Alkaisitteko miehen kanssa jolla avioeroprosessi käynnissä

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
nopee
Minä aloin nykyisen mieheni kanssa seurustella harkinta-ajalla. Kun sitten ero virallisesti astui voimaan muutimme nykyisen mieheni kanssa yhteen n. 2kk kuluttua. :)
Eron olin jo läpikäynyt päässäni niin monesti ennen papereiden vientiä että se oli siinä vaiheessa tavallaan jo käsiteltykin.

sdfg
Jos mies asuisi omillaan, ei juuri puhuisi vaimostaan eikä osoittaisi minkäänlaista epävarmuutta eroaikeissaan, seurustella voisin. Yhteenmuuton ehtona olisi virallinen ero.

sdfg
Alkuperäinen kirjoittaja Näinkö se menee?;28396272:
Mitä mieltä olette miehestä, jolla eroprosessi meneillään, asuu vaimonsa kanssa ja kyseinen mies yritää toista, varattua naista?
Vaihtoehto 1: mies haluaa varmistaa seksin katkeamattomuuden. Muna vie miestä.

Vaihtoehto 2: miehen kotitaloustaidot ovat puutteelliset. Hän tarvitsee varaäidin kokkaamaan ja pyykkaamaan.

Vaihtoehto 3: miehen itsetunto on puutteellinen. Hän ei tunne olevansa omana itsenään riittävä, ellei hänellä ole joka hetki naista rinnallaan.

Vaihtoehto 4: miehen rahat ovat finito. Hän ei pysty kustantamaan itselleen poikamiesboksia.

Eri vaihtoehdot voivat esiintyä myös samanaikaisesti.

Välttelisin.

tero
Alkuperäinen kirjoittaja Näinkö se menee?;28396272:
Mitä mieltä olette miehestä, jolla eroprosessi meneillään, asuu vaimonsa kanssa ja kyseinen mies yritää toista, varattua naista?
no huh..
entinen minä olisi pyöritellyt päätään, ihmetellyt voiko oikeasti noin kusipäätä ollakaan ja lopuksi olisin varmasti haukkunut koko tyypin maanrakoon.

vaan itse olen nyt tilanteessa, jossa tapailen naimisissa olevaa naista, asun nykyisen vaimoni kanssa, ensimmäisen vaiheen hakemus on vasta laitettu eikä omaa asuntoa ole..
silti tosissani tein saada,tuon varatun naisen kokonaan itselleni, enkä todellakaan ail kaihtaa keinoja vaan teen kyllä ihan kaiken minkä ikinä voin, isommin lakia rikkomatta, jotta tuon ihanan naisen omakseni saan.

ikävä että sivullisetkin joutuvat kärsimään, mutta jos parisuhteet olisivat olleet kunnossa, emme koskaan olisi toisiimme sekaantuneet emmekö rakastuneet.
nyt uskon rakkauden voittoon, kaikki päätyy lopulta parhain päin ja olemme sekä minä että tuo ihana nainen, onnellsiia yhdessä.

Tero
Mitäkö on...
Uusi on kaniimpi, koulutetumpi, miellyttävämpää seuraa.
Elmänarvot kunnossa, kuten oli tukevalla exällä aikanaan,
Uusi on huomattavasti haluttavampi sekä halukkaampi,
Ja ennenkaikkea, seksi hänen kanssaan on jotakin täysin poikkeuksellista,
voisin sanoa tajunnanräjäyttävän upeaa.

Ikävää toki, että jo naimisissa mutta minä olen hänellä parempi kuin bykymiehensä.

"ninni"
No en alkais. Eroa on ihan hyvä työstää henkisestikin, vaikka paperit olis kunnossa. Avioero on iso juttu, vaikka siihen kuinka olis jo suhteen aikana valmistautunut. En haluais seurustella suhderiippuvaisen kanssa, vaan sellaisen aikuisen miehen, joka osaa käsitellä myös menneisyyttään.

äöåpoik
En, jos sillä on lapsia. Nyt kun olen kuulut ja nähnyt erotapauksia tuntuut että lähes aina ex-vaimo heittäytyy v-mäiseksi ämmäksi. Tietystiu se on voinut jo olla ja sen vuoksi ero on tullutkin

Yhteistyössä