Oon lypsäny sillon jos tissit on jo häiritsevän kipeet ettei pysty enää oleen ja niin pingottunu että lapsi tuskin sais nännistä edes kunnolla kiinni. Mutta vain sen verran mikä on pakko että olo on taas siedettävä ja voi taas odotella sitä oikeen lypsäjän nälkää.. näin juuri siks ettei sitten alkais pakkautuun vaan entistäkin enemmän.
Yöt menee vaihtelevasti, joskus ihania 3 - jopa yli 4 tunnin pätkiä, sitten taas ne levottomat kun heräilee 1-2 tunnin välein ja sattaa jäädä kitiseen syömisenkin jälkeen,..mitä lie mahavaivaa. Johtuisko d-tipoista..
On sitä täälläkin ihmetelty miten joku voi elää mun pikku a-kupin ruppanapussukoiden varassa jopa useemman kuukauden
Yöt menee vaihtelevasti, joskus ihania 3 - jopa yli 4 tunnin pätkiä, sitten taas ne levottomat kun heräilee 1-2 tunnin välein ja sattaa jäädä kitiseen syömisenkin jälkeen,..mitä lie mahavaivaa. Johtuisko d-tipoista..
On sitä täälläkin ihmetelty miten joku voi elää mun pikku a-kupin ruppanapussukoiden varassa jopa useemman kuukauden