Alkoholi ahdistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nilo123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nilo123

Vieras
Mikä neuvoksi kun alkoholin käyttö ahdistaa mua.. Olemme nuoripari ikää alle kolmekymmentä vuotta molemmilla. Tilanne on siis se että lapsemme syntymän jälkeen minulle on tullut alkoholista todella negatiivinen asia. Mieheni juo noin kerran kuussa ja aina minulle tulee olo että haluaisin erota hänestä tämän takia. Suhteemme on muuten mitä täydellisin ja rakastamme toisiamme mutta en vain pääse yli siitä ahdistuksen tunteesta mikä tulee kun puoliso käyttää alkoholia. Tuntuu vaa niin vaikealta.. Olenko itsekäs jos jätän hänet tämän takia.. Haluaisin raittiin miehen, en jaksa arvostaa miestä joka tekee kaikki hommat kaljan voimalla

Häh? Mieheni juo - vetääkö perseet olalle ja käy huorissa vai ottaako kohtalaisesti muttei aiheuta harmia. Voi olla, että sinua ahdistaa se, ettei miehesi toimi pilkulleen kuten tahdot. Eipä näytä ruusuiselta tulevaisuus, ellet opi katsomaan joitakin asioita läpi sormien. Vuosien varrella tuota taitoa edellytetään molemmilta, ei yhteiselosta muuten mitään tule, tai ei siitä ainakaan mitään iloa ole.

en jaksa arvostaa miestä joka tekee kaikki hommat kaljan voimalla.Mieheni juo noin kerran kuussa ja aina minulle tulee olo että haluaisin erota hänestä tämän takia. BUAAAAAHAHAHAAAA....!!!!

Sanoin vähä tyhmästi mutta tarkotin että yleensäkin suomalaisilla se tapa että mitä tapahtuuki ni pitää vetää kännit, aina joku syy että saa taas juoda jne.. Ja käytös kyllä muuttuu usein uhkaavaksi ja agressiiviseksi kaljapäissää..

Siis kuinka usein miehesi oikeasti juo? Kerran kuussa, vai aina kun saa siihen jonkun syyn?
Ja jos miehesi on aina humalassa aggressiivinen ja uhkaava myös sinua ja lastanne kohtaan, niin kyllä siinä kohtaa pitää joko erota tai miehen lopettaa alkoholin käyttö. Ei kenenkään kuulu pelätä omassa kodissaan.