanssas. No, ensinnäkin tarkoitin, että koska niin moni mies ajattelee kuten sinä, että juopottelu on vain rentouttava mukava pikku harrastus, niin sen takia moni perhe ja lapsi joutuu kärsimään mm. avioeron takia, kun vaimo ei jaksa sellaista peliä katsella. Että en nyt sinua sitten kirjaimellisesti syyttänyt. Joko älysit? Ja sitten toisekseen kirjoitin mielestäni aika selvästi tuossa aiemmin, että en usko, että kaikki ongelmat on nyt ratkaistu, koska niitä meillä riittää MUITAKIN kuin alkoholi, kuten sinäkin huomautit. Ja kirjoitin myös että Ilman kaljaa(/juopottelua) niiden ratkominen tuntuu mahdolliselta, helpommalta selvittää! Eli kun ukko pysyy tolkuissaan ja on hiukan alkanut ymmärtää minunkin näkökantaani, niin on helpompi puhua ja selvittää niitä muita ongelmia yhdessä!!! En kirjoittanut mitään tuon tyylistä, että nyt on kaikki hyvin, kun juominen vähenee. Kyllä tässä töitä saa tehdä ilman juopotteluakin, olisi vaan helpompi paneutua niihin muihin ongelmiin, kun on yksi vähemmän. Jos nyt tämän edes suostuisit tajuamaan? Juopottelu on mukava harrastus. Sitä mieltä olen, mutta jos perheeseen kuuluu muitakin ihmisiä, niin silloin on syytä ottaa heitäkin huomioon ja huolehtia velvollisuuksistaan yms... Jep, ja onnea ongelmien selvittelyyn! Sitä onnea täällä pallolla tarvitaan. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa ISÄ?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Lindtman: Orpon ja Purran johdolla Suomi on kohta Sudanin tiellä
39 min sitten
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
2.
HS: Orpon ja Purran johdolla Suomi on Sudanin tiellä
40 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Oliko Bobrikovin murhannut Jevgeni jo eläissään Eugen vai muuttuiko tämä vasta post mortum?
46 min sitten
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Oireet lugesteronista, oliko plussa vai nega?
47 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Lapsen saaminen
5.
Harry ”Hjallis” Harkimon mielestä pääministeri Petteri Orpon (kok) hallitus on toimintakyvytön.
Tänään 14:18
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Suomen uutisissa linkkejä Venäjän propaganda sivuille, siellä on sitten viruksia
Tänään 13:33
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Kertokaas viisammat neuvoa
Tänään 11:42
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Helsingin pormestatiehdokas Wille Rydman 👍
Tänään 10:47
vierailija
6 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Relaatio 1064
Started by lamp
Tiistai klo 00:03
Luettu: 1K
Aihe vapaa
2.
SAK haluaa panna ostovoimakäyrän nousuun 10% palkankorotus kahden vuoden aikana
Started by vierailija
Keskiviikko klo 15:38
Luettu: 1K
Aihe vapaa
3.
Media on täynnä pelottelua
Started by vierailija
Maanantai klo 07:59
Luettu: 858
Aihe vapaa
4.
Minkä ikäisenä seksi loppuu?
Started by vierailija
Torstai klo 10:36
Luettu: 838
Aihe vapaa
5.
Nämä keskustelupalstat ei enää viihdytä
Started by vierailija
Torstai klo 07:32
Luettu: 766
Aihe vapaa
6.
Eroottista sunnuntaita kaikille 🥰🥰🥰
Started by Rätti Väsynyt
Sunnuntai klo 09:33
Luettu: 680
Aihe vapaa
7.
Lesbo-erotiikka kirjailija Amanda Pendolin synnytti ex-pm Sanna Marinin ollessaan vain 11 v ikäinen! 😱
Started by vierailija
Torstai klo 08:12
Luettu: 666
Aihe vapaa
8.
Heippa fm vielläkö käyt täällä?
Started by 9MM.
Maanantai klo 02:04
Luettu: 650
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
6 min sitten
Aihe vapaa
2.
Helsingin pormestatiehdokas Wille Rydman 👍
Latest: kruuttis
7 min sitten
Aihe vapaa
3.
Josif stalin on paljon viehättävämpi kuin yksikään viiden vuoden säteellä toiminut suomalainen miespoliitikko.
8 min sitten
Aihe vapaa
4.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
9 min sitten
Aihe vapaa
5.
Oliko Bobrikovin murhannut Jevgeni jo eläissään Eugen vai muuttuiko tämä vasta post mortum?
10 min sitten
Aihe vapaa
6.
Sanna Marin - läpinäkyvä pusero vai Naton vahvistaminen?
Latest: Johnny Appleseed
10 min sitten
Aihe vapaa
7.
Nicholas F: ”– Your body, my choice. Forever.” Trumpin voiton aiheuttama naisten seksilakkoliike leviää maailmalla. Palstamammat, aiotteko liittyä?
Latest: -roosaruusa-
16 min sitten
Aihe vapaa
8.
Onnenarpa ja Janne Antin
18 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Perhe-elämä
alkoholi
Bottom