Alkaako muilla hoitoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peuhu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla jarrutellaan vielä tammikuu ja sitten helmikuulla yritetään jälleen kerran koeputkea. Pelkäänpä että on aika lähella vimesiä hoitoja, en kyllä vielä halua sanoa sitä ääneen... :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 14:47 irja kirjoitti:
Mulla jarrutellaan vielä tammikuu ja sitten helmikuulla yritetään jälleen kerran koeputkea. Pelkäänpä että on aika lähella vimesiä hoitoja, en kyllä vielä halua sanoa sitä ääneen... :ashamed:

Älähän nyt vielä luovuta.
Jospa se nyt sitten onnistuisi.

Pitäisi taas aloittaa hoidot tammikuussa, mutta taitaapi siirtyä työni takia.

Jaksamisia

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 13:27 Nala79 kirjoitti:
Meillä on suunnitteilla PAS tammikuulle. Siirto ajoittunee viikolla 3. Toivottavasti pääsemme piinailemaan samaan aikaan =)
.
Meillä osuu siirto viikolle 5 jos kaikki menee hyvin... sä varman jo teet raskaustestiä siinä vaiheessa ja toivottavasti positiivisen. Se aina antaa itsellekin uskoa jos muilla tärppää.

Mulla nenäsuihkeitten kans mennyt ihan kivasti ei mitään sivu oireita ole ollut, mut aika on vaan niiiiin pitkä ennen kuin pääsee alkion siirtoihin saakka... kärsivällisyyttä vaan itsekullekkin huoh.

Jännä toi PAS juttukin kun mulla ei annettu PAS hoidon aikana minkäänlaisia lääkkeitä muutakuin jälkeenpäin luget...kaikilla on niin erilaisia hoitoja!!! MÄ PIDÄN PEUKKUJA ETTÄ ONNISTUU TEIDÄN PAS:it nehän on jo reilun viikon päästä ...kiiks

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 12:38 MIKSI kirjoitti:
Mulla nenäsuihkeitten kans mennyt ihan kivasti ei mitään sivu oireita ole ollut, mut aika on vaan niiiiin pitkä ennen kuin pääsee alkion siirtoihin saakka... kärsivällisyyttä vaan itsekullekkin huoh.

Jännä toi PAS juttukin kun mulla ei annettu PAS hoidon aikana minkäänlaisia lääkkeitä muutakuin jälkeenpäin luget...kaikilla on niin erilaisia hoitoja!!! MÄ PIDÄN PEUKKUJA ETTÄ ONNISTUU TEIDÄN PAS:it nehän on jo reilun viikon päästä ...kiiks
[/quote

Siis olen oikeesti peuhu, vastasin vaan kysymykseen toisella palstalla niin jäi väärä nimimerkki. :ashamed:

\

Kauanko keskimäärin yiritätte ennen kuin lopetatte hoidot? Meillä mies haluaa odotella ja odotella hoitoihin menoa, kuulemma kun haluan kaikki heti tässä ja nyt. Mutta näin se ei mene, harvalla kun tärppää heti. Ja ikää pian 35-v.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 13:09 minä kirjoitti:
\

Kauanko keskimäärin yiritätte ennen kuin lopetatte hoidot? Meillä mies haluaa odotella ja odotella hoitoihin menoa, kuulemma kun haluan kaikki heti tässä ja nyt. Mutta näin se ei mene, harvalla kun tärppää heti. Ja ikää pian 35-v.

Meillä on ivf vauva syntynyt 2003. Joulukuussa 2004 tehtiin pas joka ei onnistunut, maaliskuussa 2005 tehtiin uusi ivf hoito joka myöskään ei onnistunut. Silloin mietimme vakaasti, että nämä hoidot riittävät (koin tuon viimeisen ivf hoidon todella vaikeena). Nyt on kuitenkin ruvettu vielä miettimään, että jospa kuitenkin vielä kerran yritettäisiin. Ajankohtana ehkä kevät tai alkukesä. Joten meillä tätä yritystä on ollut kaikkiaan siis vuodesta 2003.
Minkä takia miehesi haluaa odotella? Onko teillä jo lapsia? Sinulla kuitenkin jo ikää 35 v.

Meillä alkaa nyt toinen vuosi hoitoja, ja tää vuosi vielä yritellään mutta tuskinpa enää sitten, kaikki on sitten koitettu omilla ja vieraan soluilla ja on vain käännettävä uusi sivu elämässä jos tulosta ei tule.
Adoptioon emme lähde.

Me ei kanssa kovin montaa kertaa enää varmaan yritetä kun ikääkin on kohta 38 vuotta et jos ei kohtapuoliin tärpää niin ei varmaan sit ollenkaan.

Kyllä 35 vuoden ikä on jo niin paljon ettei hoitoihin menoa kannata enää mun mielestä lykätä koska ei kuitenkaan välttämättä heti edes tärppää. Valitettavan usein lapsettomuus hoidot on vuosien projekteja.

Mun taustaa: 1999 annettu lupa lapsen tulla
2003 menin sitten gynelle
2004 löytyi kilpirauhasen vajaatoiminta ja ovuloimattomuus,alkuvuosi kokeiltiin clomeja ilman tulosta ja lähete lapsettomuuspolille
11/04 ensikäynti ja heti aloitettiin inseminaatio
02/05 toinen inseminaatio
05/05 kolmas inseminaatio
11/05 IVF
Koskaan ei oo tullu plussaa ei ees haamua testiin!

Nyt on seuraavana siis PAS 01/06, nyt zumenonit ja siirron aikoihin aloitetaan lisäksi lugestronit.

Meillä on ajateltu niin, että ensimmäiseen lapseen satsaamme, mutta toista sitten täytyy miettiä. Jos jää alkioita pakkaseen niin ne voidaan hakea, mutta uudelleen koko rumpa???

[/quote]

Meillä on ivf vauva syntynyt 2003. Joulukuussa 2004 tehtiin pas joka ei onnistunut, maaliskuussa 2005 tehtiin uusi ivf hoito joka myöskään ei onnistunut. Silloin mietimme vakaasti, että nämä hoidot riittävät (koin tuon viimeisen ivf hoidon todella vaikeena). Nyt on kuitenkin ruvettu vielä miettimään, että jospa kuitenkin vielä kerran yritettäisiin. Ajankohtana ehkä kevät tai alkukesä. Joten meillä tätä yritystä on ollut kaikkiaan siis vuodesta 2003.
Minkä takia miehesi haluaa odotella? Onko teillä jo lapsia? Sinulla kuitenkin jo ikää 35 v.
[/quote]

Minulla yksi lapsi. Ja hoidot tarvitaan hänen takiaan, huonot siittiöt. Aluksi olisi halunnut yritellä luomusti mutta en suostunut teorialla "vain yksi siittiö riittää". Hän kun voi hankkia hoidoilla tai ajankanssa vaikka viisikymppisenä ja minulla taas ei nyt ole aikaa LAINKAAN tuhlattavana. Hänestä ei stressiä vaikka pian olen 35-v....Minäkuuulemma haluan kaikki tässä nyt. Hänellä vaatisi hoidoy suunnittelua työn kanssa, spermaa ei pakasteta kun ei olew tarpeeksi hyvä.

Mitä mieltä olette.

Meillä aluillaan eka IVF. Tänään otin ekan Terolutin. Nenäsumutus alkaa 17.1. Punktio viikolla 7. Jännitys tiivistyy. Varsinkin kun en oikein vielä tiedä tätä kuviota kunnolla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2006 klo 21:45 odottamaton kirjoitti:
Meillä aluillaan eka IVF. Tänään otin ekan Terolutin. Nenäsumutus alkaa 17.1. Punktio viikolla 7. Jännitys tiivistyy. Varsinkin kun en oikein vielä tiedä tätä kuviota kunnolla.

Jännitys todella tiivistyy, mä olen kohta viikon käyttänyt sumutetta ja punktio on toivottavsti viikolla 5 eli varmaan teen jo raskaustestiä sit kun sulla on punktio. Käyn sit täällä aina kertomassa hoitojen aikana aina kun on jotain kerrottavaa. Onnea vaan teillekin matkaan, kiva kun näin paljon muitakin yrittämässä samaan aikaan.

\
[/quote]

Minulla yksi lapsi. Ja hoidot tarvitaan hänen takiaan, huonot siittiöt. Aluksi olisi halunnut yritellä luomusti mutta en suostunut teorialla "vain yksi siittiö riittää". Hän kun voi hankkia hoidoilla tai ajankanssa vaikka viisikymppisenä ja minulla taas ei nyt ole aikaa LAINKAAN tuhlattavana. Hänestä ei stressiä vaikka pian olen 35-v....Minäkuuulemma haluan kaikki tässä nyt. Hänellä vaatisi hoidoy suunnittelua työn kanssa, spermaa ei pakasteta kun ei olew tarpeeksi hyvä.

Mitä mieltä olette.

[/quote]

Olisko sinun mahdollisuus saada miehesi "houkuteltua" mukaan keskustelemaan asiasta lapsettomuuslääkärin kanssa. Luulen, että lääkäri kertoo faktat niinkuin ne ovat joten tuon sinun iän puoleenkin hän kuulisi asiat "ylemmältä taholta". Voisit vaikka sanoa miehelle että käydään juttelemassa ja kysymässä tilanteesta lääkäriltä ja mietitään/suunnitellaan eteenpäin sen jälkeen.

Olisko sinun mahdollisuus saada miehesi "houkuteltua" mukaan keskustelemaan asiasta lapsettomuuslääkärin kanssa. Luulen, että lääkäri kertoo faktat niinkuin ne ovat joten tuon sinun iän puoleenkin hän kuulisi asiat "ylemmältä taholta". Voisit vaikka sanoa miehelle että käydään juttelemassa ja kysymässä tilanteesta lääkäriltä ja mietitään/suunnitellaan eteenpäin sen jälkeen.
[/quote]

siis ollaan oltu juttelemassa, mutta kukaan muu kuin minä (naisena) ole sitä mieltä että kiire!!!!!

heips! täällä kans yks joka läpikäymässä ekaa ivf hoitoa. kolmatta viikkoa sumuttelen ja viime viikolla aloitin piikittelyn. olen 31-vuotias ja mieheni 37v. käydään väestöliitossa. huomenna olis ultra ja labra.vkolla 3 punktio...kyllä alkaa mielessä pyörimään, et mitä jos..mitä jos ei sittenkään...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 17:55 pikku myy kirjoitti:
heips! täällä kans yks joka läpikäymässä ekaa ivf hoitoa. kolmatta viikkoa sumuttelen ja viime viikolla aloitin piikittelyn. olen 31-vuotias ja mieheni 37v. käydään väestöliitossa. huomenna olis ultra ja labra.vkolla 3 punktio...kyllä alkaa mielessä pyörimään, et mitä jos..mitä jos ei sittenkään...

Voi sua onnenpekkaa kun niin pitkällä jo olet että viikolla 3 punktio, itsellä aika todella matelee. Ensi viikolla vasta pistoshoidon aloitus käynti. Peukkuja pidetään sullekin, käy aina keromassa miten menee jos jaksat.

Tervehdys!

No nyt tapahtuu jotain täälläkin, eli aloitan Puregon-pistokset huomenna. Ekaa ultraa ei vielä varattu. Mutta TOIVON, että punktio ja mahdollinen tuoresiirto olisi jo tämän kuun lopulla, ja että selviän tästä rupeamasta ilman hyperiä tai muuta ylimääräistä komplikaatiota. Vähän hirvittää, mutta kerta päätettiin vielä yrittää...

No, asiat selviää, kun nähdään, miten rakkulat alkaa kehittyä.

Onnea meille kaikille yrityksiin! :flower: =)

Yhteistyössä