Täälläpä on hiljaista, taisi palstauudistus viedä innon kirjoitella aika monelta. Jos sitä yrittäisi taas aktivoitua, olisi kiva kuull muidenkin kuulumisia enemmän
@kirsillevauva miten neuvolassa meni? Onko maha jo kovasti tiellä, kun kerroit että olet aikamoinen näky agilityssa?
Paljon onnea pikkuisista
@nyuu ja
@Jantzu Pitkä odotus teillä palkittiin vihdoin. Perästä tullaan me muutkin!
Mitenkäs
@Aislinn83 , onko jo vauva sylissä?! Muistan hoitopalstalta, kun säkin plussasit ja sehän oli vissiin tyyliin viime viikolla..
Niin se aika vaan kiitää! Mä tuota yliaikaisuutta olen joskus miettinyt, että vaikka ilmeisesti näin onkin että istukan toiminta jotenkin huononee mitä pidemmälle mennään, niin ovathan nuo lääkärit ja hoitohenkilökunta alan ammattilaisia kuitenkin. Mulla on ainakin edelleen luotto heihin, että jos sanotaan että voit odottaa niin se olisi ok. Vaikka siis toki pitää omilla aivoillaankin ajatella, ja tuleehan niitä virheitä, Mutta se rv42 on varmasti ihan ajatuksella asetettu rajaksi käynnistykselle.
@Puhalluskukka Ihanaa, tyttölupaus
Eivät olleet huolissaan kuitenkaan sirosta koosta? (itsellä ei siis mitään hajua minkä kokoisia tuohon aikaan yleensä ollaan). Kävittekö itse muuten vaan ultrassa vai oliko tämä joku väliultra?
@Silmu75 nuo ultraukset on sitten aina semmoisia virstanpylväitä ja kun niihin latautuu niin isot odotukset ja tiedonjano, että väkisinkin alkaa aina pelottaa ja jännittää niitä ennen! Toivotaan ja uskotaan kuitenkin, että teidänkin pikkuisella on kaikki hyvin
Varmasti hyvä ajatus ja tilaisuus nyt purkaa tuntoja neuvolapsykologin kanssa. Mäkin kävin syksyllä pari kertaa psykologilla kun hoidot junnasi paikallaan ja aina vaan tuli siirroista negaa. Ja oli muitakin murheita elämässä. Kyllä se vaan hyvää teki jonkun ihan oudon tyypin kanssa vähän pallotella ajatuksia.
Oma olo on ihan hyvä. Pahoinvointi loppui jo tuossa vähän ennen varhaisultraa lähes kokonaan, ajoittain tulee yökötyksen aaltoja. Nyt viikon sisään olen alkanut juosta vessassa ihan koko ajan, että kyllä siellä kai jotain kasvua tapahtuu. Lantionpohjajumppaa on nyt pakko alkaa tekemään, nyt huomaa että ei ole paikat kyllä kovin hyvin palautuneet edellisen raskauden jälkeen... Tena-ostoksille pitää lähteä tätä menoa.
Niin ja syön kuin porsas, 1,5h-2h välein on pakko kietaista joku makkaravoileipä huiviin. Huomenna eka neuvola, saapi nähdä paljonko on tullut jo painoa...
MyMa 9+4