P
peuhu
Vieras
Tammiikuussa, meillä alkaa ivf hoidot 2.päivä tammikuuta väestöliitolla. Onko muita suunnilleen samoihin aikoihin hoidossa olevia?Vaihdeltais kuulumisia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 14:47 irja kirjoitti:Mulla jarrutellaan vielä tammikuu ja sitten helmikuulla yritetään jälleen kerran koeputkea. Pelkäänpä että on aika lähella vimesiä hoitoja, en kyllä vielä halua sanoa sitä ääneen... :ashamed:
.Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 13:27 Nala79 kirjoitti:Meillä on suunnitteilla PAS tammikuulle. Siirto ajoittunee viikolla 3. Toivottavasti pääsemme piinailemaan samaan aikaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 12:38 MIKSI kirjoitti:Mulla nenäsuihkeitten kans mennyt ihan kivasti ei mitään sivu oireita ole ollut, mut aika on vaan niiiiin pitkä ennen kuin pääsee alkion siirtoihin saakka... kärsivällisyyttä vaan itsekullekkin huoh.
Jännä toi PAS juttukin kun mulla ei annettu PAS hoidon aikana minkäänlaisia lääkkeitä muutakuin jälkeenpäin luget...kaikilla on niin erilaisia hoitoja!!! MÄ PIDÄN PEUKKUJA ETTÄ ONNISTUU TEIDÄN PAS:it nehän on jo reilun viikon päästä ...kiiks
[/quote
Siis olen oikeesti peuhu, vastasin vaan kysymykseen toisella palstalla niin jäi väärä nimimerkki. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 14:47 irja kirjoitti:Mulla jarrutellaan vielä tammikuu ja sitten helmikuulla yritetään jälleen kerran koeputkea. Pelkäänpä että on aika lähella vimesiä hoitoja, en kyllä vielä halua sanoa sitä ääneen... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 06.01.2006 klo 13:09 minä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2005 klo 14:47 irja kirjoitti:Mulla jarrutellaan vielä tammikuu ja sitten helmikuulla yritetään jälleen kerran koeputkea. Pelkäänpä että on aika lähella vimesiä hoitoja, en kyllä vielä halua sanoa sitä ääneen... :ashamed:
Kauanko keskimäärin yiritätte ennen kuin lopetatte hoidot? Meillä mies haluaa odotella ja odotella hoitoihin menoa, kuulemma kun haluan kaikki heti tässä ja nyt. Mutta näin se ei mene, harvalla kun tärppää heti. Ja ikää pian 35-v.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2006 klo 21:45 odottamaton kirjoitti:Meillä aluillaan eka IVF. Tänään otin ekan Terolutin. Nenäsumutus alkaa 17.1. Punktio viikolla 7. Jännitys tiivistyy. Varsinkin kun en oikein vielä tiedä tätä kuviota kunnolla.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 17:55 pikku myy kirjoitti:heips! täällä kans yks joka läpikäymässä ekaa ivf hoitoa. kolmatta viikkoa sumuttelen ja viime viikolla aloitin piikittelyn. olen 31-vuotias ja mieheni 37v. käydään väestöliitossa. huomenna olis ultra ja labra.vkolla 3 punktio...kyllä alkaa mielessä pyörimään, et mitä jos..mitä jos ei sittenkään...