Älkää tuomitko meitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
abortin tehneitä.

Itse maksan sen hintaa joka ikinen päivä,syyllisyys pahin ja sitä kuuluukin potea.Mutta,omalla kohdalla se oli ainoa oikea vaihtoehto.Muita ei ollut tarjolla.

Ehkä saan anteeksi tekoni vielä joskus.

kuka tuomitsee? emmä ainakaan. rankka päätös ja niinku sanoit, ite joudut elämään asian kanssa. päätös oli varmaan aikanaan ihan oikein, joten elä sinä murehi.

Tottakai saat anteeksi. Ei abortti ole mikään suurin synti maailmassa. Monet syntyneet olisi kaiken rakkauden ja oikeuden nimissä pitänyt abortoida, kun miettii millaisille vanhemmille olisi joutuneet. Yksi tuttuni on tehnyt abortin, koska vihaa lapsia.
Olispa siinäkin ollut kiva elämä, vihaavan äidin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Keneltä sinä odotat sitä anteeksiantoa?

Aborttia vastustavat ei anna synninpäästöä. Mutta, sen kanssa on vain elettävä, että teko tuomitaan joltain taholta aina.

Toivoisin vain abortin vastustajien ymmärtävän asian,ettei kaikilla ole aina vaihtoehtoja ja ettei abortin teko ole helppo päätös,eikä koskaan unohdettavissa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Aborttia vastustavat ei anna synninpäästöä. Mutta, sen kanssa on vain elettävä, että teko tuomitaan joltain taholta aina.

Toivoisin vain abortin vastustajien ymmärtävän asian,ettei kaikilla ole aina vaihtoehtoja ja ettei abortin teko ole helppo päätös,eikä koskaan unohdettavissa

Aina on vaihtoehto!! Paitsi tietysti tilanteissa että lapsi ei ole terve tai äiti on liian sairas raskauden kantamaan, Lähes kaikki muut syyt on tekosyitä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Monen on todella hankala asettua toisen asemaan millään tavalla. Sen takia se ehdottomuus tässä asiassa on niin yleistä.
Joku voi sanoa, että kyllä minä tiedän, olin itse samanlaisessa tilanteessa, pidin silti lapseni. Tällainen kommentoija olettaa, että hänen mielipiteensä pätisi jotenkin, koska tilanne on ollut sama. Unohtuu kuitenkin se, että koskaan ei ole kukaan samassa tilanteessa, koska ihmiset (sitä myöten ne tilanteetkin) ovat erilaisia.
Periaatteessa voidaan ajatella, että ajatusmaailmassa on mustavalkoista vivahdetta, jonka takia mielipide on vahva ja ei se oikein muutu.

Sinun varmasti kannattaa alkaa miettimään, että annat ensin itse anteeksi itsellesi. Sen jälkeen, voit miettiä, tarvitsetko sen anteeksiannon vielä muiltakin...

Mikä olen tuomitsemaan! -En yhtään mikään, teen elämässäni virheitä minäkin. Käythän asian läpi ja annat itsellesi anteeksi? Kiitos, minäkin yritän antaa anteeksi itselleni. Olemme lähempänä ihmisyyttä. :hug: