Onkohan sulla
@love- mahalaukku jo kääntyny? Tos samas vaihees oli itellä kans vaikee syödä enemmän, tuli tukala olo, mut se meni jo ohi.
Oli tylsää ku kävin sillon vielä päivittäin lounasbuffassa, nii ois ollu kivaa "syödä koko rahan edestä", mut ei pystyny.
Hyvä että sukista on apua! Selkäkaari kuulostaa kans mukavalta.
Enää pari viikkoa töitä sulla jäljellä, omat jalkojen turvotukset jäi siihen ku lopetti istumatyön.
@-dino- Joo, sun vuoro seuraavaks!
@Toiveikas81 miten aika meneekin niin äkkiä, vastahan hän syntyi.
Varmasti aika menee kuin siivillä. Miten oma vointis nyt?
Niin eilen lääkärikin sanoi, että kun mulla on niin pieni maha vielä, että vauva mahtuu hyvin tonne pituuteen tavallaan, sf-käyrä ylhäällä on kuulemma pitkän ihmisen, et se alalinja on vähä niin ku lyhyille tarkotettu.
Kiva kyllä, kun on vielä ni helppoa, paitsi just kengät on paha. Onneks lontsin pääasiassa lantsareissa ja nastasaappaissa, niihin saa vaan tungettua jalan.
Tää mahan kutina on kyllä ollu taas niin perseestä, mitään tiukkaa vaatetta ei voi pitää, heti alkaa rapsutus. Pakkasetkin tuntui vaikuttavan. Öljyyn pari kertaa päiväs mahan ja kyljet. Välillä kutittaa myös reisiä, yleensä ku on käyny ulkona, nii sen jälkeen.
Vauva oli siis öö sivuttain pää alaspäin, kädet ja jalat on oikeella ja peppu/selkäranka vasemmalla. Oonkin miettiny et mitä toi oikeiden kylkiluiden nipistely on, nii hän siellä vissiin harjoittelee jotain apinaotetta varpailla mun kylkiluista
Mutta tilaa on vielä paljon ja aika vähän näkyy ulospäin sitä mönkimistä.
Hassu oli kyllä kuulla, että aktiivinen vauva, kun itse tuntee liikkeitä niiin vähän. Oon ajatellu et rauhallinen.
Huvittais kyl mennä osteopaatille vielä, jos käy vaan yhen kerran, niin mikähän ois optimaalisin aika?
Aattelin alottaa myös ton välilihahieronnan, kun luin siitä sieltä optimaalinen vauva -sivulta.
Edit. Piti viel päivittää remonttikuulumiset, odotellaan sähkömiestä huomenna viimeistä kertaa ja sillon saa uunin ja lieden toimintaan, niin pääsee tekemään ruokaa! Luin just artikkelin siitä, kuinka ftalaatit pilaa poikalapsen suvunjatkamismahikset ja mitäs mä oon tässä monta viikkoa lämmittänyt mikrossa ruokaa joko siinä muovikupissa tai kertakäyttölautasella. Että hyvin meni vissiin.
30+1