~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

:cry:
Nyt tarvisin lohtua siitä, että tuhrusta huolimatta voi yhä olla elämää?
Muistan lukeneeni, että joillakin teistä oli ja raskaus silti ok?
Ehdin juuri illalla ajatella, että nyt on melko rauhallinen olo, josko tämä tästä.. Ja sit pistin pvän viimeisen lugen, niin eiköhän vain ollut seassa väriä :( Ihan järjetön pettymys jos tää on lopun alku tälle pienelle, kun vihdoin sain vahvemman plussan :unsure:
Mitenkäs tässä nyt sit edetään.. Tarvii varmaan huomenna soittaa poliklinikalle ja kysyä.
 
Tervetuloa tänne puolen Misericordia, vaikka nyt inhottava epävarmuustekijä tulikin.. :/ mulla tosiaan kans oli niukkaa vuotoo rv5-6, ensin yhtenä päivänä vaaleen punertavaa, sit olikohan 1-2pv välissä ettei mitään, sit taas parina päivänä sellasta rusehtavaa ja yöllä tuli enempikin ihan mössönä...mainittavia kipuja ei kylläkään ollu. Ootko menossa verikokeeseen tai ootko käyny, onko kipuja?
Eiköhän kaikki oo todennäkösemmin ihan kunnossa, jos pysyy niukkana eikä tuu pahempia kipuja (y) vuodot on niin hirmu tavallisia etenkin alkuvaiheessa, ja ainahan ne säikäyttää. Ja onhan joillain ollu runsastakin vuotoo kipuineen ja silti kaikki menny hyvin!
Oliko sulla jo varhais-uä aika? Rv7+0 pitäs näkyä alkion sykkeineen, joillain näkyny rv6+kin. Verikokeen lisäks ei kai muuta tässä vaiheessa voi kun odottaa sitä.. jaksamisia ja toivotaan että vuoto loppuu pian!

Rv:t oon ite laskenu siirtojen mukaan, eli että siirtopv on 2+0 ja siihen lisätään vielä alkion ikä siirrossa, eli esim. mulla kun 6 päivänen, niin siirtopäivä oli rv2+6. Neuvola sitten siitä laski koneella 28pv kiertojen mukasen LA:n.

Onnea ihanista ultranäkymistä Lottainen ja Jezebel87, lisää siniväriä listalle, jeee :D Aaniksestakin ois kiva kuulla pitkästä aikaa, ja kumpaa sinne on povattu =)

Mulla myös refluksikipuja tulee säännöllisen epäsäännöllisesti öisin, viime aikoina taas useemmin ja niihin ottanu soodaa, piimää, Balancid Novumia ja mikä tehokkainta, Galvisconia (neuvolalääkärin suosittelemaa). Toi ei oo kelakorvattava, vaikka onneks ei silti hinnaltaan mikään hirvee, ja tulee hassusti suoraa hyllystä halvemmaks kun reseptillä toimitusmaksuineen. Noiden jälkeen tarvii muistaa pitää varoaika 2-4 tuntia kiliprauhaslääkkeen (tai muidenkin nieltävien lääkkeiden?) ottoon, mikä on heti aamusta ylösnoustua tyhjään mahaan.
Juu, pitäs välttää syömästä ennen nukkumaan menoo, mut mitäs jos on nälkä eikä oikein nälissäänkään viitti mennä tai saa nukutukskaan :oops: iltapalana tulee vielä usein vetästyä lautasellinen mausteista nuudelia..

27+1
 
Viimeksi muokattu:
Misericordia mulla alkoi tuhruamaan just virallisena testipäivänä kun olin sitä ennen jo positiivisia testejä tehnyt muutaman päivän, ajattelin että noniin se oli sitten tässä. Mutta loppujen lopuksi mä tuhrusin rv4-9 ilman yhtään välipäivää. Tuli kaiken sävyistä ruskeaa ja oranssia eri määriä eri päivä. Verta tuli ekan varhaisultran jälkeen pari tuntia. Ultrassa lääkäri näki pienen läiskän kohdun seinässä mitä epäili että on hiusverisuonia mikä vuotaa. Mutta kuten lullaby sanoi niin on tässä meidänkin ketjussa vuodettu ihan verta kunnolla pitkään hematoomankin takia ja silti pysynyt matkassa.
Koskaan ei voi etukäteen tietää kumpi käy, mutta toivotaan parasta!

Lullaby wau sä huikentelet jo kolmeakymppiä :love: sun poitsulla on jo todella hyvä mahdollisuus pärjätä täällä ulkomaailmassa, varmasti huojentavaa tietyllä tapaa! :)
Mä oon miettinyt että sitten kun pääsen noille viikoille niin mitäs pelkoa sitä sitten kehittelisi :D vaikka onkin ollut rento ja suht levollinen mieli itsellä niin mielessä silti aina laskeskelee että mihin ainakin pitäis tavoitella.

23+4
 
Viimeksi muokattu:
Lottainen hyvä että ultrassa oli kaikki hyvin! On kyllä huimasti tippunut painoa viikossa ja hyvä että sait kontrolliajan. Eipä ihme että on voimaton olo koko ajan. Pikkuinen vie kaikki mehut :)

Jezebel
onnittelut poikalupauksesta :)

Misericordia minä aloin tuhruileen joskus rv5+ ja tuli ruskeaa vuotoa ja jopa ihan vertakin. Tietysti luulin että huonosti käy mutta löytyi polyyppi joka vuotelee vieläkin silloin tällöin. Joten toivottavasti sunkin tuhrulle löytyy joku syy ja raskaus jatkuu kaikesta huolimatta.

Jee ensimmäinen kolmannes takana :) Iltaisin tuntuu että olisi koko ajan nälkä...saa syödä jotakin pientä parin tunnin välein ettei maha mourua kun menee nukkumaan :)

rv 13+0
 
Misericordia mulla kans tuhruaa vieläkin välillä, nyt rv 10+1. Heti plussan jälkeen tuli hiivasieni, jota epäiltiin syyksi, mut tuhru jatkuu vaikka se on hoidettu. Varhaisultrassa ei näkynyt mitään syytä vuodolle, mutta tuhruaminen kyllä kirjattiin epikriisiin. Aluksi tämä huoletti, mutta huoli helpotti ekan neuvolakäynnin jälkeen. Tsemppiä!

Mä kävin puntarissa tänään, ja sen mukaan paino on sama kuin ennen raskautta. Eli neuvolan puntari näyttää +3 kg meidän puntariin verrattuna. Ei siis painonnousua vielä, mutta pötsi tuntuu kasvavan... Täksi työpäiväksi tulikin sitten valkattua liian kireät leggarit :confused: Pitänee heivata kaikki liian kireät housut sivuun. Viime raskaudessa ostin niitä "jatkopaloja", mutta ne oli kyllä niin turhia... En tiedä toimisivatko nyt.

Np-ultra 9.2.
 
Viimeksi muokattu:
Ei ne pelot vieläkään oo mihkään helpottanu, vaikka ei nyt varsinaisen keskenmenon uhkaa enää ookaan ja päivä päivältä vähenee se ennenaikasen synnytyksenkin pelko, niin se jos liikkeitä ei tunne pariinkaan tuntiin tai ne on jotenkin liian harvoja/vaimeita, niin rupee ahdistaan...! Ja vaikka ois kuinka harvinaista että tässä vaiheessa kävis enää huonosti niin ei se silti oikein lohduta kun tietää että se voi käydä myös itelle. Niinkun tässäkin ketjussa on tullu pahimmalla mahdollisella tapaa ilmi, ei se 40+ viikkokaan oo turvallinen...:( loppuun saakka siis joutuu pelkään. Turhaahan se jatkuva paniikkikin on kun sille ei paljoo mitään vois jos niin kävis, mut eipä sille mitään voi.
Onhan senkin huomannu kuinka suht harvinaista sekin loppuviimein on että varhaisultran sykkeen näkymisen jälkeen tulee km, ja silti juuri itelle kävi niinku kävi.. ton jälkeen ei se "tosi harvinaista" ei oo enää oikein rauhottanu. On sitäkin miettiny kun lukenu muidenkin heittelevistä seula-arvoista ja silti tullu/tulossa ihan terveitä ja normaaleja lapsia, et mitä jos ne mun kaksosetkin ois ollu ihan täydellisiä mutta istukka vaan oli jotenkin epäkelpo ja petti.. vaikka turha kai sellasta vatvoo minkä syytä ei ikinä saa selville. Ei sitä vaan voi koskaan unohtaa.
 
Haikara matkalla (y)

nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA

lullaby ... 4.IVF PAS ... toinen ... 27.4.2016
Caro87 ... 2.IVF ... ensimmäinen ... 11.5.2016
iinukka1 ... 2.ICSI/IVF ... ensimmäinen ... 13.5.2016
Aanis ... 1.IVF ... toinen ...
kop kop ... 1.ICSI/IVF 2.PAS ... toinen ... 18.5.2016
Peppermint ... 1.IVF/ICSI ... ensimmäinen ... 18.5.2016
Mandala ... 2.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 22.5.2016
Henrietta- ... 2.ICSI 2.PAS ... ensimmäinen ... 6.6.2016
Jezebel78 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 12.6.2016
Lia_ ... 2. ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
Gaudeamus ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 22.6.2016
hannuliini ... keskeytynyt 1.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 30.6.2016
flow^ ... 2.IVF ... ensimmäinen+toinen ... 14.7.2016
Kiisuli80 ... 1.ICSI/IVF ... ensimmäinen … 20.7.2016
grey83 … 1.ICSI 3.PAS … ensimmäinen … 24.7.2016
Toiveikas81 ... 1.ICSI ... ensimmäinen ... 4.8.2016
epplu ... 1.IVF 2.PAS ... ensimmäinen ...
Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 9.8.2016
Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016
frankie ...1. IVF ... toinen ... 24.8.2016
Lara_ ... 1.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ... 2.9.2016


Tapahtumia tulossa :)

Suvipilvi - nt-ultra 28.1.
Lottainen - neuvolapsykologi rv 11+6
lullaby - neuvola 1.2. - 27+5
hannuliini - neuvola 2.2.
flow^ - lääkärineuvola 4.2. rv 17+1
Lottainen - kontrollineuvola 8.2. - rv13+3
frankie - nt-ultra 9.2.
Gaudeamus - rakenneultra 10.2.
Suvipilvi - neuvola 10.2. rv 14+1
hannuliini - rakenneultra 11.2.
Lia_ - rakenneultra 11.2. - 21+1
Mandala - 3D/4D ultra 11.2. - 25+4
lullaby - ultra 15.2. - rv29+5
Caro87 - neuvolalääkäri 16.2.
Peppermint - lääkäri 25.2.
flow^ - rakenneultra 29.2. rv 20+5
Lottainen - neuvola 2.3. - rv 16+5
Jezebel78 - sokerirasitus 3.3.
Kiisuli80 - rakenneultra 9.3.
Suvipilvi - rakenneultra 22.3. rv 20+0
Toiveikas81 - rakenneultra 23.3. - rv 20+6
Jezebel78 - kontrolliultra 23.3.
flow^ - ä-polikäynti 24.3. rv 24+1
Lottainen - rakenneultra 30.3. - rv 20+3


Myöhemmin onnistuvat :cry:

Kesäheinä-78 (3.IVF 3.PAS - tm)
Maria_V (luomu - km)
Rusina80 (1.IVF 2.PAS? - kem)
haunoora (3.ICSI 2.PAS - km)
Mintikka (1.IVF 2.PAS - kem)
Hipsunpöpsy (1.IVF - kkm)
Bridge (2.IVF/1.siirto - tm)
annila (5.ICSI - kkm)
Mari32 (5.ICSI - kem)
Vilijonkka_ (1.IVF 4.PAS - tm)
SalamaT (2.IVF - kkm)


Maaliin päässeet :love:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kun huomasit, mulla tuntuu että aivot on puoliteholla tänään :D

Hitto meninpä sitten sopimaan, että haen sellaisen keinuvan sitterin käytettynä, oli kyllä reilusti yli puolet ovh:ta halvempi joten tuumasin why not :D ja niinku piti odottaa sen sitterin hankinnan kanssa syntymän jälkeen .... :D Noh saapahan sen myytyä pois jos ei tarvetta ole eikä hurja investointi muutenkaan.

Suvipilvin ultrakuulumisia myös odotellen!
 
Misericordia mulla klinikka laski lasketun ajan just kuten lullabyllä eli siirtopäivä oli 2+alkion ikä eli 2+5 koska mulla oli 5vrk ikänen blasto pas:ssa.
Vuodoista: aloin vuotaa runsaasti kirkasta verta pöntön täydeltä rv8 ja sitä jatkui 8vkoa putkeen. Kerran kävin gynepäivystyksessä, mutta muulloin noin kerran viikossa yksityisellä ultassa kattomassa onko tyyppi mukana. Syynä oli 2 eri hematomaa. Nyt ne on jo sulanu pois, onneks. Mutta oli pelottavaa!!!!

MANDALA Mä odotan kans rv30+ aikaa, mutta itteni tuntien alan sit pelätä kohtukuolemaa.. Lähipiirissä yks selittämätön sellainen ja jätti arvet muhunkin. Se on yksi syy miksi menen pelkopolille "anelemaan käynnistyslupaa lasketulle ajalle".

LULLABY Onko gaviscon kuinka helppo saada alas, maistuuko miltään? Rennie lakritsi ainoo sen merkin mitä saan suuhuni, mutta liian makee ja hampaille haitaks. Balance novum oli mulla tehoton. Nyt galieve peppermint ja se tehoaa mutta jotenkin ällön limainen.
 
Ihanaa Suvipilvi että kaikki kunnossa! Sullakin ollu niin epävarma ja ressaava alkutaival.. nyt varmaan uskaltaa jo vähän huokasta helpotuksesta :)

kop kop
, Gavisconia saa myös nestemäisenä, sitä en oo vielä maistanu mutta ihan ok purutablettina.. vaahtoaa tosin hieman ja kököt jää hampaiden koloon mutta jos toi ei haittaa niin makunsa puolesta menettelee.
 
  • Tykkää
Reactions: Suvipilvi
kop kop minulla on nykyään aina käsilaukussa rennietä :) en ole muulloin tarvinnutkaan. Viime kerralla söin juuri noita lakritsin makuisia, mutta nyt on tullut tuollainen "uutus" ice mint joka on mielestäni ihan hyvän makuinen.
 
Ihania ultranäkymiä ja onnitteluita Suvipilvelle, Lottaiselle ja Jezebielle!!:love:

Tervetuloa Misericordia ja onnea plussasta!! Toivotaan vaaratonta vuotoa, hyvinkin yleistä on :) Kannattaa käydä varmaan oman mielenrauhan vuoksi mittauttamassa hcg niin tietää vähän missä mennään.

Viikonloppunan tuli ekat hankinnat pienelle tehtyä, oltiin Turussa vierailulla niin Skanssista aleista löyty kivoja vaatteita ja sit tuli laitettua tilaus Ellokselle ja Zalandoolle, isot paketit täynnä mekkoja ja kaikkea ihanaa pientä:love:

Ens viikon alussa olis tarkoitus mennä vaunuostoksille tai tutustumaan, tällä hetkellä mielessä vahvana Brion smile yhdistelmät :)

Ai niin saatiin meidän asunto myytyä, menikin hyvin kaupaksi! Mutta vapautuminen jo maaliskuun puolessa välissä eikä varmaan ehditä uutta löytää niin joudutaan sitten väliajaksi vuokralle. Mies oli jo kovin huolissaan että miten jaksan muuttorumbaa :love: Mutta jos vointi jatkuu näin hyvänä niin jaksan kyllä!

21+3
 
Henrietta onnea kämpän myymisestä! ja jospa vaikka löytäisittekin sen unelmien asunnon, eikä tarvis mennä vuokrakämppään välissä, toivotaan!
Vaikka meille poikalupaus tulikin niin kaupoissa on silti välillä hypistellyt niitä älyttömän söpöjä pikku mekkojakin, on ne vaan niin ihania!

lullaby joo toi 'tosi harvinaista' on kyllä semmonen millä saa itseään huijattua olemaan stressaamatta, ainakin ajoittain. Mutta pelottavaahan se on, että jonkun kohdallehan ne tosi harvinaisetkin sattuu ja se voi ihan hyvin olla minä, mistäs sitä tietää.

Kop kop sitä kohtukuolemaa ei osaa itse niin tajuttomasti pelätä kun ei ole läheltä sellaista seurannut/kohdannut. Mutta kyllä sitä niin vaan sain jotenkin esim aamulla sellaisen tunteen, että nyt on pakko pitkästä aikaa dopplerilla kuunnella kun ei tuntunut yhtään muljahdusta mahassa sängyssä vielä. Meinasin säikähtää oikein kunnolla kun oli aivan hiljaista dopplerissa vaikka vetelin pitkin poikin mahaa sillä :confused:Jouduin laittamaan lisää geeliä mahalle ja uudelleen yrittää. Onneksi ne sitten löytyi huh. Eli kyllä niitä pelkoja jostain mielen perältä vaan kaivaa. Jäi jotenkin vielä semmonen tympeä fiilis koko aamuisesta, että nyt ärsyttää kun bebe on tosi rauhallinen mahassa (n)

Suvipilvi ihanat ultrakuulumiset :love: toivottavasti säästyt enimmiltä keskiraskauden peloilta!

Tuosta puntarista tuli mieleen, että mitähän hittoa. Ok olen jo vähän aikaa sitten "päässyt" uudelle kymmenykselle kun 60 napsahti tauluun, mutta nyt ihmetyttää kun just eilen aamulla vaaka näytti 61.6 ja tänään aamulla sitten 62.8 :eek::eek::eek: en edes syönyt normaalista poikkeavia määriä, vaikka tosin kyllä vähän sokeria mahtui päivään kismetin muodossa :oops: toivottavasti vaaka on epätarkka tms, koska ei kai nyt noin paljoa voi yhdessä päivässä nousta prkl o_O:D

23+5
 
Joo se psykologi oli eilen.:)

Onnea Henrietta kun saitte asunnon myytyä!

Suvipilvi, ihanaa että oli ultrassa kaikki hyvin.:love:

Voisitteko laittaa aina kirjotuksen perään rv:t? Mä en millään muista missä vaiheessa kukakin ja on jotenkin hankalaa puhelimella etsiä aina tuo lista..

Täällä yhä vaan sohvanpohjalla, tänään taas oikein extrapahaolo.:sick:

Miten te ootte saaneet päänne mukaan raskauteen hoitojen ja lapsettomuuden/sekudäärisen lapsettomuuden jälkeen?
Eilen puhuin siitä psykologin kanssa. Mä jotenkin en osaa uskoa ultrien tai minkään jälkeen että se sekund.lapsettomuus on ihan oikeasti ohi. Että vatsassani on vauva. Yhä katson samalla kateudella muita raskaanaolevia..hullua.

Rv 12!!
 
Lottainen voi kunpa helpottaisi pian siun olo! ja onnea maagisesta luvusta 12 :love::love:

Ja tuota ihan samaa pohdin aiemmin, varsinkin alussa itsekin, eli miten voi vielä olla sellasta kateutta tai katkeruutta itsellä kun oli kuitenkin raskaana ultrien perusteellakin. Mutta kun tuntui, että oma tilanne on niin älyttömän epävarma vaikka sykkeet pari kertaa nähtiinkin niin oli kateellinen jos näki isoja mahoja kadulla kun he olivat omasta mielestä niin turvallisilla vesillä raskauksiensa kanssa.
Vaikka ne hoidoissa ravaamiset oli ärsyttävää välillä niin en silti kokenut niitä hurjan rankoiksi ja päänuppikin pysyi kasassa kun menkkojen aikaan aina lähti vaikka miehen kanssa kaveriporukalla juhlimaan ja unohti koko homman ennen seuraavia ultria yms. Mutta silloin ei ollutkaan mitään menetettävää! Ihan alusta asti miettinyt, vielä nytkin välillä, että kauhea miten paljon on mennyt aikaa hukkaan tässä jos nyt käy kaikkein pahin ja joutuu uuteen siirtoon :unsure: Mielenkiintoista sitten nähdä millä tavalla tämä pään sisään jämähtänyt lapsettomuus mahdollisesti ilmenee lapsen toivottavasti kuitenkin syntyessä elävänä!
 
Mäkään en ole vielä sisäistänyt asiaa että raskaana ollaan ja toivottavasti vauva syliin asti saadaan. Pariin puolituttuun törmänny jotka ei siis raskaudesta tiedä ja ovat sitten onnitelleet kun ovat mahan nähneet ja mä oon ollut että: "ai mistä" :) Sit on ollu vaikeet ilmeet naamalla ja oon tajunnu että raskaudesta onnittelevat!

Noi vauvan liikkeet aiheuttaa täällä päänvaivaa, tai musta niitä tulee aika vähän. Yleensä aamulla tai iltapäivällä en tunne mitään ja sitten iltaisin on joitain tuntemuksia ja potkuja. Mutta kai sekin on yksilöllistä miten se pieni siellä liikkuu, aina vaan puhutaan että hyvä jos liikkuu paljon niin rupesin tätä stressaa.

Mandala olit menossa vielä 3/4d ultraan? Mihin olitkaan menossa? Paljon maksaa? Kovasti tuo houkuttelisi! Oon myös kuullut hyviä kokemuksia Tallinnasta, keskustan lähellä pari yksityistä klinikkaa ja hinnat alle 100 euroo. Mies on sitä mieltä ettei tartte :)

Voih, Lottainen kun ei se pahoinvointi vielä helpota (n)
 
Henrietta mä menen Felicitas lapsettomuusklinikalle 25+4 (en edes tajunnut eka soittaa omalle klinikalle), maksaa kuulemma 240eur eli taitaa olla halvemmasta päästä mun ymmärryksen mukaan. Mies ei myöskään pidä sitä älyttömän tarpeellisena, mutta ei onneksi mitenkään negatiivisesti suhtaudu asiaan. Mä nyt vain olen iloinen mahdollisuudesta nähdä pikkukaveri uudestaan, sitä ei voi ikinä liikaa tapahtua :love: ja jos lääkäri siinä yhtään rakenteita vielä tutkii niin ikään kuin sitten sellanen second opinion sen rakenneultran lisäksi.

Kyllä muakin just tänään erityisesti ne liikkeet mietityttää kun on hiljaisempi päivä selvästi. Ei kiva kun se on yhdistettynä just niihin tyhjästä revittyihin aamun kelailuihin, tai just varmasti sen takia niitä nyt kuulostellutkin erityisesti.. Mulla yleensä jonkin verran töissä istuessa potkii sekä tökkii ja sitten jonkin verran illalla. Mutta kyllä siinä siis pitkiä välejä jää ettei tunnu yhtään miltään.
Mutta tosi asiahan on, että se on niin paljon harvempaa ja vaimeampaa edessä olevan istukan kanssa mikä sullakin on. Neuvolatätikin sanoi viimeksi, että kyllä tässä vaiheessa on päiviä paljonkin jolloin vauva voi olla rauhallisempi kuin toisina päivinä.
Ja jos sitä liikelaskentaakin suositellaan jostain vasta rv28 tms eteenpäin, niin ei tässä ihan älyttömästi kannata etuistukalla olla huolissaan kai. Ja sitten just myöhemmin kun vauva on isompi niin ei se istukkakaan enää potkuilta "suojaa".

23+5
 
MANDALA jösses mikä hinta!! Maksoin aikanaan 170€ Femedassa brunon 4D:stä. Kelakorvauksen perusteet toki muuttunu, mutta ne on mahdollista saada, jos saat pummattua lääketieteellisen perusteen rastin ruutuun (esim hoitoalkuinen raskaus). Riippuu toki paikasta ja lekurista. Felicitas/mehiläinen taitaa olla stadin kallein lapsettomuusklinikka. Vaihettiin sieltä nykyiseen, koska ois ollu melkeen tonnin kalliimpi hoitorumba, kun siirryttiin ivf:ään :O

LOTTAINEN kyseli päänupista.. Ei sitä edelleenkään osaa suhtautua normisti omaan tilanteeseen, vaikka toinen tulossa ja yli puoli väli. Kun haave 4-lapsisesta perheestä kaatuu siihen, että ekaakin tehdään vuosia ja on matkalla vastoinkäymisiä ja seuraavaa tahkotaan järeemmin ja uusilla vastoinkäymisillä niin uskon, että koen itseni lapsettomaksi loppuelämän kuitenkin. Kateellisena kattelen monilapsisia perheitä joissa mukelot tehty heti peräperään.. Mutta kitollisena ja onnellisena yhestä terveestä ihanasta lapsesta ja toivon, että tämäkin raskaus menisi loppuun asti hyvin ja terve lopputulos. Edelleen välillä terapiassa käyn avautumassa ja miehen sekä hänen perheen kanssa avoin puheyhteys.

Rv24+2
 
Kyllä itselläkin on välillä hyvin epäilevä olo vieläkin että onko raskaana vai. Sitten ei voi mitenkään uskoa että oikeasti siellä mahassa on joku. Vieläkään en hirveästi uskalla tuuletella ja varovaisesti maailmalle kertonut että raskaana ollaan. Perheille on kerrottu ja sitä mukaa kavereille kun näkee/on tekemisissä.

Mulla ei näköjään vieläkään lopu nämä iltapäivä huono olot. Tänään on jotenkin extra paljon huono olo kaikin puolin. Viime yön nukuin tosi huonosti kun oikea olkapää on jumissa ja kipu säteili pitkin käsivartta. Monta tuntia etsin hyvää asentoa...sitten tässä on kolme päivää taas tuhruiltu ja tänään jotenkin aikaisempaa enemmän. Että sekin pistää miletä matalaksi ja eikä yhtään auta tieto että se polyyppi siellä vuotelee....alkaa heti miettimään muita vaihtoehtoja....

Onko teillä sellaista paineen tunnetta munasarjojen kohdalla? Onko normaalia vai kenties joku tulehdus...Kaikenlaista vaivaa tuntuu meikäläisellä olevan.

Anteeksi tällainen omanapainen päivitys tällä kertaa.

rv 13+1
 

Yhteistyössä