Älkää tehkö lapsia niistä jää ruma löysä maha.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ulkonäkö ei voi olla tärkeämpää kuin terveet ja ihanat lapset. Itsellä kaksi lasta ja voin sanoa, että kroppa hyvässä kunnossa eikä yhtään raskausarpea. Enhän mä kuitenkaan näytä ihan samalta kuin 20 v ja ennen lapsia, mutta sellaista elämä on. Kukaan ei ole keksinyt nuoruuden eliksiiriä ja me kaikki vanhenemme ja muutumme elämän aikana.

Ja kunnollinen ja rakastava mies rakastaa sua ihan sellaisenaan.

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis hetkinen:
Pakko laittaa viestiä... Siis jääkö vatsa automaattisesti roikkuvaksi... Apua!! Siis vaikka olis laiha ennen raskautta. Oon ihan tietämätön, just sain pari vk sitte kuulla raskaudestani. Miten hitossa ne kaikki jenkkijulkut näyttää niin hyvältä about 2 kk synnytyksen jälkeen? Miks niiden mahat ei roiku synnytyksen jälkeen? Auttaako jotkut jumppaliikkeet vai onko kaikilla sama tulevaisuus???

Mä synnytin 5 vkoa sit. Olin viime vkolla tanssitunnilla. Ei tullut yhtään raskausarpea eikä kyllä jäänyt löysä nahkaakaan. Liikuin kyllä koko raskauden alusta loppuun!

Kiitos tästä tiedosta!! Eli liikunta olis plussaa! Terve tää lähtee lenkille! Hikisellaiselle!!!

Alkuperäinen kirjoittaja katkera:
Olen katkera jäi löysä maha ja arpia.Lasta en olisi tehnyt jos olisin tämän tajunnut.Nyt ei rahaa kirurgin korjauksiin.

no voi voi....minulla 16 lasta ja sievä, kaunis masu....

......ja tärkeintä ihanat lapset....

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toisilla jää roikkuvaksi vaikka olisi nuori ja hoikka ennen raskautta.Eikä minulla ole plastiikkakirurgiaan varaa.Suosittelen ettei lapsia tee sillä tulevaisuus on mennyttä.jos tulee ero niin ei tällä kropalla saa uutta miestä.

No voi jessus, jos miehen saaminen on jostain mahanahasta kiinni.

Sulla on sitten harvinaisen vähän annettavaa taikka erityisen huono miesmaku... =(

Peesi! Jos mulle alsten isästä ero tulisi, niin kyllä kuvittelen saavani uuden miehen roikkuvasta mahanahasta huolimatta. Mutta toki, jos kroppa on ainut avu, jolla saa miehen kiinnostumaan, niin....

Alkuperäinen kirjoittaja Siis hetkinen:
No mä en ainakaan mieti ekana mun miehen mielipidettä asiasta, vaan ihan oma "hyvinvointi" kiinnostaa. En ole ulkonäkökeskeinen, mutta haluan näyttää hyvältä. Pitäisikö luottaa tuuriin, vai voiko raskauden aikana jo "tehdä jotain". Siis vaikka lihoisi paljon tai vähän voi lopputulos olla ihan mitä vaan, niinkö? Hittolainen...

Nojuu, asiaan vaikuttaa kudosten venymistaipumus, vatsan koko jne...eli takuuta ei ole mistään. Mutta silti se vauva on sellanen asia ettei sitä kannata jättää jonkun ulkonäköasian vuoksi.

Niin se on mullakin, aikamoinen nahkapussi ja koko maha täynnä isoja/leveitä arpia ja kylet myös.
Vaikka välillä harmittaakin rankasti niin kyllä tuo tyttönen menee kaiken edelle ja häntä katsellessa ei maha harmita enää yhtään =)
Ja varmasti vielä joskus toista yritetään, eli lisää löysää ja arpia =D

Toisilla jää. Itselläni käynyt tuuri, kun neljän lapsen jälkeen ei ole arven arpea eikä mitään roikkuvaa. Nuorin alle 1v. Tosin liikuin paljon aina odotusaikana sekä sen jälkeen. Liekö vaikutusta?

Kiitos kaikille osallistuneille! Tulipa ajattelun aihetta itselle, vaikka olenkin täällä "sivupersoonana". Itsekin kyllä odotan tätä tulevaksi, monen vuoden odotuksen jälkeen, mutta haluan pitää vaan itsestäni huolta. Mulla siis ikää jo 39 eli tiedän nää iän tuomat metkut vaikka nuorekas olenkin... Hyvää jatkoa kaikille!!

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Ei ole provo. Kai sitä jonkunlaisen miehen mahasta huolimatta saa mutta kun haluan hyvän ja komean.

Ja luulet että hyvät ja komeat valitsee partnerinsa mahan perusteella?
Jessus * pyörittää päätään*

:D Ne hyvät ja komeat kurkkivat ekaksi paitan alle ja katsovat onko vatsa timmina :D

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Ei ole provo. Kai sitä jonkunlaisen miehen mahasta huolimatta saa mutta kun haluan hyvän ja komean.

Ja luulet että hyvät ja komeat valitsee partnerinsa mahan perusteella?
Jessus * pyörittää päätään*

Jea. Et sitten halua esim:
- fiksua
- järkevää
- sinusta välittävää miestä?

Ja mitenköhän tää sun alfauros suhtautuu jo olemassaoleviin lapsiin, jos ei ees sua tulisi haluamaan sellaisena kuin olet?

*ei oo todellista*

mulla neljä lasta ja mun mahanahka ei roiku. kai se on vähän iho tyypistäkin kiinni, miten palautuu. mä olen tosin aina harrastanut lisäksi liikuntaa, että se on varmaan edesautanut asiaa. mun siskolla kaksi lasta, eikä hänelläkään roiku.

Mahanahan kireys on mulle ihan toisarvoista - pieni " hinta " lapsista :heart:

Mulla maha säilyi entisellään, tissit menivät pilalle - so what :xmas:
Siitä ne paikat lerpsahtaa iän myötä kumminkin jossain vaiheessa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
mulla neljä lasta ja mun mahanahka ei roiku. kai se on vähän iho tyypistäkin kiinni, miten palautuu. mä olen tosin aina harrastanut lisäksi liikuntaa, että se on varmaan edesautanut asiaa. mun siskolla kaksi lasta, eikä hänelläkään roiku.

Juu. Ja mun 46-vuotiaalla äidilläkin on 3 lasta ja melkein 2 lastenlasta ja silti pääsi naimisiin viime vuonna.
Eikä muuten mahakaan mitenkään häiritsevästi roiku =)

Siis täällä nyt luullaan, että naiset iloitsee roikkumattomista mahoistaan MIESTEN takia? No, ihan itseni takia minä kylläkin. Tosin maailmani ei olisi millään tavalla kaatunut siihenkään, jos lapset olisivat jälkensä jättäneet!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis täällä nyt luullaan, että naiset iloitsee roikkumattomista mahoistaan MIESTEN takia? No, ihan itseni takia minä kylläkin. Tosin maailmani ei olisi millään tavalla kaatunut siihenkään, jos lapset olisivat jälkensä jättäneet!

No, eiks se niin ole että 50% prosenttia ihmisistä on keskimääräistä vähä-älyisempiä...?

Toiset kai ihan tosissaan huolis miehen jota kiinnostaa vastapuolessa joku mahanahka?

Itseä kiinnnostaa tasan omani =)

Tähän on pakko kommentoida... Roikkuva vatsanahka on perinnöllinen kudosrakenteeseen liittyvä juttu, johon ei itse voi lainkaan vaikuttaa.

Itselläni on ollut todella iso roikkuva pussimainen vatsanahka 16-vuotiaasta, jolloin sain lapsen. Sen ikäisenä solmitut parisuhteet kestävät harvoin... Kaikki miehet joiden kanssa ole ollut ovat inhonneet ulkonäköäni, jotkut jopa pilkanneet.

Korjaus maksaa yli 6000 euroa... Jos olisin tiennyt mitä tuleman pitää, olisin siirtänyt lastenteon myöhemmäksi, jotta olisin ehtinyt elämässäni myös nauttia seksistä ja miesten ihailusta.

Ei minun mahani roiku, vaikka kaksi lasta olen saanut. Eikä kenenkään muunkaan tuntemani äidin. Uimarannat ja kylpylät ovat pullollaan litteävatsaisia äitejä.

Jos jollain harvalla poikkeustapauksella maha alkaakin roikkumaan, niin luuletko että sillä on mitään väliä vaikkapa seitsemänkymppisenä mummona. Varmasti valitsevat ennemmin lapset ja roikkuvan mahan kuin yksinäisen vanhuuden.

minulla on 2 suht pientä lasta ja vatsa ei roiku ja ikääkin on vielä 46v. mutta jos ajattelee noin niin ei kannata tehdä lapsia on kyllä itsekästä kyllä paikat repsahtaa kaikilla auttamatta iän myötäkin. ei ulkonäkö oo tarkein asia maailmas.

Yhteistyössä