@Mandala mistä oot sitten saanu tiedon siitä, että se pitäisi olla lähellä ykköstä? Mä en oo käyny noita kattomassa, koska en usko, että ymmärrän niistä mitään edes Googlen avulla, niin parempi olla tutkimatta. Kyllä ne ois sanonu, jos jotain huolestuttavaa ois!
Millon sulla soittoaika? Vai saatko seuraavalla neuvolakäynnillä tietää noi?
@Ellariina maalaisjärjen mukaan lääkkeellisen pas:n vois erottaa hoitoalkuseks raskaudeks johonki viikolle 10, mutta sen jälkeen ei enää mistään.
Mistä moinen pohdinta?
Toivottavasti
@love- se turvotus kans häviäis yhtäkkiä ja käytä ihmeessä niitä lääkkeitä, pitäähän sun voida hengittää!
Tervetuloa takaisin
@Ihanapa
Me saatiin helposti sydänäänet kuuluviin, kun kokeiltiin pitkästä aikaa! Söpöä
Lauantaista saakka oon palellu jatkuvasti. Menispä pian ohi. Samaan aikaan ei tee mieli mitään lämpimiä ruokia, tosi loogista. Mehujäät <3
Perjantaina oli elämäni eka närästys, ainakin luulen niin, koska se loppui renniellä, jota kaveri toi.
Lauantaina oli kans outo olo, mut siihen ei rennie tepsinyt, joten oli muuta.
Kaikista housuista aukee napit, kun menee kyykkyyn tai farkuista pitää avata nappi, kun istuu. Mutta mitään ei näy vieläkään missään asennossa. Malttamattomana odotan jo! Toisaalta uskon, ettei mitään isoa mahaa tuukaan, koska oon pitkä ja pitkäselkäinen, niin epäilen että se katoaa tonne kroppaan vaan. Mut eipä näitä vissiin pysty paljoa ennustelemaan.
Lueskelin jostain, ettei kohtu oo tähän mennessä kasvanut vielä yhtään, että nyt siellä ois ns maksimimäärä lapsivettä ja se sikiö, mitä sinne kasvamatta mahtuu. Jännää, jos pian tulis jotain uusia tuntemuksia!
Nyt en löydä suoria housuja, joissa riittäis lahkeenpituus ja ois joku joustovyötärö, yritin parista äitiyskaupasta kattoa netistä.
13+6