Pahoittelen jo nyt, että tästä tulee varmaan romaani. Pitää kirjoittaa silloin, kun pääsee kunnolla koneelle
Onnea kanssakulkijat plussista ja hyvistä viikkolukemista!
Sydänsuvenyö: ymmärrän kyllä huolesi ja toi jos mikä on ärsyttävää, ettei kukaan ota todesta! Ilmeisesti pitää itse sit olla tiukkana ja uskaltaa vaatia. Ja varmaan pitää varautua siihen, et joutuu pitämään vastaanotolla luentoa ivf-hoidoista ja alkion siirroista ja mistä siinä hommassa on kyse. Esikoista odottaessa mies kielsi kotidopplerin
voi tulla turhaa huolta, jos ei kuulu mitään. Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja muistelen, et jo hyvillä viikoillakin sai terkkari tehdä töitä, et sai mitään kuuluviin. Meillä sattui aikanaan mukava, eläkeiän kynnyksellä oleva reipasotteinen terkkari, joka ainakin otti ylimääräisille käynneille, jos olin huolissani. Muistan vieläkin, kun se sanoi mun panikointiin, että "kuule, sä et itse voi nyt mitään tehdä asioiden eteen, murehditaan sitten yhdessä, jos tulee oikeasti jotain murehdittavaa." Tuota sitten yritin itselleni hokea.
Nykyinen terkkari onkin sitten semmonen, joka lässyttää
Niin aikuiselle kuin lapselle. Hemmetin ärsyttävää
Veikkaan myös, että sillä vähän tietoa hoidoista. Tässä kylässä kun on paaaaljon lapsiperheitä pienillä ikäeroilla. Mistä siis päätelmäni on, ettei joka lapsi ole ivf:llä alkunsa saanut...
Mandala: Onneksi olkoon! Onpa vahvat viivat ja hyvät viikot!
Täällä pp 11. Eilen ja tänään Apteekin testiin selkeä viiva. Ei kyllä vielä kontrolliviivan vahvuinen. Turvottaa ja finnejä pukkaa, kiitos Lugesteronin.
Miten teitä on tuoresiirroissa ohjeistettu lopettamaan Luget? Soitin klinikalle ja hoitaja sanoi, että voin lopettaa ylihuomenna virallisena testipäivänä. Kuulemma oma keltarauhashormonin tuotanto on jo riittävä. Oon ihan kauhuissani!
Tai siis kyllä luotan hoitajan ammattitaitoon ja kokemukseen, mutta jotenkin sitä on niin kiinni näissä lääkkeissä.
To verikoe ja aattelin kysyy silloin vielä uudelleen. Hoitaja sanoi, et silloin on parilla päivällä Lugeja jatkettu, jos ekan verikokeen arvo on ollut odotettua matalampi. Google on käynyt kuumana ja ilmeisesti on tuoresiirroissakin tosi monenlaista käytäntöä. Mulla ei tietääkseni ole todettu mitään keltarauhasen vajaatoimintaa ja kohdun limakalvo on aina ollut hyvän paksuinen jne. Luteealivaihe on ollut 10-13vrk, mut siitä ei kukaan ole ollut huolissaan.