Voi teitä jumisia
@-dino- ja
@love- ! Koittakaa löytää jotain helppiä, kuitenkin vielä vaikeimmat ajat edessä. Mut hyvä ottaa lepoa jos siltä tuntuu, kai kaikki ajattelee saikusta niin, että jättää työkaverit pulaan. Mut pidemmät saikut on usein helpompi järjestää sijainen, kuin yhtäkkiä.
Ei oo oikein tullu kirjoiteltua mitään, kun ei oikein tapahdu mitään.
Vointi on taas ollut hyvä, viime päivinä oon ollut aika nälkäinen!
Vauva kääntyilee aina välillä, mut pääasiassa viihtyy perätilassa. Potkut ei oo enää sellasia mahan läpi näkyviä teräviä tönäsyjä, vaan just sitä möyrimistä tuntuu.
Mullakin on aika vino lantio, nii en tiedä vaikuttaako se asiaan myös, luulis kyllä että mahtuis olemaan vielä miten päin vaan.
Oon ehkä häiriintynyt, mutta oon tutkinut tota perätilasynnytystä vähän varmuuden vuoksi ja oikeestaan mua ei yhtään haittais, vaikkei kääntyiskään. Lähtisin ihan mielenkiinnolla kokeilemaan pt-synnytystä. 
Osteopaatti kiinnostais kans, oon käyny nuorempana just lantion takia, kun sillon sillä oli merkitystä urheilun kannalta. Mut eipä oo meillä päin kauheesti valikoimaa, täytyy ehkä miettiä joku reissu etelä-Suomeen.
Pitäis yrittää juoda vielä enemmän, aamusin on ollu viikon verran aika tumma pissa, vaikka edellisenä päivänä on tuntunut että juo tarpeeks. Johonki sitä häviää.
Hankin myös sellasen raskausmahaturvavyön itelleni. Onko teillä tai suunnitelmissa?
Mulla on enää neljä päivää töitä!
Ihan hullua että nää viikot vaan kiirehtii.
@Ismundo onko vielä "suunnitelmissa" lähteä viikonloppuna synnärille?
27+5