Alkaako jätkän moden ura häämöttään loppua?

Viblsp
Mut ku toi teki noin, epistä!

Mun kirjoituksia on myös poistettu ja myönnän että aiheesta useimmiten. Hienoa että moderaattorit ovat paikalla. Vai olikos tää nyt sitä pyllyn nuolemista? ;)

Tuleepa mieleen että monille on määrä tärkeämpää kuin laatu....
 
hei rakas ylläpito!
en tiedä oletteko kuulleet vielä minusta mutta olen palstaillut jo jonkin aikaa hienolla palstallanne. pidän uudistuksesta erittäin paljon, mutta minulla olisi vielä kehitysideoita takataskussa.
sain sisäpiiri tietoa että Jätkä-moderaattorinne olisi mahdollisesti saamassa potkuja joten ajattelin hakea hänen paikkaansa. olen työskennellyt ahkerasti netin parissa ja osaan muokata tekstiä. poistan hävyttömyydet ja annan tarvittaessa piiskaa.
jos paikan saadakseni tarvitsee ****** jotakuta, olen valmis.
terveisin fjonga
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
hei rakas ylläpito!
en tiedä oletteko kuulleet vielä minusta mutta olen palstaillut jo jonkin aikaa hienolla palstallanne. pidän uudistuksesta erittäin paljon, mutta minulla olisi vielä kehitysideoita takataskussa.
sain sisäpiiri tietoa että Jätkä-moderaattorinne olisi mahdollisesti saamassa potkuja joten ajattelin hakea hänen paikkaansa. olen työskennellyt ahkerasti netin parissa ja osaan muokata tekstiä. poistan hävyttömyydet ja annan tarvittaessa piiskaa.
jos paikan saadakseni tarvitsee ****** jotakuta, olen valmis.
terveisin fjonga
:eek: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
hei rakas ylläpito!
en tiedä oletteko kuulleet vielä minusta mutta olen palstaillut jo jonkin aikaa hienolla palstallanne. pidän uudistuksesta erittäin paljon, mutta minulla olisi vielä kehitysideoita takataskussa.
sain sisäpiiri tietoa että Jätkä-moderaattorinne olisi mahdollisesti saamassa potkuja joten ajattelin hakea hänen paikkaansa. olen työskennellyt ahkerasti netin parissa ja osaan muokata tekstiä. poistan hävyttömyydet ja annan tarvittaessa piiskaa.
jos paikan saadakseni tarvitsee ****** jotakuta, olen valmis.
terveisin fjonga
:LOL: :LOL: Jos ei tuolla hakemuksella oteta niin ei sitten millään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
oli siitä mun kaverista. ja abortista. jotkut sai kuvan että halusin toista mollata.muta onko se syy poistaa ketju?
juuh, pakko myöntää et joskus ihan ihmeellisistä syistä vedetään koko ketju pois :/ siis ymmärrän jos oikeen niinkön pahaa tekstiä olis mutta jos eriäviä mielipiteitä kirjotellaan ja kiivaaksi välillä käviskin niin sellaset sais kumminki olla , mun mielestä siis. Tosin mä en sen pidemmälle just sitä ketjua lueskellu et miten siinä keskustelu edistyi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
hei rakas ylläpito!
en tiedä oletteko kuulleet vielä minusta mutta olen palstaillut jo jonkin aikaa hienolla palstallanne. pidän uudistuksesta erittäin paljon, mutta minulla olisi vielä kehitysideoita takataskussa.
sain sisäpiiri tietoa että Jätkä-moderaattorinne olisi mahdollisesti saamassa potkuja joten ajattelin hakea hänen paikkaansa. olen työskennellyt ahkerasti netin parissa ja osaan muokata tekstiä. poistan hävyttömyydet ja annan tarvittaessa piiskaa.
jos paikan saadakseni tarvitsee ****** jotakuta, olen valmis.
terveisin fjonga
Taidan jo arvata kuka saa ekana bannin jos Fjongasta tulee mode.. :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
oli siitä mun kaverista. ja abortista. jotkut sai kuvan että halusin toista mollata.muta onko se syy poistaa ketju?
juuh, pakko myöntää et joskus ihan ihmeellisistä syistä vedetään koko ketju pois :/ siis ymmärrän jos oikeen niinkön pahaa tekstiä olis mutta jos eriäviä mielipiteitä kirjotellaan ja kiivaaksi välillä käviskin niin sellaset sais kumminki olla , mun mielestä siis. Tosin mä en sen pidemmälle just sitä ketjua lueskellu et miten siinä keskustelu edistyi :)
harmi,kun lähin pian sen jälkeen pois kun olin kirjoittanut olisin halunnut lukea mitä ihmiset kirjoiti. sentäs joku ymmärsi mua,eikä kaikki aatellut että halun mässäillä kaverin surulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
niin ja jos syy selviää että miksi poistettiin niin olis kiva jos vaikka yvnä sais vastauksen
jos jätkä tai joku muu tuttunsa ei tätä ketjua lueskele, niin voithan sä itse kysellä asiaa yvllä jätkältä, varmasti vastailee sitten siihen :)
 

Yhteistyössä