Alkaisitko suhteeseen bi-miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja El padre
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tottaki alkaisin, mutta vaadin kyllä suhteessa molemminpuolista parisuhteessa pitäytymistä.
oleni itse bi,eikä ole tuottanut ongelmaa olla uskollinen niin miehelleni, kuin häntä edeltäneille naisystävilleni.
Sinkkujen yhdenillanjutut on ihan erikseen

Viimeksi muokattu:
En mä nyt alkais kenenkään kaa kun en ole sinkku. Mutta jos oisin niin en alkaisi olemaan kuin heteron kanssa koska en sitten haluaisi myöhemmin kuulla etten riitä kun mulla ei ole pippeliä.

[QUOTE="hey";29860033]siis et alkaisi koska olet homofobinen uskis. hihih[/QUOTE]

Joo hihi vaan sullekin. Jos ihan hirveesti aina hihityttää niin kannattaa mennä lääkäriin, ei ehkä oo normaalia.

[QUOTE="jjjjj";29855788]Tämä on varmasti totta. Mutta kun moni pelkää, että mies sitten sekstaisi kenen kanssa vaan, niin mä en sitä pelkäisi. Ja luulen, että soisin hänelle jopa tuon vakituisen sivusuhteen, kunhan hoitaisi sen asiallisesti. En jotenkin vaan osisi olla siitä mustasukkainen...[/QUOTE]

Kunhan se ei sitten rakastuisikin siihen vakituiseen sivusuhteeseen, kun esim. tämä vaatisi valitsemaan, niin ottaisikin hänet. Miksi kummassa uskot että sinä olisit aina se ykkönen?
Kyllähän se toiseen sänkyyn hyppiminen, kuten kyllä joskus läheinen ystävyyskin on aina tulella leikkimistä, siinä voi tunteet roihahtaa.

Itte seurustelen miehen kanssa jolla oli yksi kesä sutinaa, tai kokeilua kai enemmänkin yhden umpihomon kanssa. Mutta selvis vissiin että tykkää enemmän pimpsasta?

Olihan se ens alkuun jotenkin kova pala sulatella :D Mutta mikäs siinä, kai aika monella on ollut säätöjä jotka ei ehkä ole ihan niitä normaaleimpia ja ns. hyväksyttyjä?

Ja olen tämän kyseisen homonkin kanssa kaverustunut =)

Perheelleni sitä vastoin en ole kertonut miehen menneisyydestä :laugh:

Olen oikeasti todella suvaitsevainen eikä mulla ole mitään ketään vastaan mutta en usko että alkaisin suhteeseen bi-miehen kanssa. Pelkäisin ehkä sitä että puuttuuko suhteestamme miehen mielestä jotain, you know..

• Tykkää
Reactions: El padre
16 vuoden liitto "bi-miehen" kanssa päättyi, kun mies alkoikin pohtimaan josko onkin homo. Tutustui homomiehiin Qruiserin kautta. Otti sitten kaverinsa kanssa toisiltaan suihin. Sen jälkeen mulle vakuutteli ettei tiedä onko bi vai homo, mutta Qruiserissa kirjoittelee esittäytyen täyshomona.

En jaksanut enää sitä sekoilua. Joten jatkossa: pelkkä hetero, kiitos.

[QUOTE="jjjjj";29855788]Tämä on varmasti totta. Mutta kun moni pelkää, että mies sitten sekstaisi kenen kanssa vaan, niin mä en sitä pelkäisi. Ja luulen, että soisin hänelle jopa tuon vakituisen sivusuhteen, kunhan hoitaisi sen asiallisesti. En jotenkin vaan osisi olla siitä mustasukkainen...[/QUOTE]

Täytyy nostaa hattua sulle. Itse en pystyisi samaan. Olisin ihan älyttömän mustis.

[QUOTE="jooo";29856099]En alkais. Mulle ne bi-ihmiset on niitä kaapissa olevia, jotka haluaa, että julkisivu kunnossa. Olen siis jotenkin niin rajoitteinen, että uskon bi ihmisen olevan todellisuudessa homoseksuaalin.[/QUOTE]

Olet rajoittunut, se on selvä.

Luultavasti joo, kunhan mies kertoisi siitä rehellisesti. Eikä harrastaisi yhdenillan juttuja kenen kanssa + käyttäisi kumia. Eli luottamus pitäisi olla kohdillaan. Joku miespuolinen "vakukumppani" esim ystävä, jonka kanssa olisi silloin tällöin seksiä olisi minulle ok, kunhan minun kanssa olisi ns pääsuhde. Mä en jotenkin miellä toista mistä uhaksi, kun minusta me painitaan eri sarjoissa, minä ja miehet. Mutta reilua ja luottamuksen arvoista peliä vaadin. Esim en tykkäisi jos yhdessä sovitut menot jäis pois viime hetkellä miehen vuoksi.

Olet hyvin suvaitsevainen :D

Yhteistyössä