Alko ahdistamaan niin että henkeen ottaa :(((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Mua kiusattu koko yläaste aika ja nyt kun mulla on toi autokoulun kakkosvaihe ni aloin pelkäämään että ketä siellä on. Mun tuurilla kaikki ne jotka mua kiusasi ja niitä oli paljon... :(
Eka olin innoissani mutta nyt polvet vatkuu eikä mistään tuu mitään. Röökiäki menee koko aika :'( :ashamed: :ashamed: :ashamed:

No jos et ole kovin pieneltä paikkakunnalta, niin noita autokoulujahan on aika monta mistä valita. Ja jos olet pieneltä paikkakunnalta, niin voisit ehkä käydä toisessa paikassa autokoulun jos tosiaan siltä tuntuu ettet siellä pärjää. Tuskinpa kaikki kuitenkaan on yhtä aikaa siinä kakkosvaiheessa, ei mulla ainakaan ollut ketään tuttua ihmistä kakkosvaiheessa. Ykkösvaiheessakaan ei ollut samasta kaupungista kuin yksi kaveri.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
No jos et ole kovin pieneltä paikkakunnalta, niin noita autokoulujahan on aika monta mistä valita. Ja jos olet pieneltä paikkakunnalta, niin voisit ehkä käydä toisessa paikassa autokoulun jos tosiaan siltä tuntuu ettet siellä pärjää. Tuskinpa kaikki kuitenkaan on yhtä aikaa siinä kakkosvaiheessa, ei mulla ainakaan ollut ketään tuttua ihmistä kakkosvaiheessa. Ykkösvaiheessakaan ei ollut samasta kaupungista kuin yksi kaveri.

pieni paikkakunta ja yksiautokoulu... ykkösvaiheessa oli ainakin näitä ihmisiä ja väkisin suoritin sen vaan läpi... Onneks ei oo montaa kertaa noitten kanssa.

Yhteistyössä