Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mä nyt alkais kenenkään kaa kun en ole sinkku. Mutta jos oisin niin en alkaisi olemaan kuin heteron kanssa koska en sitten haluaisi myöhemmin kuulla etten riitä kun mulla ei ole pippeliä.
En mä nyt alkais kenenkään kaa kun en ole sinkku. Mutta jos oisin niin en alkaisi olemaan kuin heteron kanssa koska en sitten haluaisi myöhemmin kuulla etten riitä kun mulla ei ole pippeliä.
Joo hihi vaan sullekin. Jos ihan hirveesti aina hihityttää niin kannattaa mennä lääkäriin, ei ehkä oo normaalia.
En alkaisi. En edes mieti pettämistä, mutta biseksuaalit eivät mun mielestä ole tarpeeksi sinut itsensä kanssa jos eivät edes seksuaalista suuntautumistaan ole kyenneet määrittelemään, joten ei kiitos minulle.
Luultavasti joo, kunhan mies kertoisi siitä rehellisesti. Eikä harrastaisi yhdenillan juttuja kenen kanssa + käyttäisi kumia. Eli luottamus pitäisi olla kohdillaan. Joku miespuolinen "vakukumppani" esim ystävä, jonka kanssa olisi silloin tällöin seksiä olisi minulle ok, kunhan minun kanssa olisi ns pääsuhde. Mä en jotenkin miellä toista mistä uhaksi, kun minusta me painitaan eri sarjoissa, minä ja miehet. Mutta reilua ja luottamuksen arvoista peliä vaadin. Esim en tykkäisi jos yhdessä sovitut menot jäis pois viime hetkellä miehen vuoksi.