Onnea hyvistä ultrakuulumisista, ainakin
VienoUnelma ja
Toive*, olikohan vielä muitakin.. Kaikille joka tapauksessa! Ja
Viulle onnea plussasta!
Sphinxlle tsemppiä tämän päivän ultraan! Ja tietenkin onnea myös
Jasmina20 ja
Tupsuli vauvautumisista!
Mä en ole saanut aikaiseksi kirjautua tänne viime aikoina, kun ei enää roiku koneen äärellä niin kuin töissä oloaikana, niin jotenkin sitä ei tule edes konetta käynnistettyä, ja puhelimella kirjottamisen oon vaan todennut liian hankalaksi. Ja tosiaan töissähän en oo enää ollut melkein kahteen kuukauteen, nopeesti kyllä aika menee kotonakin, vaikka paljon mitään en teekään. Kaikki sano että nyt pitää levätä kun vielä voi, niin oon sitten toteuttanut sitä
. Multakin jäi kesälomia kaksi viikkoa käyttämättä, siis noita viime vuoden vanhoja, ja ne voin kyllä käyttää sitten milloin vain, vaikka jos rahapula iskee hoitovapaan aikana, en nimittäin usko että syyskuussa olisin vielä töihin palaamassa. Mutta taitaa tosiaan olla aika työpaikkakohtaista. Mä pidin ylityövapaat pois ennen äippälomaa, kun niitä kertyi pari viikkoa tuossa viimeisinä kuukausina, meinasi nimittäin tahti kiihtyä vaan töissä loppua kohti. Olin kyllä tosi tyytyväinen että jäin niin aikasin pois kun venyi päivät niin paljon, ja niin kuin arvelinkin, että kun vaan jäin kotiin niin eipä mua töissä sen jälkeen oo kaipailtu! On ihan hyvä huomata välillä että ei ole mitenkään korvaamaton
.
Hui
Cerezah, hurja kaatuminen, ihana kuitenkin että kaikki on hyvin <3! Uskon että säikäytti! Ja hyvä että olitte seurannassa.
Mulle ei kuulu sen kummempia, odottelua lähinnä. Äiti ja anoppi soittelee päivittäin (en siis normaalisti ole edes viikoittain heidän kanssa yhteyksissä), eli tulee pitkät kolme viikkoa jos tämä esim. sinne asti menee niin kuin epäilen. Jotenkin kun ei mitään synnytykseen viittaavia oireita ole aivan satunnaisia harjotussuppareita lukuunottamatta, niin vaikea vieläkään uskoa että tässä nyt yhtäkkiä mitään tapahtuisi, mutta kai se on mahdollista. Neuvolassa viikko sitten sanoin että mulla on tavoitteena jouluksi kotiin
.
Kaikille tasapuoliset tsempit kaikkiin vaiheisiin
.
39+1