Tupsuliko siitä sairaalakassista puhui..?
Hyvä listaus. Mulla oli viimeksi noita omia pikkuhousuja mukana aivan turhaan. Jälkivuotoa oli niin hurjasti pari kolme päivää, et oli luksusta pitää niitä sairaalan verkkopikkuhousuja ja isoja vaippoja, niin kamalalta kun kuulostaa. Heti kun vaihdoin omiin pikkareihin ja olevinaan isoihin yösiteisiin, oli sänkyä myöten aina verisotkut..:/ mut toki, yksilöllistä todellakin.
Luumusosetta tai luumuja, tai lakritsia minäkin suosittelen. Ei tule ajatelleeksi etukäteen, mutta vessakäynnit on synnytyksen jälkeen aika haaste jos vatsa on kovalla. Ja se että käyttää käsisuihkua, suihkuttaa samalla kun pissaa, on aarteen arvoinen vinkki jos on yhtään repeämää tai eppari.
Etukäteen kannattaa myös miettiä ja ilmoittaa kavereille, sukulaisille jne et tahtooko sairaalaan vieraita ja missä määrin. Itse esim laitoin etukäteen silloin 2008 faceen, et kiitos mut en tahdo vieraita sairaalaan muuta kuin omat vanhempamme. Osa nosti nokkansa pystyyn, mut suurin osa nosti peukkua ja totesi että olisipa itse ollut aikanaan yhtä fiksu. Kyllä se vauva ehditään nähdä sit kun perhe on rauhassa kotiutunut.
Kiela, kiitos vinkistä mut en uskalla näillä viikoilla menmä vyöhyketerapiaan et ei tapahdukin jotain päinvastaista mitä haetaan. Lapsi kun ei oo vielä edes pelastettavissa. Joo, kotiarestissa oon, paremminkin sohva-arestissa. En siis pysty edes puuhastelemaan kotona. Sohvalla oon, käyn jääkaapilla tai vessassa ja jatkan sohvalla oloa. Välillä puolimakaavassa asennossa kuistilla et saa happea. Pari kertaa käynyt nopeasti kaupassa ja sit onkin kärsinyt kivuista ja supistuksista loppupäivän.:/ torstaina on ultra, toivottavasti supparit ei oo tehneet mitään.
Au, pään ruuvailut alas kuulostaa kivuliailta! Tsemiä kovasti!
Tsemiä tuleviin ultriin, jollain oli jo huomenna? Puhelimella selaaminen vaikeaa. Toivon hyviä uutisia!
Olikohan muuta..sori, tää on niin vaikeaa pysyä kärryillä.
Pahaa oloa kärsiville pitkää pinnaa!!!
Pus!
Lottis rv22+2