ALKOHOLI VS. KANNABIS! mielipiteitä

  • Viestiketjun aloittaja Läheltä
  • Ensimmäinen viesti
Johnny_Thunder
Kannabis ei tule koskaan tule olemaan kaikkia varten, mutta sen pitäisi olla vaihtoehto täysi-ikäisille aikuisille. Olen työssäkäyvä mies ja itse aloitin vasta kaksikymppisenä. Alkoholi on vaikuttanut työpanokseeni seuraavana päivänä monesti, mutta kannabis ei koskaan kielteisesti. Lievä masennus joka varjosti elämääni nuoreksi aikuiseksi asti tuntuu nyt etäiseltä elämältä ja tämä ei edes vaadi jokapäiväistä sauhuttelua. Synteettiset masennuslääkkeet saattavat toimia joillain, mutta itse haluan pysyä niistä erossa.

Kannabis on myös työkalu monelle luovalle henkilölle, koska se tarjoaa kokeneelle polttajalle uusia näkökulmia ja luovuutta. Monta Kertaa olen myös käyttänyt sitä työkaluna, kun olen istunut illalla sohvalla ja tehnyt päätöksiä tulevaisuuden/ihmissuhteiden suhteen.

Vaikka se on uusi asia meidän kulttuurissa, niin sitä on käytetty monissa maailman kulttuureissa onnistuneesti jo tuhansien vuosien ajan. Jätetään vanhat propagandat taakse ja tutustaan tähän kasviin vuoden 2014 lääketieteen tiedoilla.

https://www.youtube.com/watch?v=hrVXRZY1_x0

Tehkää skeptiset ihmiset itsellenne palvelus ja katsokaa tuo dokumentti! CNN:n Dr. Sanjay Gupta selvittää kannabiksen lääkehyötyjä lapsille/aikuisille Amerikassa ja vetää kyllä herkäksi aikuisen miehenkin. Esim. synteettiset epilepsialääkkeet ovat hyvin vaarallisia lapsille. Jos kannabiksesta johdetut lääkkeet voivat estää edes yhden lapsen kuoleman epilepsia-kohtaukseen, niin ei eikö kannattaisi tutkia tämän kasvin hyödyt perinpohjaisesti?

Hyvää Syksyä
 
Martti 39v
Kyllä viestin alussa oli olikein että penaalia vaan ja sinne vaan kaikille hasa-hasoille/masoille. Kyllä on ihmeellistä että pitää elämänsä tuhota kaikenmaailman piikeillä! Esim. punkkareilla on nää piikit takeissa ja se on kannanotto sille että piikit on jees! No huh huh. Oon kuullu että jotkut ajaa piikeillä - niin sekasin nuorosokin on nykyään. Energiajuoma oikein käytettynä antaa puhtia opiskeluun eikä anna turhia ajatuksia siitä että kannattaa tehdä väärin. Tietysti jos on ongelmia niin irtokarkitkin voi olla liikaa. Ylös uos ja lenkille niin jaksaa painaa ja yhteiskunta ja poliisitkin hymyilee rehdille nuorelle joka ei tee väärin. Vaan oikein!
 
"Samu"
Ehdottomasti mieluummin kannabis kuin alkoholi. Kumman tahansa väärinkäyttö (liikakäyttö) varmaan ajaa ongelmiin, mutta ainakaan kannabikseen ei kuole. Mun mielestä kannabis ei ole verrattavissa varsinaisiin huumeisiin millään tavalla.
 

Yhteistyössä