alkoholi maittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiteliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiteliini84

Vieras
Minun mieheni juo liikaa...!!! tekee 3 vuorokauden työputkia jolloin työpäivän pituudeksi tulee ainakin se 16 tuntia,pari tuntia unta ja sama putki uudestaan.
Hän on yrittäjä eikä ole pitänyt lomaa ainakaan yhdeksään vuoteen. Raskas työ vaatii raskaat huvit.
Työputken jälkeen saattaa ahdostaa ja puristaa (hänellä on myös paniikkihäiriö)
eikä saa unta. Tuntuu myös että raskaan työputken jälkeen ei osaa rentoutua ilman olutta.
Minulla on edellisestä liitosta 2,5 vuotias tytär ja mieheni kanssa meillä on kolmen kuukauden ikäinen vauva. Odotusaikana juominen ei vähentynyt,sai olla maha pystyssä herraa kuskaamassa.Jopa lasketun aijan lähentyessä juominen vaan jatkui. Kun synnytys alkoi niin mieheni oli silloinkin juonut..
Selvinpäin mieheni on todella ihana ja mukava. Hän huolehtii perheestä eikä meillä ole taloudellisesti vaikeaa.

Alkoholia hän ei osaa nauttia parin oluen verran,aina menee vähintään se 8 olutta.
Juominen rasittaa ja kiristää parisuhdettamme.
Jos juomisesta huomauttaa niin saan vaan kuulla että en ymmärrä. Ja millon on stressiä ja millon syyksi riittää pelkästään se että on kesä ja silloin tulee juotua enemmän.
Mieheni ei baareissa käy,kotona juo tai kaverinsa luona.
Lapsiamme mieheni rakastaa,mutta luulee että on ihan ok juoda lasten nähden.

jos itse yritän juoda illalla lasten nukkuessa yhden siiderin..jos jätän tölkin hetkeksi pöydälle ja käyn esim suihkussa niin jo on tölkki vaihtanut paikkaa ja kummasti on tölkki tyhjentynyt..ihan pokkana voi juoda minunkin siiderin että ihan hyväähän tämäkin on,mie maistoin:D

rakastan miestäni...mutta tuntuu että kohta en jaka enää..jos mieheni ei halua apua niin minä sitä kohta tarvitsen kun tuntuu että en jaksa

eli sulla on alkoholisti mies. mies ei muutu vaikka kuinka napisisit. alkoholistit lopettaa vain kun viina loppuu tai järki tulee päähän (harvemmin). mikään heille ei ole niin ätrkeää kuin alkoholi.

Yhteistyössä