Alkaisitteko miehen kanssa jolla avioeroprosessi käynnissä

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mun nykyinen alkoi vastaavassa tilanteessa tapaileen mua :)
Vasta olin viemässä eropaperia sitä seuraavalla viikolla kun tavattiin.
Ei ollut hänelle mikään ongelma eikä ole vieläkään vaikka harkinta-aika pättyy lokakuussa.
Kakkosvaiheen paperi tehdään heti kun mahdollista.

Joten voisin itsekin tehdä noin riippuen siitä mitä toinen on liitostaan ja erostaan puhunut.

[QUOTE="Vieras";28396185]Voisi tapailla, mutta en suhteeseen rupeaisi. Katselisin muutaman kuukauden - puoli vuotta, ennenkuin vakavaksi päästäisin.

Äkkiä olisin vain laastarisuhde.[/QUOTE]

Mulle ei kukaan ole koskaan laastarisuhde :heart:

Mikä ero on tapailulla ja suhteella?

[QUOTE="Vieras";28396212]Miten olisi sitoumuksen määrä. Siis omasta lähtökohdasta.

Siis tapailu tarkoittaa, että nähdään silloin tällöin, ei välttis seksiä tai yhteisiä öitä. Suhteessa ollaan sitoutuneita kaikilla elämän alueilla.

Miten näiden ero oli epäselvä?[/QUOTE]

kunhan kysyin, jokainen käsittää nuo tavallansa :)

jos on seksiä ja yhteisiä öitä, se on mielestäni jo suhde
tai vaikka vaan yhteisiä öitä niin on suhde

tapailu taas että nähdään harvakseltaan silloin tällöin eikä vietetä öitä yhdessä

tämä mun mielipide

Moraalitonta. Jos ero ei ole vielä virallinen, ei kenenkään pidä pitää itseään sinkkuna. Enkä tosiaan alkaisi olemaan kenenkään varatun kanssa.
ero voi olla virallinen vasta 2v päästäkin
erolappua ei ole pakko viedä ja jos on asuttu 2v erillään, avioliitto on ohi käräjäoikeudenkin puolesta

mä olen varmaan sitten eroa hakeva rouva :D
en sinkkuna itseäni vielä pidäkään kun prosessi kesken

Viimeksi muokattu:
tylsimys
En, Odottaisin että prosessi on ohi.
1) En halua olla laastari
2) enkä myöskään halua että sen tuleva ex voisi käyttää minua hyväkseen juoniessaan tulevaa ex:äänsä vastaan mahdollisesti katkerassa erohuumassaan.

"vieras"
En voisi alkaa. En haluaisi olla se sekoittaja. Enkä ymmärrä, miten joku itseään kunnioittava nainen voi niin tehdä. Antaisi eroaville oikeasti sen ajan, sen harkinta-ajan. Varsinkin, jos on kuullut, että toinen eron osapuolista haluaisi vielä yrittää. Vaikka kuinka asuisivat erillää jo. Ja jos suhteessa on lapsi/lapsia mukana. Luulen, että vain itsekäs, itselleen huonosti aiemmissa suhteissa käynyt "kostaja" voi tehdä sen, että alkaa seurustelemaan eroavan miehen kanssa. Oikea rakkaus kyllä odottaa, vaikka sen puoli vuotta. Seksi on vain seksiä. Sitä saa vapailta markkinoiltakin...

• Tykkää
Reactions: onnentuuli
[QUOTE="vieras";28396415]En voisi alkaa. En haluaisi olla se sekoittaja. Enkä ymmärrä, miten joku itseään kunnioittava nainen voi niin tehdä. Antaisi eroaville oikeasti sen ajan, sen harkinta-ajan. Varsinkin, jos on kuullut, että toinen eron osapuolista haluaisi vielä yrittää. Vaikka kuinka asuisivat erillää jo. Ja jos suhteessa on lapsi/lapsia mukana. Luulen, että vain itsekäs, itselleen huonosti aiemmissa suhteissa käynyt "kostaja" voi tehdä sen, että alkaa seurustelemaan eroavan miehen kanssa. Oikea rakkaus kyllä odottaa, vaikka sen puoli vuotta. Seksi on vain seksiä. Sitä saa vapailta markkinoiltakin...[/QUOTE]

entäs jos asiat on harkittu loppuun asti jo siinä vaiheessa kun eropaperi viedään ja se on vain muodollisuus?
molemmat osapuolet eroa haluavat?

aina ei tiedä vaan milloin se rakkaus vastaan tulee ja itse en seksisuhteita harrasta
elämää ei voi aina suunnitella että nyt mä teen ja toimin niin ja näin

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä