alkioden pisteet

Heissan! Eli alkioille annetaan pisteitä 1-4, joista ykkönen on paras ja nelonen huonoin. Luokitus tulee solun puhtauden mukaisesti. Yksityisellä klinikalla jossa olimme hoidossa ei siirretty kuin 1 ja 2 luokkaa mutta julkisella puolella siirretään ainakin myös kolmosta. Tulokseen se ei kuitenkaan kai kauheasti vaikuta.
 
Meillä siirrettiin yksityisellä 2-3 luokan alkio (joka kiinnittyi ja toivottavasti pysyykin :) ), toinen samanlainen pakastettiin. Lääkärimme mukaan puhdas 1-luokan alkio on melko teoreettinen.
 
Mä en kans ymmärrä noita numeroita. Kun pyysin kahden alkion siirtoa niin hoitaja sanoi että jos alkio on vaikka 3 luokkaa / laatuinen, en muista kumpaa nimitystä käytti, niin silloin siirretään vaan yksi koska se on niin hyvänlaatuinen. Se on kai niin paikkakohtaista miten niitä pisteytetään ja onko ne laatu- vai luokkanumeroita.
 
Mulle sanottiin että mikään alkio ei ole mikään kauheen hyvä että siks siirrettiin 2kpl 3 luokan alkiota ja pakkaseen meni yhdessä oljessa 4kpl 3-luokan alkiota... Että paikkakuntakohtaista tuntuu olevan ja ite siis asun Turussa.
 
Oulun väestöliitolla kertoivat et siirtävät 1-4 luokkaa olevia alkioita( 1 paras). Mulla kaikki pakkasessa olevat 3 luokkaa mut kehuivat niitä silti hyviksi. Nyt siirrettiin 8-soluinen 3 luokkaa oleva ja 7-soluinen 2-luokkaa oleva. Ja molempia kehuivat maasta taivaaseen.
 

Yhteistyössä