Alkaisitko tapaamaan miestä jonka ex on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin vaan

Vieras
Itse piru? Siis se on oikeasti todella inhottava ja ilkeä ihminen,heillä on yhteinen lapsi.
Se vihaa kaikkia naisia, ja varmasti tekisi sinun elämästä mahdollisimman vaikiaa, mies on kiltti ja alistunu aikoinaan naisen metkujen kanssa.

Tunnen kummanki entuudestaan ja tiedän että se nainen tekisi elämästäni helvettiä ja puhuis minusta pahaa kaikille yms..
Ollaan sen miehen kanssa nyt vaan kavereita,mutta kertoi että ihastunut on minuun.

No voisin tapailla (ilman että meidän suhdetta mitenkään virallistettaisiin lapsen silmissä, silleen siis vaan "isin kaverina" tai sit lapsen ollessa äidillään), mut mihinkään vakavampaan suhteeseen en kyllä alkaisi miehen kanssa, jolla lapsi ennestään, oli sen äiti vaikka mikä enkeli.

Onko nainen reagoinnut ystävyyteenne mitenkään? Jospa yrittäisit olla mukava exälle jos tapaatte joskus tai hän saa kuulla ystävyydestänne /suhteestanne. Eihän mies vaan naisen kanssa enää yhdessä asu? Eli onko heidän eronsa jo selvä? :)

No minä en hyvää miestä päästäisi ohi jonkun hullun naisen takia. Ellei mies sitten yhäkin ole hänen tossunsa alla.. Siinä tapauksessa en kyllä alkaisi.
Sinä et vaikuta ihastuneen mieheen.

Onko nainen reagoinnut ystävyyteenne mitenkään? Jospa yrittäisit olla mukava exälle jos tapaatte joskus tai hän saa kuulla ystävyydestänne /suhteestanne. Eihän mies vaan naisen kanssa enää yhdessä asu? Eli onko heidän eronsa jo selvä? :)

Minä olen yrittäny olla jo kauan aikaa sille mukava kun yhteisiä tuttuja on, se vaan on oikeasti"naistenvihaaja"on vaikea olla mukava kun on niin kylmä ja ilkeä.
Nainen ei tiedä kaveruudestamme koska olen pitänyt sen hyvin salassa,juuri tuon pelon vuoksi että mitä tekee minun elämälle:(
Heidän erostaan en juuri tiedä, en ole kyselly kun itse olen ollut 100% vaan kaverilinjalla, en ole edes osannu ajatella miestä muuten, juuriki tuon exän vuoksi.

Kai sen tiedät asuvatko yhdessä? Jos asuvat sitten en alkaisi mihinkään ennen kuin on omat osoitteet. Mitä mies on on tuumannut exänsä toiminnasta? Aika kinkkinen juttu. Varmaan kannattaa miettiä tarkaan mitä oikeasti miehestä haluat. Onko sulla lapsia? Jos on ,miettisin vielä tarkempaan.

No minä en hyvää miestä päästäisi ohi jonkun hullun naisen takia. Ellei mies sitten yhäkin ole hänen tossunsa alla.. Siinä tapauksessa en kyllä alkaisi.
Sinä et vaikuta ihastuneen mieheen.

En tiedä olenko ihastunu ja kannattaako ylipäätänsä edes olla, minulla on oma elämä mallillaan oman lapseni kanssa.
Itse olen hyvin kiltti ja rauhaa rakastava ihminen,en välittäis mistään draamoista elämässäni.
Se mies on myös hyvin kiltti ja mukava,hyvä mies mutta se ex-nainen on pelottava.
Sen miehen kaveri(miespuolinen)joka on minunki hyvä kaveri on sanonu, että se nainen on oikea piru muille naisille ja helvetti on irti jos löytää uuden naisen.

Mä olen sellainen itse piru. Varmasti olen, jos ex on jotain nykyiselle naiselleen kertonut. Mutta kaikkipa ei olekaan niin mustavalkoista. Kannattaa miettiä myös se miehen osallisuus kaikkeen. Ja lapsi/lapset. Mä en ole millään tapaa mustasukkainen exästä, olkoot ja eläkööt miten parhaaksi näkee, mutta jos vetää lapsemme mukaan mihin sattuu, niin en ole enää itse piru vaan jopa piru perkele.

Kai sen tiedät asuvatko yhdessä? Jos asuvat sitten en alkaisi mihinkään ennen kuin on omat osoitteet. Mitä mies on on tuumannut exänsä toiminnasta? Aika kinkkinen juttu. Varmaan kannattaa miettiä tarkaan mitä oikeasti miehestä haluat. Onko sulla lapsia? Jos on ,miettisin vielä tarkempaan.

En ole miehen kanssa puhunu exästä,en halua udella näin kaverina tuollaisista.
Kyllä asuvat eri osoitteissa,mutta pari viikkoa sitte näin sen naisen ajelevan miehen autolla.
Hankala tilanne ja miettiny olen että sanon sille miehelle vaan nätisti ettei kiinosta,kun en tosiaan halua elämääni mitään ylimääräistä. Harmi sinänsä kun miehessä itsessään ei mitään vikaa ole.

Ainahan voi kokeilla. Mitä ex pystyisi oikeasti tekemään? Onko vaikuttavassa asemassa tylöelämässä? Pystyisikö häiriköimään lapsesi elämää? Mutta oletko varma että mies ei pidä peliä exänkanssa jos nainen kerran noin mustasukkainen? Itse kerran vastaavanlaisessa tilanteessa olin ja selvisikin että mies lupaili exälleen mahdollisuutta yhteenpaluusta ja exä oli aika hurjana koko "suhteemme ajan". Eikä ihme kun koko sotku selvisi. Onhan oita hulluja olemassa mutta mihin ne oikeasti kykenee muuta kun suutan soittamaan? :D

Ahaa, siis tällainen tapaus. Ongelma on siis nimenomaan ne muut naiset, ei ex tai yhteinen lapsi.
Voisin ehkä harkita asiaa, välttäisin kaikki kontaktit tähän naiseen sen jälkeen.

[QUOTE="Anne";24181273]Mä olen sellainen itse piru. Varmasti olen, jos ex on jotain nykyiselle naiselleen kertonut. Mutta kaikkipa ei olekaan niin mustavalkoista. Kannattaa miettiä myös se miehen osallisuus kaikkeen. Ja lapsi/lapset. Mä en ole millään tapaa mustasukkainen exästä, olkoot ja eläkööt miten parhaaksi näkee, mutta jos vetää lapsemme mukaan mihin sattuu, niin en ole enää itse piru vaan jopa piru perkele.[/QUOTE]

Mustavalkoista tai ei,tiedän naisen ennen kuin kummallakaan ollut lapsia.
Ollut silloinki jo samanlainen, oma exäniki tunsi hänet ja sanoi että tuossa on kyllä nainen joka vihaa kaikkia naisia,oli syytä tai ei. Kuten minua,olin vakituisessa parisuhteessa exäni kanssa ja hän tuon miehen,silti oli ilkeä ja kylmä minulle kun vaan tervehdin häntä(yställisyydestä), nuoria kun oltiin ja samoissa"piireissä"liikuttiin.

Ainahan voi kokeilla. Mitä ex pystyisi oikeasti tekemään? Onko vaikuttavassa asemassa tylöelämässä? Pystyisikö häiriköimään lapsesi elämää? Mutta oletko varma että mies ei pidä peliä exänkanssa jos nainen kerran noin mustasukkainen? Itse kerran vastaavanlaisessa tilanteessa olin ja selvisikin että mies lupaili exälleen mahdollisuutta yhteenpaluusta ja exä oli aika hurjana koko "suhteemme ajan". Eikä ihme kun koko sotku selvisi. Onhan oita hulluja olemassa mutta mihin ne oikeasti kykenee muuta kun suutan soittamaan? :D

Niin kun noin sanoit niin en oikeastaan tiedä mihin pystyisi, varmaan vaan haukkuisi minut pitkin kyliä ja väittäisi huonoksi äidiksi, joka on sekopää jne.. näin siis luulen käyvän.

Mustavalkoista tai ei,tiedän naisen ennen kuin kummallakaan ollut lapsia.
Ollut silloinki jo samanlainen, oma exäniki tunsi hänet ja sanoi että tuossa on kyllä nainen joka vihaa kaikkia naisia,oli syytä tai ei. Kuten minua,olin vakituisessa parisuhteessa exäni kanssa ja hän tuon miehen,silti oli ilkeä ja kylmä minulle kun vaan tervehdin häntä(yställisyydestä), nuoria kun oltiin ja samoissa"piireissä"liikuttiin.

Höh, kuullostaa tosi ikävälle ihmiselle. Mutta se on vaan ex. Miettisin sitte tarkkaan että miten kaikki mahdolliset konfliktit vois välttää. Esim välttelee tän tapauksen tapaamista tjs.

[QUOTE="Anne";24181304]Ahaa, siis tällainen tapaus. Ongelma on siis nimenomaan ne muut naiset, ei ex tai yhteinen lapsi.
Voisin ehkä harkita asiaa, välttäisin kaikki kontaktit tähän naiseen sen jälkeen.[/QUOTE]

Kyllä nimenomaan muut naiset, hänen miespuolisten kaverien tyttöystävät ollu sille myrkkyä aina ja ollut niille kylmä,ei tervehdi eikä vastaa kuulumisien kyselyihin jos samassa kyläpaikassa ollut.
Miehille on kiva ja mukava,siis oikein hyvä kaveri.

Mun miehen exä oli melkoinen hullu kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa. Tää exä oli jo tahollaan kihloissa ja oli ollut erossa se jättävä osapuoli, mutta kun alettiin seurustella, tää neiti alkoi mm. stalkkaamaan mua netissä, urkkimaan miehen kavereilta kuinka hoidan koiraani jne. ja soitteli mun miehelle haukkuen mua.

Kerran jopa soitti (teko)itkien mun miehelle että nyxänsä hakkaa häntä, ja pitää päästä mun miehen luo pakoon. No tulihan se sieltä, mutta ei sillä oikeasti mitään hätää ollut. Tuli vaan kyyläämään mua, mutta lähti ovet paukkuen pois kun jossain vaiheessa tulin makuuhuoneesta (olin nukkumassa, ja mies koitti jutella exänsä kanssa olkkarissa) pelkkään peittoon kietoutuneena käymään röökillä. Hän varmaan luuli et oltiin just panemassa kun paukki mun miehen opiskelijaboxiin. :D

Viimeinen niitti oli kun tää tyttö soitti mun miehelle ja alkoi mussuttamaan siitä että mä olin ottanut liian ison tatuoinnin. :D Laitoin hänelle ystävällisen viestin s.postiin, että jos hän oikeasti on noin kiinnostunut musta, niin on tervetullut kahville tai saa vaikka soittaa mulle ja tivata multa suoraan niistä asioista jotka mieltä painaa. Siitäkös se naikkonen veti lopulliset herneet nenään, ja lopulta mun miehellä meni kuppi nurin kuunnellessa niitä itkupotkuraivaripuheluita. Sen jälkeen eivät ole kuulleet toisistaan mitään.

Vaikka meno oli alkuun aika hullua, niin sanoisin ap:lle. että jos voit olla varma että ko. mies puolustaisi sua exänsä edessä, niin voit alkaa suhteeseen. Jos taas hän edelleen nöyristelee sitä naista, niin kannattaa varmaan jättää väliin. Kyllä se exä varmasti rauhoittuu kun huomaa ettei hänen riehumisestaan ole mitään hyötyä.

Onko mies tavannut sun lasta? Ovatko lapsenne keskenään tavanneet? Näkeekö mies lastaan paljon? Jos on hyvä lastenkanssa (sellaista meistä harvoin löytää)! Tutustuisin ja katsoisin mihin juttu johtaa... Kyllä jos paketti on kohdillaan niin exästä en välittäisi. Ainut tietenkin on jos ex on tooosi ilkeä hän ei anna sinun olla lapsenkanssa missään tekemisissä ja yrittää ehkä meistä kiristää lapsen avulla. Mutta jos oikeasti miehestä tykkään, älä anna exän vaikuttaa elämääsi.

Yhteistyössä